Veslefrikk Skrevet 14. desember 2016 #101 Del Skrevet 14. desember 2016 2 minutter siden, Lovelulu skrev: Jeg er ikke nødt til å delta i denne tråden selv om det er min blogg som diskuteres, og derfor velger jeg og slutte å kommentere i denne tråden. Det har ikke ført noe godt med seg. Det er jo det dere har ønsket hele tiden også, så jeg skjønner virkelig ikke problemet her..Dette er siste kommentar fra meg. Ja, det er jo en hel time siden sist du trakk deg ut av tråden. Ny rekord, denne gangen. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 14. desember 2016 #102 Del Skrevet 14. desember 2016 Jeg dauer snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 14. desember 2016 #103 Del Skrevet 14. desember 2016 5 minutter siden, Lovelulu skrev: Jeg er ikke nødt til å delta i denne tråden selv om det er min blogg som diskuteres, og derfor velger jeg og slutte å kommentere i denne tråden. Det har ikke ført noe godt med seg. Det er jo det dere har ønsket hele tiden også, så jeg skjønner virkelig ikke problemet her..Dette er siste kommentar fra meg. Hvorfor vil du ikke svare meg på hvem som vil sponse deg? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 14. desember 2016 #104 Del Skrevet 14. desember 2016 18 minutter siden, Lovelulu skrev: Jeg er ikke nødt til å delta i denne tråden selv om det er min blogg som diskuteres, og derfor velger jeg og slutte å kommentere i denne tråden. Det har ikke ført noe godt med seg. Det er jo det dere har ønsket hele tiden også, så jeg skjønner virkelig ikke problemet her..Dette er siste kommentar fra meg. Det sier du jo i hver tråd. Du melder deg ut, men du gjør jo ikke det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 14. desember 2016 #105 Del Skrevet 14. desember 2016 T minus ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
foreveralone Skrevet 14. desember 2016 #106 Del Skrevet 14. desember 2016 Hvor bor du? Hvordan ser det ut i din by? Hva med outfitbilder i bygatene dine? bilder av juletreet ditt? Julaften er en flott anledning, bilder av julematen, antrekket ditt osv 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vifte Reim Skrevet 14. desember 2016 #107 Del Skrevet 14. desember 2016 Det værste er at taktikken hennes virker, fordi verken hun eller vi andre klarer å holde tåta i denne urkomiske tråden om en blogg der det ikke blogges. Om det skal være så lett, skal jeg fankern meg starte blogg selv. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantastica Skrevet 14. desember 2016 #108 Del Skrevet 14. desember 2016 Nei, folkens. Når barn blir drept i Syria er det litt blodfattig å slenge med leppa på et anonymt forum. Skal vi ikke heller bruke kreftene våre til noe godt? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 14. desember 2016 #109 Del Skrevet 14. desember 2016 44 minutter siden, Fantastica skrev: Nei, folkens. Når barn blir drept i Syria er det litt blodfattig å slenge med leppa på et anonymt forum. Skal vi ikke heller bruke kreftene våre til noe godt? Det er veldig sant. Ser at vi er blogg venner, det var da hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SelinaKyle Skrevet 14. desember 2016 #110 Del Skrevet 14. desember 2016 Dere sjokkerer meg, folkens. Faktisk så mye at jeg føler jeg må kommentere for å spørre: Kan dere ikke bare gi dere? Da mener jeg alle som holder tråden i live, både bloggeren selv og alle som svarer. Dette er jo helt på trynet. (Og ja, vet alle kan si og gjøre hva de vil og når de vil, ytringsfrihet, ingen bestemmer over dere, min mening betyr ingenting osv, men denne tråden er jo helt sprø). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
foreveralone Skrevet 14. desember 2016 #111 Del Skrevet 14. desember 2016 Hvorfor sletta du alle blogginnlegg for litt siden? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 14. desember 2016 #112 Del Skrevet 14. desember 2016 4 minutter siden, foreveralone skrev: Hvorfor sletta du alle blogginnlegg for litt siden? Fordi jeg vurderte å slutte å blogge, men fortsatte likevel. Nå har jeg bestemt meg for å fortsette å blogge, for det er noe jeg liker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
foreveralone Skrevet 15. desember 2016 #113 Del Skrevet 15. desember 2016 Angrer du på at du sletta alle de blogginnleggene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 15. desember 2016 #114 Del Skrevet 15. desember 2016 Ryddet for brukerdebatt, latterliggjøring og svar til dette. Tråden stenges nå etter gjentatte ryddinger. Edie, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg