Gå til innhold

For store pupper?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Finn deg en ordentlig undertøysbutikk, der er det NULL problem å finne den størrelsen du bruker. Det er en helt vanlig og ikke spesielt stor størrelse. Si at du er ute etter t-skjorte bh eller minimizer bh og prøv noen i butikken. Disse "flater ut" brystene og gir en veldig pen, ikke-vulgær fasong under klær, det blir lettere å få klær til å passe og de sprer vekten av brystene sånn at de ikke tynger på rygg/nakke.

Anonymkode: ae6f1...315

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker virkelig ikke kroppen min, og et av problemene er at jeg synes brystene er for store i forhold til resten av kroppen. Akkurat nå bruker jeg bh-størrelsen 75 E, og jeg føler det er langt over normalen. Jeg føler det ser vulgert ut...

Fettet legger seg først på brystene og lårene til meg, jeg er jo heldig at fettet ikke legger seg på magen..., men kan jeg "slanke" brystene mine uten å slanke resten av kroppen? Jeg er slank ellers, er bare brystene som irriterer meg, sliter med å finne BH-er som passer, jeg skulle gjerne vært en 70 C i stedenfor...

Anonymkode: ceb31...342

Store naturlige pupper, wow sier nå jeg. 

Hvis kroppen tåler det så håper jeg du beholder de. Har du plager stiller det seg jo anderledes 

Anonymkode: 186aa...1dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...