Gå til innhold

Jeg har så lyst til å få kontakt med min eks stemor, men det virker håpløst :(

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

For 10 år siden, så var pappa i et forhold med en dame som jeg var veldig glad i. Da det ble slutt,  så fikk ikke vi ha noe kontakt  (jeg var 8-9 år) og jeg vet hun flyttet til Spania. Pappa døde for 7 år siden. Jeg har hatt så lyst til å opprette kontakt med henne og ta en kopp kaffe sammen. For jeg likte henne så utrolig godt. Jeg vet det var et stygt brudd og pappa sa til henne på tlf at hun ikke fikk se meg igjen

Jeg har ikke noe etternavn (kun fornavn) og ikke noe nr. Jeg husker hvor hun bodde før, men hun solgte nok huset da hun flyttet til Spania. Hun er halvt spansk om jeg ikke husker feil. Jeg vet ikke om hun enda bor i Spania. Hun hadde ingen barn. Jeg husket hvor søsteren bodde, men sto helt andre navn på postkassen da jeg var der. Så hun har nok flyttet siden den gang. 

Jeg har tenkt så mye på dette og det virker ganske håpløst å skulle klare å finne henne :sukk:  Trist, har dere noen råd å komme med eller er det helt umulig dette? 

Anonymkode: b3f7e...397

Kontakt Frelsesarmeen. De har et utrolig kontaktnett, og hjelper til med å finne savnede personer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å skrive en annonse på facebook? Og dele ett bilde av deg fra den tiden, som hun kan kjenne deg igjen på? Verdt ett forsøk hvis det ikke nytter anonymt...

Anonymkode: 87a41...8f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva tror dere faren hadde tenkt hvis han levde da!?

Anonymkode: 3b5ea...793

Dette handler da ikke om faren, men om TS og hennes forhold til stemora.

Tenk, ei stemor som ikke var slem ;)

Anonymkode: 46f3a...cf4

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Faren lever ikke, så rull inn nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til en liten oppdatering, så fikk jeg tak på en tidligere kamerat av pappa. Han hadde ikke så mye informasjon,  men kunne huske etternavnet begynte på s. Da er jeg litt på vei. Jeg hadde blitt overlykkelig om jeg fant henne på FB :) 

Anonymkode: b3f7e...397

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor respekterer du ikke faren din sitt valg?

Det er ikke din oppgave å stoppe TS sin leting etter den forsvunne stemoren hun gjerne vil treffe. (Er det mulig!?) Faren ville sikkert ts sitt beste, forøvrig. 

Noen her nevner Tor på sporet/Tore Strømøy, HER er hans tips til den som leter. I tillegg til listen hans kan kanskje Sjømannskirken kan være et sted å spørre om råd.

Lykke til med letingen TS!

Anonymkode: 22c49...511

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje han hadde angret på at han ble så sur på damen?  Kanskje han hadde bare gått videre med livet sitt og ikke brydd seg hverken ene eller andre veien?  Kanskje han hadde truet med å banke opp TS hvis hun i det hele tatt nevnte navnet hennes igjen?  

Hvorfor mener du at dette er relevant å spekulere på?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kara W skrev:

Kanskje han hadde angret på at han ble så sur på damen?  Kanskje han hadde bare gått videre med livet sitt og ikke brydd seg hverken ene eller andre veien?  Kanskje han hadde truet med å banke opp TS hvis hun i det hele tatt nevnte navnet hennes igjen?  

Hvorfor mener du at dette er relevant å spekulere på?

Samme lurer jeg på. 

Anonymkode: d4477...b8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heier på deg TS, har ikke noen konkret råd, men tenker at dersom hun var en varm person for deg da, så er hun sikkert en varm person nå. 

Anonymkode: fba10...977

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...