Gjest FarDareisMai Skrevet 13. desember 2016 #1 Del Skrevet 13. desember 2016 Ryggen min har sagt takk og hadet for seg, og jeg har krampe i tegnehånda mi, og ønsker noe å slå ihjel tida med. Siden bikkjene ikke duger til mer intelligent konversasjon enn "fine gutten, jada, fine klumpen til mor" så vil jeg gjerne at vi kan rote litt i blogglistene og finne virkelig gode små juveler som fortjener å skinne litt. Gjerne de som har under 500 lesere. Fram med engangshansker og graveutstyr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FarDareisMai Skrevet 13. desember 2016 #2 Del Skrevet 13. desember 2016 Kan foreslå diaerikkeforpingler.blogg.no Som diabetiker, syns jeg den er gjenkjennelig, og hun skriver om en alvorlig sykdom, med humor og innlevelse. juliafrika.blogg.no Ei jente som skriver morsomt om flykningproblematikken, som gjør mer enn bare å snakke om det. Digger humoren hennes. Hva med dere, har dere funnet noe bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FarDareisMai Skrevet 13. desember 2016 #3 Del Skrevet 13. desember 2016 (endret) mittlivsomruth.blogg.no får prisen for bilder av verdens søteste staffehund. 😍 heiamamma.blogg.no En mammablogg som ikke utleverer ungene med bilder, men med søte illustrasjoner beskriver hun mammalivets mer eller mindre delikate sider. Endret 13. desember 2016 av FarDareisMai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oz- Skrevet 13. desember 2016 #4 Del Skrevet 13. desember 2016 Jannorama.no, småbarnsmor som skriver om hverdagen og samfunnsproblemer uten å eksponere barna (ett bilde nå og da) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 13. desember 2016 #5 Del Skrevet 13. desember 2016 Jeg syns hevhodet, lisarorvik, annebe, viccctoria, liveterherlig93, jeanetteshverdagsblogg er koselige blogger, og det er mange flere også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 13. desember 2016 #6 Del Skrevet 13. desember 2016 (endret) Den bloggen jeg var innom for å se et nytt bilde av mopsen Frank hver dag er borte. Av naturlige årsaker. Frank døde i forrige uke. Jeg fulgte bloggen i over tre år. Endret 13. desember 2016 av O.G. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantastica Skrevet 13. desember 2016 #7 Del Skrevet 13. desember 2016 Jeg synes det er morsomt å følge med frodith, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 13. desember 2016 #8 Del Skrevet 13. desember 2016 1 time siden, Fantastica skrev: Jeg synes det er morsomt å følge med frodith, jeg. Enig med deg. Hun er festlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Penny_Lane Skrevet 13. desember 2016 #9 Del Skrevet 13. desember 2016 Mewkid er jeg blitt glad i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Banænie Skrevet 13. desember 2016 #10 Del Skrevet 13. desember 2016 Piasverden.com Elsker Bønna :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 13. desember 2016 #11 Del Skrevet 13. desember 2016 hannetoves er en fin interiørblogg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bygdefruen Skrevet 14. desember 2016 #12 Del Skrevet 14. desember 2016 cathrineshjem.blogg.no. Hun oppdaterer ikke hver dag, men jeg liker det lille hun skriver ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freshsister Skrevet 18. desember 2016 #13 Del Skrevet 18. desember 2016 Liker veldig godt Crohnsglede og Linda Hansen. Http://Mittlykkebo.blogg.no Disse bloggene er skrevet av ærlige kvinner som ikke alltid har hatt det lett. Http://Lillsele.blogg.no hadde en super blogg men hun har dessverre gitt seg. Kanskje noen har lyst å sjekke ut min blogg også http://freshsister.blogg.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 19. desember 2016 #14 Del Skrevet 19. desember 2016 http://iskanten.com/ - herlig selvironisk blogg forfattet av en mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg