Gå til innhold

Jeg så sjefen min sin penis - hva skal jeg gjøre?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, Bootyhunter skrev:

ÅÅ en penis! Krise!! Fortsett som før dere og ikke tenk mer over en normal kroppsdel. Hva så om den var stor? Noen har store, noen har små, noen har penis med tatovering på!:hakeslepp: Da hadde jeg stirret hvis jeg hadde sett noen med tatovering der eller piercing, og det finnes de som har det!

Det er nettopp denne tankegangen jeg ler sånn av. "å gid, penis!" Som om det er farlig. Mulig jeg har et over-normalisert forhold til kropp etter å ha sett alt for mye underliv og hva enn det måtte være i jobbsammenheng, men det er altså ikke farlig, folkens. Det er bare en kroppsdel, og den biter ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Visste det var tulletråd :fnise:

Men, er han singel? Hvor gammel? Hvilken by? Han virker nesten litt kjekk!

Eller hur ts?

Anonymkode: 4c40d...1fc

Tuller ikke. :angry: Han er middelaldrende og kjekk ja. Godt gift med unger.

Anonymkode: 35da6...26b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flauest for han. Stakkars mann, han hadde nok en trasig sykkeltur hjem..:laugh:

Anonymkode: 57c2f...d8c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det verneombud på jobben du kan snakke med? 

I ytterste konsekvens kan du anmelde han.

Anonymkode: 5dafe...5e5

:laugh:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sugemerke
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tja, det er vel han som kan anmelde henne all den tid et var hun som presset seg inn på han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste bruker det lille dusjavlukket til å skifte. Så det er jo egentlig ikke noe problem. Det at jeg kom brått på sjefen..tror kanskje han trodde han var alene for kvelden siden alle de andre var gått hjem. Han bruker å dra hjem fra jobb sist.

Men HVORFOR banket du ikke på døren før du gikk inn da, når du visste at alle de andre var gått hjem, og du hadde gått (han visste ikke at du kom tilbake) og han trodde at han var alene der?!

Anonymkode: 6d741...280

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
2 minutter siden, godt skrev:

Det er nettopp denne tankegangen jeg ler sånn av. "å gid, penis!" Som om det er farlig. Mulig jeg har et over-normalisert forhold til kropp etter å ha sett alt for mye underliv og hva enn det måtte være i jobbsammenheng, men det er altså ikke farlig, folkens. Det er bare en kroppsdel, og den biter ikke!

Nettopp. Har forresten sett en film der en vagina hadde tenner og bet av kuken til mannfolka. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flauest for han. Stakkars mann, han hadde nok en trasig sykkeltur hjem..:laugh:

Anonymkode: 57c2f...d8c

Haha :ler:, åh gud som jeg lo nå! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men HVORFOR banket du ikke på døren før du gikk inn da, når du visste at alle de andre var gått hjem, og du hadde gått (han visste ikke at du kom tilbake) og han trodde at han var alene der?!

Jeg hadde ingen anelse hvor mange som var igjen på jobb. Jeg er som regel av de som går først. Helt umulig å vite hvem som er der eller ikke. Uansett er det ingen som banker på dørene der. Aldri sett folk naken i garderoben. Så lenge jeg har vært der henger folk større klær/ytterklær i garderoben og tar med seg undertøy/topper i dusjrommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ta det helt med ro :) Er han som menn flest så likte han det nok. :)

(Tenkt på at han kanskje snoker innpå kvinneguiden? Og ser deg omtale penisen hans som "den største jeg noen gang har sett"?) :fnise:

Anonymkode: 1b5a1...8da

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde ingen anelse hvor mange som var igjen på jobb. Jeg er som regel av de som går først. Helt umulig å vite hvem som er der eller ikke. Uansett er det ingen som banker på dørene der. Aldri sett folk naken i garderoben. Så lenge jeg har vært der henger folk større klær/ytterklær i garderoben og tar med seg undertøy/topper i dusjrommet.

Du skrev at alle de andre hadde gått...

Nok tøys nå

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Vi har felles garderobe på jobben. Hvor vi blant annet kan dusje (for de som sykler til jobb). Selve dusjene er adskilte, med påkledningsrom utenfor.

Når jeg var ferdig for dagen og skulle hjem igjen, glemte jeg sminkeskrinet mitt, og måtte tilbake til garderoben for å hente det.  Da støtte jeg på sjefen som skiftet til sykkeltøy. Han var såpass avkledd at jeg så penisen hans. Og den var KJEMPESTOR. Vi ble begge flaue, jeg rasket med meg det jeg glemte og kom meg ut i full fart. Skikkelig flaut dette her.

Hva skal jeg si i morgen på jobb når jeg møter sjefen? Vi vet nå begge at jeg fikk sett penisen hans, så hvordan skal jeg forholde meg til dette?

:fnise::fnise::fnise:... hahahahahaha , du må bare late som ingenting har hendt ;) 

Endret av JenniferA
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skrev at alle de andre hadde gått...

Nok tøys nå

Hvor har jeg skrevet det? Jeg sa kanskje sjefen trodde at alle var gått. At han derfor ikke var nøye med å dekke seg til. Men det kunne jo ikke jeg vite. Bare antagelser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan ta det helt med ro :) Er han som menn flest så likte han det nok. :)

(Tenkt på at han kanskje snoker innpå kvinneguiden? Og ser deg omtale penisen hans som "den største jeg noen gang har sett"?) :fnise:

Anonymkode: 1b5a1...8da

Så drar han og fikser skilsmisse og leilighet og forsøker seg på ts. Blir sammen og andre spør Ja hvordan møttes dere to da? I fellesdusjen.

Anonymkode: 4c40d...1fc

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, ta deg en pære og kansje er det på tide å se etter en annen plass å jobbe. Sjefer går ikke i fellesrom bare...det er visse ting man ikke gjør som leder:angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Anmelde han for hva da?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...