leslie Skrevet 30. november 2004 #1 Del Skrevet 30. november 2004 jeg teller ned dagene og timene til 1. des og nå er det ikke lenge igjen;) gleder meg til denne nedtellingnstiden, og selvfølgelig da til kg sin julekalender da;) og alle de andre kalenderne;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 30. november 2004 #2 Del Skrevet 30. november 2004 jeg har laga en fiiiin kalender til min kjære! så skal vi fylle ned i 12 dager hver og overraske hverandre. ANER ikke hva han har tenkt å putte nedi, men jeg har putta nedi alt fra sjokoladenisser, flax-lodd og til "gavekort" på frokost på senga, middag og massasje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglene Skrevet 30. november 2004 #3 Del Skrevet 30. november 2004 GLEDER MEG OG DET ER BARE ! DAG IGJEN!!! Gleder meg til å åpne første pakken på kalenderen fra sambo, vi skal gi til hverandre hver 2. dag! Og jeg er så spent på disse internett-kalenderene jeg skal være med på!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 30. november 2004 #4 Del Skrevet 30. november 2004 45 min til 1. desember! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 30. november 2004 #5 Del Skrevet 30. november 2004 gleder meg i massevis jeg og!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå