Gå til innhold

Jeg så sjefen min sin penis - hva skal jeg gjøre?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Vi har felles garderobe på jobben. Hvor vi blant annet kan dusje (for de som sykler til jobb). Selve dusjene er adskilte, med påkledningsrom utenfor.

Når jeg var ferdig for dagen og skulle hjem igjen, glemte jeg sminkeskrinet mitt, og måtte tilbake til garderoben for å hente det.  Da støtte jeg på sjefen som skiftet til sykkeltøy. Han var såpass avkledd at jeg så penisen hans. Og den var KJEMPESTOR. Vi ble begge flaue, jeg rasket med meg det jeg glemte og kom meg ut i full fart. Skikkelig flaut dette her.

Hva skal jeg si i morgen på jobb når jeg møter sjefen? Vi vet nå begge at jeg fikk sett penisen hans, så hvordan skal jeg forholde meg til dette?

Anonymkode: 35da6...26b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du trenger ikke å si noe om det som skjedde. Det er han som burde beklage, ettersom han var naken på underlivet i påkledningsrommet der man må forvente at andre også kommer inn.

Anonymkode: 6d741...280

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det verneombud på jobben du kan snakke med? 

I ytterste konsekvens kan du anmelde han.

Anonymkode: 5dafe...5e5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Vi har felles garderobe på jobben. Hvor vi blant annet kan dusje (for de som sykler til jobb). Selve dusjene er adskilte, med påkledningsrom utenfor.

Når jeg var ferdig for dagen og skulle hjem igjen, glemte jeg sminkeskrinet mitt, og måtte tilbake til garderoben for å hente det.  Da støtte jeg på sjefen som skiftet til sykkeltøy. Han var såpass avkledd at jeg så penisen hans. Og den var KJEMPESTOR. Vi ble begge flaue, jeg rasket med meg det jeg glemte og kom meg ut i full fart. Skikkelig flaut dette her.

Hva skal jeg si i morgen på jobb når jeg møter sjefen? Vi vet nå begge at jeg fikk sett penisen hans, så hvordan skal jeg forholde meg til dette?

Var den fin da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men da er du passe feig og vrang da. Ingen parter ville at det som skjedde skulle skje. Det var en glipp. 

Det jeg lurer på er hvorfor TS spesifiserer i HI at penisen var stor? Hvilken betydning har det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gjør det verre enn det trenger å være! Det er jo egentlig bare en filleting dere kan le bort om det kommer opp. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg så dum. :klo: Fordi jeg tittet ned og så et lite sekund for lenge. Aldri sett en så stor penis før, men det er vel en dum unnskyldning?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du møter sjefen i morgen så sier du, gjerne veldig høyt, at "Døh, pikken din er bare diiiger dah!" Eller kanskje ikke... :nigo:

Bare glem det du. Enkelte ting kan med fordel forbigås i stillhet.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, -Skylar skrev:

Ikke gjør det verre enn det trenger å være! Det er jo egentlig bare en filleting dere kan le bort om det kommer opp. 

:sjarmor:

Anonymkode: 460d1...de8

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du trenger ikke å si noe om det som skjedde. Det er han som burde beklage, ettersom han var naken på underlivet i påkledningsrommet der man må forvente at andre også kommer inn.

Han trodde sikkert han bare skulle være snar.

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, han kan anmelde henne for kikking, hvordan hadde det hørtes ut som, tror du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

§ 3-4.
Garderobe
Arbeidsplasser skal normalt ha atskilte garderober for kvinner og menn.
Hver arbeidstaker skal ha tilstrekkelig plass for opphengning av tøy o.l.
Dersom forholdene gjør det nødvendig skal det være atskilte skap for arbeids-
tøy og privat tøy.
Garderobene skal gi arbeidstakerne mulighet for å låse inn tøyet sitt i arbeids-
tiden, og der det er nødvendig skal det i tillegg være låsbare avlukker for å sikre
mot tap av verdisaker.
Arbeidstakeren skal ha tilstrekkelig plass til å skifte.
Garderobe skal ha speil og nødvendig antall sitteplasser for skifte av klær og
skotøy.
Garderobe skal ha tilfredsstillende ventilasjon.

http://www.arbeidstilsynet.no/binfil/download2.php?tid=237707

Synes du arbeidsplassen din oppfyller dette?

Anonymkode: b46d6...780

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 minutt siden, godt skrev:

Men da er du passe feig og vrang da. Ingen parter ville at det som skjedde skulle skje. Det var en glipp. 

Det jeg lurer på er hvorfor TS spesifiserer i HI at penisen var stor? Hvilken betydning har det?

Det kan ikke du vite.

Kanskje han så at hun hadde glemt igjen noe og også hørte at noen kom, og at han allikevel valgte å stå der og blotte sine edle deler fordi han ønsket å bli sett med buksa borte

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det kan ikke du vite.

Kanskje han så at hun hadde glemt igjen noe og også hørte at noen kom, og at han allikevel valgte å stå der og blotte sine edle deler fordi han ønsket å bli sett med buksa borte

Så klart, hvis man leter etter feil så finner man dem. :) Et normalt oppegående menneske ville derimot konkludert med at den flaue sjefen ikke ville at dette skulle skje, og gått videre med livet sitt derifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan ikke du vite.

Vanskelig å bevise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke du vet hva du snakker om nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...