Polly Ester Skrevet 30. november 2004 #1 Del Skrevet 30. november 2004 Har lest hele tråden om ønskelisten her, men jeg fikk liksom ikke noen aha-opplevelser av det... Hva kan man si til sambo at man ønsker seg, da? Han er ikke så raus med ønsker han heller, men han fikk ramset opp en 4-5 ting ihvertfall... Men, så fikk jeg samme spørsmål tilbake... og jeg vet ikke hva jeg skal si, jeg... Hva ønsker dere dere fra ektefelle/samboer/kjæreste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 30. november 2004 #2 Del Skrevet 30. november 2004 Sofa... Vi kjøper ikke gaver til hverandre, men investerer heller i noe vi trenger eller kjøper ferietur til januar. Men - til bursdag, da får jeg gave. Det jeg ville ønsket meg om jeg skulle ønsket meg noe til sambo var: - gullarmbånd - spinningsko - ringer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cerise Skrevet 30. november 2004 #3 Del Skrevet 30. november 2004 mp3-spiller, mobiltelefon, treningstøy, sengetøy, knivsett til kjøkkenet, klær og gode bøker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 30. november 2004 #4 Del Skrevet 30. november 2004 I år ønsker jeg meg bl.a. et nytt armbåndsur (som jeg vet jeg får). Tidligere har jeg ønsket meg, og fått, ny PC, food processor, smykker, bøker og mye mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 1. desember 2004 #5 Del Skrevet 1. desember 2004 Jeg ønsker meg: Klokke Parfyme Undertøy (Det koster å kjøpe Bh'er i str. 65DD) Gavekort på hudpleie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cerise Skrevet 1. desember 2004 #6 Del Skrevet 1. desember 2004 å,kom på flere ting her nå! dvd'er og stor kenwood kjøkkenmaskin! (litt lett blanding her hos meg ja ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 1. desember 2004 #7 Del Skrevet 1. desember 2004 Ønsk deg en reise eller en opplevelse (konsert, spa-weekend,...) da vel? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå