AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #1 Del Skrevet 12. desember 2016 For 10 år siden, så var pappa i et forhold med en dame som jeg var veldig glad i. Da det ble slutt, så fikk ikke vi ha noe kontakt (jeg var 8-9 år) og jeg vet hun flyttet til Spania. Pappa døde for 7 år siden. Jeg har hatt så lyst til å opprette kontakt med henne og ta en kopp kaffe sammen. For jeg likte henne så utrolig godt. Jeg vet det var et stygt brudd og pappa sa til henne på tlf at hun ikke fikk se meg igjen Jeg har ikke noe etternavn (kun fornavn) og ikke noe nr. Jeg husker hvor hun bodde før, men hun solgte nok huset da hun flyttet til Spania. Hun er halvt spansk om jeg ikke husker feil. Jeg vet ikke om hun enda bor i Spania. Hun hadde ingen barn. Jeg husket hvor søsteren bodde, men sto helt andre navn på postkassen da jeg var der. Så hun har nok flyttet siden den gang. Jeg har tenkt så mye på dette og det virker ganske håpløst å skulle klare å finne henne Trist, har dere noen råd å komme med eller er det helt umulig dette? Anonymkode: b3f7e...397 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alenia Skrevet 12. desember 2016 #2 Del Skrevet 12. desember 2016 Om du vet hvor hun Eide før kan du sjekke kjøpt og solgt eiendommer i lokalavisen og finne navnet hennes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittleBabyBlue Skrevet 12. desember 2016 #3 Del Skrevet 12. desember 2016 Hvis hun eide huset kan du kanskje finne salgshistorikken. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KlippKlapp Skrevet 12. desember 2016 #4 Del Skrevet 12. desember 2016 Søk opp adressen hun bodde på her og se på salgshistorikken: https://siste.eiendomspriser.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #5 Del Skrevet 12. desember 2016 Snakk med naboer av henne og evt andre dere hadde kontakt med på den tiden. Skatteetaten kunne kanskje ha hjulpet deg? Anonymkode: 087c3...369 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #6 Del Skrevet 12. desember 2016 Tipper også at kjøpshistorikken på huset er det sikreste stedet å begynne. Slike opplysninger er offentlige, og linken over her er gull verdt. Hvis ikke det fungerer kan det være verdt et forsøk å prøve å snakke med folk i byen/bygda dere bodde i. Vet du hvor hun jobbet? Noen steder hun pleide å være? Slektninger av deg som husker henne? Masse lykke til! Anonymkode: eeb89...9dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #7 Del Skrevet 12. desember 2016 Var du 12 år da du mistet faren din? Og er du 19 nå? Jeg ville hørt med noen av din fars venner. Det er sikkert noen av de som har litt info som kan hjelpe deg videre. Anonymkode: 0b4b9...7dc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #8 Del Skrevet 12. desember 2016 Takk for svar dere. Jeg aner ikke om hun eide eller ikke, men tror det. Jeg vet hun jobbet på en skobutikk (glemte å nevne det i HI) var innom der hun jobbet før og ingen visste hvem jeg snakket om. Men jeg skal prøve å søke opp adressen i søkshistorikk. Det var et godt råd. Pappa døde av kreft da jeg var 12. Det er jo noe møkk at jeg ikke har et etternavn, for da kunne jeg kanskje ha funnet henne på FB. Anonymkode: b3f7e...397 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #9 Del Skrevet 12. desember 2016 Hva med å kontakte Tore Strømøy? Han har masse erfaring om hvordan finne mennesker. Anonymkode: 087c3...369 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #10 Del Skrevet 12. desember 2016 Hvorfor respekterer du ikke faren din sitt valg? Anonymkode: 3b5ea...793 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 12. desember 2016 #11 Del Skrevet 12. desember 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor respekterer du ikke faren din sitt valg? Anonymkode: 3b5ea...793 Herrefred da. Mener du at ts ikke skal ha noe kontakt med henne pga faren ikke ville de skulle snakke sammen for 10 år siden? Ts er faktisk en voksen dame nå og bestemmer hvem hun skal ha i livet sitt. Uavhengig hva hennes avdøde far ville for 10 år siden. Nå synes jeg du bare gjør deg dum og vanskelig anonym. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest17 Skrevet 12. desember 2016 #12 Del Skrevet 12. desember 2016 Jeg håper du finner henne ts Det var så fint å lese hvordan du føler for din stemor <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissUniverse Skrevet 12. desember 2016 #13 Del Skrevet 12. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar dere. Jeg aner ikke om hun eide eller ikke, men tror det. Jeg vet hun jobbet på en skobutikk (glemte å nevne det i HI) var innom der hun jobbet før og ingen visste hvem jeg snakket om. Men jeg skal prøve å søke opp adressen i søkshistorikk. Det var et godt råd. Pappa døde av kreft da jeg var 12. Det er jo noe møkk at jeg ikke har et etternavn, for da kunne jeg kanskje ha funnet henne på FB. Anonymkode: b3f7e...397 Ta kontakt med hovedkontoret. De har nok lønningslister etc. Men usikker på om de kan utlevere denne type personinformasjon, selv om du kun vil ha et navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #14 Del Skrevet 12. desember 2016 Jeg ville pratet med gamle naboer. Kanskje de husker hva hun heter til etternavn og har kontakt med henne? Du kan være heldig. Jeg ville prøvd Lykke til Anonymkode: 83a47...fc9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 12. desember 2016 #15 Del Skrevet 12. desember 2016 Snakk med noen av dine fars venner, eller andre slektninger som hadde kontakt med dere på den tiden. De har sikkert noe informasjon. Ønsker deg lykke til! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #16 Del Skrevet 12. desember 2016 17 minutter siden, LeilaS skrev: Herrefred da. Mener du at ts ikke skal ha noe kontakt med henne pga faren ikke ville de skulle snakke sammen for 10 år siden? Ts er faktisk en voksen dame nå og bestemmer hvem hun skal ha i livet sitt. Uavhengig hva hennes avdøde far ville for 10 år siden. Nå synes jeg du bare gjør deg dum og vanskelig anonym. Hva om damen såret faren!??? Anonymkode: 3b5ea...793 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 12. desember 2016 #17 Del Skrevet 12. desember 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva om damen såret faren!??? Anonymkode: 3b5ea...793 Det gjorde hun helt sikkert, ellers hadde han neppe blitt så sint på henne, men hva har det med saken å gjøre? Hun har jo ikke såret TS, og vi aner ingenting om hvorfor de to gikk fra hverandre. Eller mener du at man aldri skal prate med noen som har såret et annet menneske? I så fall tror jeg du får et veldig ensomt liv. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 12. desember 2016 #18 Del Skrevet 12. desember 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva om damen såret faren!??? Anonymkode: 3b5ea...793 Å hva så? Det er 10 år siden. På tide å komme seg videre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #19 Del Skrevet 12. desember 2016 2 minutter siden, Kara W skrev: Det gjorde hun helt sikkert, ellers hadde han neppe blitt så sint på henne, men hva har det med saken å gjøre? Hun har jo ikke såret TS, og vi aner ingenting om hvorfor de to gikk fra hverandre. Eller mener du at man aldri skal prate med noen som har såret et annet menneske? I så fall tror jeg du får et veldig ensomt liv. 1 minutt siden, LeilaS skrev: Å hva så? Det er 10 år siden. På tide å komme seg videre. Hva tror dere faren hadde tenkt hvis han levde da!? Anonymkode: 3b5ea...793 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 12. desember 2016 #20 Del Skrevet 12. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva tror dere faren hadde tenkt hvis han levde da!? Anonymkode: 3b5ea...793 Gi deg nå! Det er bare positivt at TS ønsker å få kontakt igjen med en stemor som betydde mye for henne. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå