AnonymBruker Skrevet 14. desember 2016 #1 Skrevet 14. desember 2016 Hvorfor er noen nordmenn så utrolig dumme? I denne debatten om innvandring, er det alltid noen duster som uansett hva du sier skal slå ring om disse innvandrerne. Greit nok, vi har plikt til å ta imot et visst antall flyktninger, og det ville jo vært merkelig å ikke la noen migranter få komme hit. Faktisk har vi også behov for folk utenifra. Problemet er derimot at vi ikke kan ta inn et ubegrenset antall utlendinger. Det er en kostbar affære i forhold til integrering og sysselsetting. Dessuten er det ikke alle som har rent mel i posen, det ser vi stadig eksempler på. Disse innvandrerforkjemperne kommer sjelden med noen gode og gjennomtenkte argumenter. Stort sett baserer de meningene sine på stråmenn, urealistiske scenarioer, eksempler som ikke er sammenlignbare med vår nasjon og et veldig forenklet bilde av situasjonen generelt sett. Hvis noen kommer med en kritisk innvending, går de selvsagt til personangrep og drar frem rasistkortet med en eneste gang. Mange av de som er kritiske er selvfølgelig innvandrere selv. I stedet for å kritisere og vanære norske borgere, burde de faen meg være takknemlige for at de fikk lov til å komme hit. Alle kan ikke ta med seg hele slekta og alle vennene sine hit. Anonymkode: 76e7d...93b 8
Gjest Jonasmann Skrevet 14. desember 2016 #3 Skrevet 14. desember 2016 Jeg har aldri forstått meg helt på tankegangen her i Norge, hvor ideene deres stammer fra. Hver en idiot må forstå at denne innvandringen ikke går lenger. Du må ha en spesiell form for IQ brems for å ikke forstå det her nå.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2016 #4 Skrevet 14. desember 2016 1 minutt siden, Catliner skrev: Og hensikten med innlegget var? At du skulle ha noe å spørre om. Anonymkode: 76e7d...93b 1
Catliner Skrevet 14. desember 2016 #5 Skrevet 14. desember 2016 Tja... hva foreslår du? Hva kan vi gjøre?
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2016 #6 Skrevet 14. desember 2016 1 minutt siden, Jonasmann skrev: Jeg har aldri forstått meg helt på tankegangen her i Norge, hvor ideene deres stammer fra. Hver en idiot må forstå at denne innvandringen ikke går lenger. Du må ha en spesiell form for IQ brems for å ikke forstå det her nå. Som jeg skulle sagt det selv. Forstår rett og slett ikke dette fenomenet. Vi må tenke litt på oss selv også, ikke bare alle andre. Anonymkode: 76e7d...93b 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2016 #7 Skrevet 14. desember 2016 2 minutter siden, Jonasmann skrev: Jeg har aldri forstått meg helt på tankegangen her i Norge, hvor ideene deres stammer fra. Hver en idiot må forstå at denne innvandringen ikke går lenger. Du må ha en spesiell form for IQ brems for å ikke forstå det her nå. Men at norske menn henter seg kone fra land utenfor Europa er ikke noe problem? Anonymkode: fe3ec...5bc 7
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2016 #8 Skrevet 14. desember 2016 1 minutt siden, Catliner skrev: Tja... hva foreslår du? Hva kan vi gjøre? Engasjere oss i politisk. Kjempe for en forandring. Noe å tenke på kanskje? Anonymkode: 76e7d...93b
Gjest Jonasmann Skrevet 14. desember 2016 #9 Skrevet 14. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Som jeg skulle sagt det selv. Forstår rett og slett ikke dette fenomenet. Vi må tenke litt på oss selv også, ikke bare alle andre. Anonymkode: 76e7d...93b En ting er det å tenke på andre, noe helt annet er det å være en selvutslettende idiot. Gi dem penger, men ikke land.
Catliner Skrevet 14. desember 2016 #10 Skrevet 14. desember 2016 Men vi tenker jo på oss. På hvilken måter gjør vi ikke det? Hva skader med noen flere Ali når vi herper landene dems? Vi må jo bøte på krigene vi blander oss inn i.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2016 #11 Skrevet 14. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Som jeg skulle sagt det selv. Forstår rett og slett ikke dette fenomenet. Vi må tenke litt på oss selv også, ikke bare alle andre. Anonymkode: 76e7d...93b Hvordan kan vi hjelpe andre om vi ikke hjelper oss selv? Vi utvisker oss selv men skal liksom hjelpe til evig tid? Hvis vi skal hjelpe må vi også ta vare på oss selv, slik at vi kan fortsette med å hjelpe. Som om hjelp er en uendelighetsgreie som det aldri blir manko på. Jeg vet at mange blir bitre om de ikke føler de får noe igjen. Anonymkode: 2ff30...616 1
Gjest Jonasmann Skrevet 14. desember 2016 #12 Skrevet 14. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvordan kan vi hjelpe andre om vi ikke hjelper oss selv? Vi utvisker oss selv men skal liksom hjelpe til evig tid? Hvis vi skal hjelpe må vi også ta vare på oss selv, slik at vi kan fortsette med å hjelpe. Som om hjelp er en uendelighetsgreie som det aldri blir manko på. Jeg vet at mange blir bitre om de ikke føler de får noe igjen. Anonymkode: 2ff30...616 Ren visdom, +1.
Catliner Skrevet 14. desember 2016 #13 Skrevet 14. desember 2016 Jeg syntes ærlig talt at vi kunne latt vær å putta nesa våres i sakene deres. Vi legger jo opp til det selv!
Gjest Jonasmann Skrevet 14. desember 2016 #14 Skrevet 14. desember 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men at norske menn henter seg kone fra land utenfor Europa er ikke noe problem? Anonymkode: fe3ec...5bc Nei, det er ikke et problem at tapere henter seg koner, det er derimot ikke ideelt eller slik jeg ønsker det. Disse assimileres direkte inn i norsk kultur og religion. Ville mye heller at disse skulle giftet seg med norske.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2016 #15 Skrevet 14. desember 2016 6 minutter siden, Jonasmann skrev: En ting er det å tenke på andre, noe helt annet er det å være en selvutslettende idiot. Gi dem penger, men ikke land. Er du fremmed for å finne deg en kvinne fra et land i den 3.verden? Anonymkode: fe3ec...5bc
Gjest Jonasmann Skrevet 14. desember 2016 #16 Skrevet 14. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er du fremmed for å finne deg en kvinne fra et land i den 3.verden? Anonymkode: fe3ec...5bc Ja.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2016 #17 Skrevet 14. desember 2016 De thai damene kan jo ikke norsk og er rene slaver mange av de. Assimilering direkte i norsk kultur og religion.. javell! Anonymkode: 2cdcb...d9a
Gjest gjest17 Skrevet 14. desember 2016 #18 Skrevet 14. desember 2016 Vi bor bare 5 millioner på dette store arealet her. Sammenlignet med flere andre europeiske land har vi mer plass enn de noensinne kommer til å ha. Og jeg bare lurer, hvor tenker visse mennesker her i Norge at de som er på flykt fra krig, vold, sult OG de enorme naturmiljøforandringene som kommer, skal dra? Mener dere virkelig at de skal forbli i områder hvor det vil være null å leve av om bare 100-500 år?? Bare fordi dere er opphengt i frykt for religion, drap, vold, og lite penger ikke minst (en menneskeskapt oppfinnelse btw).. Er det noe bedre at de dør der nede. Ikke bare middeløsten, men afrika, søramerika, florida, japan, indonesia, india osv osv. Miljøkrisen er den største krisen vi har, og da kan vi ikke slå oss på brystet her i Norge, Europa, USA eller Russland og si Nei. Desse menneskene, uansett religion, hudfarge, kultur, er vår familie. Det er så jævla teit å stenge de ute når vi vet hvordan jorden kommer til å forandre seg, og allerede har gjort. Jævlig teit. Fy faen, da kan du snakke om dumme nordmenn og dumme mennesker da. 1
pantertante Skrevet 14. desember 2016 #19 Skrevet 14. desember 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du fremmed for å finne deg en kvinne fra et land i den 3.verden? Anonymkode: fe3ec...5bc
Gjest Jonasmann Skrevet 14. desember 2016 #20 Skrevet 14. desember 2016 3 minutter siden, kiselle skrev: Vi bor bare 5 millioner på dette store arealet her. Sammenlignet med flere andre europeiske land har vi mer plass enn de noensinne kommer til å ha. Og jeg bare lurer, hvor tenker visse mennesker her i Norge at de som er på flykt fra krig, vold, sult OG de enorme naturmiljøforandringene som kommer, skal dra? Mener dere virkelig at de skal forbli i områder hvor det vil være null å leve av om bare 100-500 år?? Bare fordi dere er opphengt i frykt for religion, drap, vold, og lite penger ikke minst (en menneskeskapt oppfinnelse btw).. Er det noe bedre at de dør der nede. Ikke bare middeløsten, men afrika, søramerika, florida, japan, indonesia, india osv osv. Miljøkrisen er den største krisen vi har, og da kan vi ikke slå oss på brystet her i Norge, Europa, USA eller Russland og si Nei. Desse menneskene, uansett religion, hudfarge, kultur, er vår familie. Det er så jævla teit å stenge de ute når vi vet hvordan jorden kommer til å forandre seg, og allerede har gjort. Jævlig teit. Fy faen, da kan du snakke om dumme nordmenn og dumme mennesker da. En liten prosent av landarealet er faktisk levelig. Når det gjelder miljøet, har vi ingen anelse om hvordan det vil bli. For å hjelpe disse menneskene trenger vi ikke å gi dem landet vårt, vi kan heller gi dem resurser og de praktiske egenskapene som kan hjelpe dem å få det like godt i sine egne hjemland.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå