AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #81 Del Skrevet 13. desember 2016 Ja jeg står i alle fall på mitt... Skal snakke mer med han i dag når han kommer hjem. De er tre stk. TS Anonymkode: f36c7...5be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Skylar Skrevet 13. desember 2016 #82 Del Skrevet 13. desember 2016 Jeg er fortsatt sykt irritert på dine vegne, TS. Klarer ikke forsone meg med at det finnes sånne folk! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia pia Skrevet 13. desember 2016 #83 Del Skrevet 13. desember 2016 På 12.12.2016 den 12.43, AnonymBruker skrev: Ehm... Jeg er litt rystet her jeg sitter. Svigersøster har nemlig vært på shopping og handlet julegaver til seg selv, barna og svigermor fra OSS. Og dette sendte hun melding om etterpå. Jeg som hadde en så fin plan for gavene i år, men nå har hun jammen meg gjort alt for oss uten å en gang spørre om det er greit... For alt hun vet hadde vi allerede hatt alt klart. Hun vet også at vi sliter med økonomien, så vi bare krysser fingrene for at vi har råd til disse gavene hun har kjøpt seg! Jeg er bare totalt forvirra og jeg lurer på... Er dette normalt?? Har aldri opplevd liknende før. Anonymkode: f36c7...5be 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg står i alle fall på mitt... Skal snakke mer med han i dag når han kommer hjem. De er tre stk. TS Anonymkode: f36c7...5be Er det 3 barn du mener? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #84 Del Skrevet 13. desember 2016 1 time siden, mia pia skrev: Er det 3 barn du mener? Skrev feil, mente barnet. De har ett barn, så hun kjøpte til seg selv, barnet og moren sin. TS Anonymkode: f36c7...5be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #85 Del Skrevet 13. desember 2016 Fikk svar fra henne, og tydeligvis hadde ikke mannen (min) skrevet tilbake da hun spurte om julegaver... Så da hadde hun bare gått ut og shoppet selv. Hun kunne ha snakket med meg og spurt meg først siden han ikke svarte på meldingen hennes. Fortsatt utrolig irritert. Man kan ikke bare anta noe når man ikke får svar, og i tillegg handle gaver fra andre til seg selv uten å avtale om det... Er veldig lett å sende en sms eller ringe meg, så det kunne hun gjort. TS Anonymkode: f36c7...5be 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DobbelX Skrevet 13. desember 2016 #86 Del Skrevet 13. desember 2016 Åh, som jeg håper at denne historien ender med at svigerinne forstår at dette ikke blir gavene fra TS og hennes mann fordi dere har en egen plan på gavene, at hun derfor leverer dem tilbake og venter pent i spenning til julaften, og at gavene fra TS m/mann er en donasjon i deres navn til en veldedig organisasjon. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 13. desember 2016 #87 Del Skrevet 13. desember 2016 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skrev feil, mente barnet. De har ett barn, så hun kjøpte til seg selv, barnet og moren sin. TS Anonymkode: f36c7...5be Også brukte hun i gjennomsnitt 666,- på hver? Å fy flate, jeg hadde blitt så forbanna. Jeg kjøper gaver for ca. 200,- liksom (litt mer til mamma pappa). Jeg er veldig konfliktsky av meg, men det her hadde jeg reagert kraftig på altså! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Overrasket Skrevet 13. desember 2016 #88 Del Skrevet 13. desember 2016 (endret) Blir litt inspirert av svigersen din, jeg! "Hallo, svigersøster? Flott at du tok telefonen nå da, du vi har jo litt trangt med penger, men det hadde vært for gæli om vi ikke hadde champagne til nyttår, ikke sant? Neida, så jeg kjøpte oss en champagne fra deg jeg! Dom Perignon Rose 2004! Takk takk da, svigersøster! Sender du over 2 359 kroner og 90 øre i dag, da?" Endret 13. desember 2016 av Overrasket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå