Gå til innhold

Jeg så sjefen min sin penis - hva skal jeg gjøre?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Daryl Dixon
På Monday, December 12, 2016 den 22.21, AnonymBruker skrev:

Vi har alt det der på jobb. Dusjene er jo med egne dører du kan låse, men det er trangt så om du skal ta med klærne inn der må du pakke de inn en vanntett pose, ellers blir de våte. Er ikke nok plass her til å lage to garderober menn-kvinner. Ønske om dusjer kom fordi endel sykler til jobb. Men da ble det halvveis løsning, og ikke plass til to garderober. Men alle er fornøyde. Heller det enn ingen dusj..

Anonymkode: 35da6...26b

Men om alle er fornøyde så bør vel og alle være voksne nok til å takle å se et kjønnsorgan. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde glemt sminkepungen litt oftere i garderoben, fortsatt arbeider som før, men kanskje litt mer dagdrømming i arbeidstiden.:plystre:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.12.2016 den 22.02, AnonymBruker skrev:

Hei. Vi har felles garderobe på jobben. Hvor vi blant annet kan dusje (for de som sykler til jobb). Selve dusjene er adskilte, med påkledningsrom utenfor.

Når jeg var ferdig for dagen og skulle hjem igjen, glemte jeg sminkeskrinet mitt, og måtte tilbake til garderoben for å hente det.  Da støtte jeg på sjefen som skiftet til sykkeltøy. Han var såpass avkledd at jeg så penisen hans. Og den var KJEMPESTOR. Vi ble begge flaue, jeg rasket med meg det jeg glemte og kom meg ut i full fart. Skikkelig flaut dette her.

Hva skal jeg si i morgen på jobb når jeg møter sjefen? Vi vet nå begge at jeg fikk sett penisen hans, så hvordan skal jeg forholde meg til dette?

Anonymkode: 35da6...26b

Det er feil, bare helt feil!

Har du lest denne tråden, du?

Større peniser på bygda

Anonymkode: 6d741...280

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.12.2016 den 0.20, Sirah skrev:

Du gjør ingenting TS. Dette var garantert flauest for han. Han trodde sikkert han var alene og der kommer du brasende inn :P Lat som om det aldri har skjedd, sjefen din er garantert takknemlig for det. Neste gang du skal inn i garderoben så banker du på.

Enig med denne her. Det er nok flauest for han. Beste er å late som om det aldri har skjedd :). Det var jo et uhell ;) . Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steg 1: Gi han en smekk på pungen.

Steg 2: Tru med søksmål.

Steg 3: Fortell det til hele verden.

Steg 4: Post bilde i avisa.

Steg 5: Anmeld sjefen

Steg 6: Anmeld avisa

Steg 7: Anmeld rettsvesenet

Steg 8: Anmeld pungen.

Steg 9: Anmeld deg selv

Steg 10: Nå sitter dere alle inne. Pungen også. Da kan dere i fellesskap diskutere penisstørrelser og måter å penetrere en dildo.

Anonymkode: 3249d...16e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...