AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #1 Skrevet 13. desember 2016 Jeg liker virkelig ikke kroppen min, og et av problemene er at jeg synes brystene er for store i forhold til resten av kroppen. Akkurat nå bruker jeg bh-størrelsen 75 E, og jeg føler det er langt over normalen. Jeg føler det ser vulgert ut... Fettet legger seg først på brystene og lårene til meg, jeg er jo heldig at fettet ikke legger seg på magen..., men kan jeg "slanke" brystene mine uten å slanke resten av kroppen? Jeg er slank ellers, er bare brystene som irriterer meg, sliter med å finne BH-er som passer, jeg skulle gjerne vært en 70 C i stedenfor... Anonymkode: ceb31...342
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #2 Skrevet 13. desember 2016 mulig jeg tar helt feil, men fitness trening minsker pupper? Er vel en grunn til at flere ender opp med silikon Anonymkode: 2b60a...8e0
annebanane Skrevet 13. desember 2016 #3 Skrevet 13. desember 2016 Er de så store at du får fysiske helseplager kan du muligens få støtte til en brystreduksjon. Ellers må du betale for en operasjon selv.
Gjest Annetnavn_ Skrevet 13. desember 2016 #4 Skrevet 13. desember 2016 Kjenner problemstillingen din alt for godt. Jeg har minsket mine ved å slanke meg 13 kilo. Tror det var 13 kilo pupp som forsvant. De ble i alle fall myyyye mindre. Ellers er vel operasjon eneste alternativ. Det er uaktuelt for meg, opererer ikke noe som er friskt.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #5 Skrevet 13. desember 2016 Jeg har tatt brystreduksjon. Mine bryster ble ikke mindre ved at jeg gikk ned i vekt, jeg er normalvektig og brukte 75F i BH. Dette er selvsagt individuelt, men ikke alle bryster inneholder mye fett. Vet bare at jeg føler meg mye bedre nå, med en 75B-cup. Anonymkode: 2a12e...021
Peter007 Skrevet 13. desember 2016 #6 Skrevet 13. desember 2016 10 minutter siden, Strixa skrev: Kjenner problemstillingen din alt for godt. Jeg har minsket mine ved å slanke meg 13 kilo. Tror det var 13 kilo pupp som forsvant. De ble i alle fall myyyye mindre. Ellers er vel operasjon eneste alternativ. Det er uaktuelt for meg, opererer ikke noe som er friskt. Liker store pupper 1
Peter007 Skrevet 13. desember 2016 #7 Skrevet 13. desember 2016 (endret) 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker virkelig ikke kroppen min, og et av problemene er at jeg synes brystene er for store i forhold til resten av kroppen. Akkurat nå bruker jeg bh-størrelsen 75 E, og jeg føler det er langt over normalen. Jeg føler det ser vulgert ut... Fettet legger seg først på brystene og lårene til meg, jeg er jo heldig at fettet ikke legger seg på magen..., men kan jeg "slanke" brystene mine uten å slanke resten av kroppen? Jeg er slank ellers, er bare brystene som irriterer meg, sliter med å finne BH-er som passer, jeg skulle gjerne vært en 70 C i stedenfor... Anonymkode: ceb31...342 De er sikkert flotte, eneste er om de gir deg helseplager. Snakk med legen om hva du kan gjøre. Endret 13. desember 2016 av Peter007
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #8 Skrevet 13. desember 2016 9 minutter siden, Strixa skrev: Kjenner problemstillingen din alt for godt. Jeg har minsket mine ved å slanke meg 13 kilo. Tror det var 13 kilo pupp som forsvant. De ble i alle fall myyyye mindre. Ellers er vel operasjon eneste alternativ. Det er uaktuelt for meg, opererer ikke noe som er friskt. Jeg er skeptisk til operasjon, ja. Men samtidig må jeg nok slanke meg veldig tynn for få mindre pupper, jeg er 170 cm og veier 61 kg, orker ikke lide meg ned i vekt...:P Anonymkode: ceb31...342
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #9 Skrevet 13. desember 2016 2 minutter siden, Peter007 skrev: Liker store pupper Og????? Så kvinner skal gå rundt med smerter i rygg og generelt føle seg ubehagelig i egen kropp fordi PETER007 PÅ KVINNEGUIDEN LIKER STORE PUPPER? Nei det skal de ikke. Anonymkode: e56bc...c2a 4
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #10 Skrevet 13. desember 2016 Ei venninne av meg hadde like store bryster som deg og fikk dekket operasjon. Det eneste hun angrer på er at hun ikke tok steget med operasjon tidligere. Nå påstår jeg overhodet ikke at operasjon er løsningen på alt, men det viktigste er jo først og fremst at du trives i egen kropp, og hvis det må en operasjon til for å få det til å skje, så får det det. Anonymkode: e56bc...c2a 1
Gjest canacas Skrevet 13. desember 2016 #11 Skrevet 13. desember 2016 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker virkelig ikke kroppen min, og et av problemene er at jeg synes brystene er for store i forhold til resten av kroppen. Akkurat nå bruker jeg bh-størrelsen 75 E, og jeg føler det er langt over normalen. Jeg føler det ser vulgert ut... Fettet legger seg først på brystene og lårene til meg, jeg er jo heldig at fettet ikke legger seg på magen..., men kan jeg "slanke" brystene mine uten å slanke resten av kroppen? Jeg er slank ellers, er bare brystene som irriterer meg, sliter med å finne BH-er som passer, jeg skulle gjerne vært en 70 C i stedenfor... Anonymkode: ceb31...342 Forstår deg godt jeg, selv om jeg ikke har store pupper. Hadde jeg hatt det ville jeg nok ønsket en reduksjon. For min del har vekta mye å si, de gangene jeg går ned i vekt så er det puppene som tar "støyten" først. Men det er individuelt hvor man går ned først og sist desverre. Gir de deg plager?
Peter007 Skrevet 13. desember 2016 #12 Skrevet 13. desember 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og????? Så kvinner skal gå rundt med smerter i rygg og generelt føle seg ubehagelig i egen kropp fordi PETER007 PÅ KVINNEGUIDEN LIKER STORE PUPPER? Nei det skal de ikke. Anonymkode: e56bc...c2a Les alt du før du uttaler deg om meg. Det er greit du tilhører en KG-bærmen,men en på oppføre seg for det. Skrevet 8 minutter siden (endret) · Rapporter innlegg 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker virkelig ikke kroppen min, og et av problemene er at jeg synes brystene er for store i forhold til resten av kroppen. Akkurat nå bruker jeg bh-størrelsen 75 E, og jeg føler det er langt over normalen. Jeg føler det ser vulgert ut... Fettet legger seg først på brystene og lårene til meg, jeg er jo heldig at fettet ikke legger seg på magen..., men kan jeg "slanke" brystene mine uten å slanke resten av kroppen? Jeg er slank ellers, er bare brystene som irriterer meg, sliter med å finne BH-er som passer, jeg skulle gjerne vært en 70 C i stedenfor... Anonymkode: ceb31...342 De er sikkert flotte, eneste er om de gir deg helseplager. Snakk med legen om hva du kan gjøre. Endret 8 minutter siden av Peter007 0 Siter Endre
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #13 Skrevet 13. desember 2016 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: mulig jeg tar helt feil, men fitness trening minsker pupper? Er vel en grunn til at flere ender opp med silikon Anonymkode: 2b60a...8e0 Selvfølgelig minsker puppene ved fitnesstrening - fettprosenten skal være så lav som overhodet mulig. Det er ikke sunt med for lav fettprosent. Selv har jeg nylig slanket av meg 15 kilo, og bryststørrelsen er gått fra 75 D/E til 70 C. Strålende fornøyd med det, annet enn at de er slappe. Men svært deilige og myke. Mykere enn aldri før, faktisk. Anonymkode: 69683...081
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #14 Skrevet 13. desember 2016 Skjønner deg veldig godt. Samtidig er det å operere et ganske drastisk valg. Hvor kjøper du BH nå? Det finnes såkalte minimizer-BH-er som gir inntrykk av mindre byste. Det høres ikke ut som det å gå ned i vekt er et alternativ for deg . Anonymkode: 8ae63...2d6
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #15 Skrevet 13. desember 2016 75 E er da ikke så voldsomt stort? Jeg bruker selv 70 F og det er i hvert fall ikke stort. Anonymkode: 7ca5f...c10
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #16 Skrevet 13. desember 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: 75 E er da ikke så voldsomt stort? Jeg bruker selv 70 F og det er i hvert fall ikke stort. Anonymkode: 7ca5f...c10 Jeg har 75D og det er ikke stort, men jeg er også 10 cm høyere enn TS. Det har litt å si. Vil jeg tro Anonymkode: 6585c...cec
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #17 Skrevet 13. desember 2016 Jeg synes heller ikke 75E er så vanvittig stort. Selv er jeg 70DD, så litt mindre, men føler ikke at jeg har veldig store pupper. Har du fått en skikkelig BH? Jeg har funnet et par på nett som har spiler men ikke noe innlegg så de gir løft men legger ikke til volum. Anonymkode: 085ec...a38
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #18 Skrevet 13. desember 2016 Selv har jeg akkurat samme str som deg ts, og er nesten like høy. 75F da jeg ammet. Aldri tenkt på at jeg har veldig store pupper. Ikke noe problem å finne bher eller, handler alltid hos undertøysbutikker da jeg synes de har best kvalitet og komfort. Kjedebutikkene stemte ikke da jeg hadde midre pupper heller(puberteten). Har hatt 75E siden jeg var ca 19 år. Anonymkode: 6bdbd...c86
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #19 Skrevet 13. desember 2016 Stor forskjell på undertøysbutikk størrelser og vanlig klesbutikk størrelser. Er det vanlig klesbutikk størrelse så er det veldig stort. Anonymkode: a7be9...0a6
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #20 Skrevet 13. desember 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stor forskjell på undertøysbutikk størrelser og vanlig klesbutikk størrelser. Er det vanlig klesbutikk størrelse så er det veldig stort. Anonymkode: a7be9...0a6 Det er vanlig klesbutikk, ja. Har ikke vært på undertøysbutikk og har aldri fått målt hva størrelsen min egentlig er, burde kanskje gjort det Anonymkode: ceb31...342
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå