Gå til innhold

Karimaritas


jukkapalme

Anbefalte innlegg

Starter en ny tråd siden den som ble startet igår er borte. Står ikke under tråder til moderering heller. Denne koselige bloggen fortjener en tråd, så nå får dere oppføre dere, jenter så tråden blir lang og saklig! 

Endret av Spekulasjoner&hets
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 minutter siden, skruf skrev:

Oh lord.... Igjen????

Dette begynner å bli en vits snart

Begynner? Synes der var vært det lenge nå. Ikke forstår jeg hva vi skal diskutere heller.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Get over it! Ei ubetydelig kjerring fra bøgda som skriver svada. Hvor mye spalteplass fortjener hun da??? Er du misunnelig på henne? Eller er du henne og vil ha klikk? Hvis ingen av delene, let litt i arkivet til noen andre.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Linnpinn9 skrev:

Begynner? Synes der var vært det lenge nå. Ikke forstår jeg hva vi skal diskutere heller.

Tror vi skal diskutere en blogg med dårlige bilder, lite skrift og mange vesker..? Men kan vel si meg litt enig, ikke lett å forstå hva mer det er å diskutere nå. 

Tråden bør bare stenges og forbli stengt..

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, MartheC skrev:

Tror vi skal diskutere en blogg med dårlige bilder, lite skrift og mange vesker..? Men kan vel si meg litt enig, ikke lett å forstå hva mer det er å diskutere nå. 

Tråden bør bare stenges og forbli stengt..

Nei, føler vi har diskutert det som kan diskuteres. Vi kan ikke si noe negativt eller gi saklig kritikk, for da går noen i forsvar.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Hvis ingen biter på agnet så forsvinner jo tråder som dette fra forsiden på Rampelys. Det er noe med å handle i forhold til hva som er ønsket utfall. De fleste ser ikke hva det er å diskutere, vel, ikke skriv noe i tråden da. Problem solved!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:popcorn: Herregud jeg kommer til å bli feit av alt :popcorn:et :hoho: 

Men hvor ble den andre tråden av? Tok den helt av mens oss vanlige mennesker sov siden den ble slettet? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rubella skrev:

Plot twist: alle på KG er karimaritas

Ja det kan virke som alle tror jeg er alle 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Spekulasjoner&hets skrev:

Av samme grunn som at andre starter tråd om Sofie Elise og alskens andre blogger  

Det gjør jeg som jeg vil med! Det er ytringsfrihet i dette jævla landet! 

SE og co er toppbloggere som alle vet hvem er og er mye i media og mer å diskutere. KM er en liten blogg som mange ikke har hørt om og er langt nede på listen. Så jeg setter spørsmål med hvorfor du oppretter enda en tråd, hvis det ikke er for å gi henne flere klikk? Å hva vil du vi skal diskutere? Bloggen er veldig ensformig og hun skriver om det samme hele tiden. 

Endret av Linnpinn9
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hummingbird1
6 minutter siden, Salka skrev:

:popcorn: Herregud jeg kommer til å bli feit av alt :popcorn:et :hoho: 

Men hvor ble den andre tråden av? Tok den helt av mens oss vanlige mennesker sov siden den ble slettet? 

Jeg har begynt å rapportere disse trådene da de ødelegger hele forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke bloggen hennes er så spennende, men det hender jeg går inn på den for å lese om dyrene hennes, de er så søte, men jeg syns det å kle på hundene kjoler er urteit. Hunder skal ikke ha kjole! De er hunder for svarte! Dekken er selvfølgelig noe helt annet, fryser de når de er ute og går tur når det er kaldt må de selvfølgelig ha på dekken. 

 Veskene er absolutt ikke min smak og jeg er helt fascinert over at det er mulig å i det hele tatt tenke på å ramme inn bæreposer. Jeg skjønner jo at posene kan være gøy å ta vare på for en entusiast, men å ramme de inn er rimelig spesielt og lite pent i mine øyne. Syns det er Harry med den ekstreme logoflashingen selv om man er aldri så glad i et merke. Jeg hadde lagt posene i en skuff.

Kanskje jeg skal begynne å ramme inn kiwi-poser og lage blogg jeg og? :ironi: 

Endret av Salka
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hummingbird1 skrev:

Jeg har begynt å rapportere disse trådene da de ødelegger hele forumet.

Det er vel ikke trådene som ødelegger forumet, men kommentarene i trådene isåfall. Det er fullt mulig å diskutere saklig i denne tråden også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Hummingbird1 skrev:

Jeg har begynt å rapportere disse trådene da de ødelegger hele forumet.

Jeg syns de er morsomme jeg siden de alltid tar av, men jeg har nok litt rar humor. :) Syns folk skal få starte tråder om hva de vil, er jo bare å la være å lese tråden om man ikke er interessert. :) Men ja, jeg forstår hva du mener også siden all trådene tar av, men jeg syns det er litt morsomt. :fnise: Er sikkert 10 tråder som er stengt/slettet nå, hvor lenge får denne leve? :hoho: 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Hummingbird1 skrev:

Jeg har begynt å rapportere disse trådene da de ødelegger hele forumet.

Du er ikke alene om det ;)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Salka skrev:

Jeg syns de er morsomme jeg siden de alltid tar av, men jeg har nok litt rar humor. :) Syns folk skal få starte tråder om hva de vil, er jo bare å la være å lese tråden om man ikke er interessert. :) Men ja, jeg forstår hva du mener også siden all trådene tar av, men jeg syns det er litt morsomt. :fnise: Er sikkert 10 tråder som er stengt/slettet nå, hvor lenge får denne leve? :hoho: 

Den er enig i. Ser ikke helt hvordan tråder om KM ødeleggerhele forumet? Er jo bare å holde seg unna

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...