AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #1 Del Skrevet 12. desember 2016 Ehm... Jeg er litt rystet her jeg sitter. Svigersøster har nemlig vært på shopping og handlet julegaver til seg selv, barna og svigermor fra OSS. Og dette sendte hun melding om etterpå. Jeg som hadde en så fin plan for gavene i år, men nå har hun jammen meg gjort alt for oss uten å en gang spørre om det er greit... For alt hun vet hadde vi allerede hatt alt klart. Hun vet også at vi sliter med økonomien, så vi bare krysser fingrene for at vi har råd til disse gavene hun har kjøpt seg! Jeg er bare totalt forvirra og jeg lurer på... Er dette normalt?? Har aldri opplevd liknende før. Anonymkode: f36c7...5be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 Populært innlegg #2 Del Skrevet 12. desember 2016 Si at du allerede har kjøpt gaver!! (Her er en hvit løgn lov!) Anonymkode: cf2e1...9ba 96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 12. desember 2016 #3 Del Skrevet 12. desember 2016 (endret) Seriøst ? Ikke normalt i min verden. Syns det er frekt. Endret 12. desember 2016 av Catalina Culès Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #4 Del Skrevet 12. desember 2016 Ikke normalt. Jeg hadde blitt sur. Anonymkode: 82bfe...864 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dolce Skrevet 12. desember 2016 #5 Del Skrevet 12. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Si at du allerede har kjøpt gaver!! (Her er en hvit løgn lov!) Anonymkode: cf2e1...9ba Ja, gjør dette! 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #6 Del Skrevet 12. desember 2016 I alle dager. Overhode ikke normalt. Anonymkode: 22da6...d28 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. desember 2016 #7 Del Skrevet 12. desember 2016 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #8 Del Skrevet 12. desember 2016 Okei, greit å vite at jeg ikke er alene om å synes det er unormalt... Først ble jeg sjokkert, og nå vil jeg bare le egentlig, for det blir nesten komisk. Jeg vet nesten ikke hva jeg skal si. Vurderer faktisk å si at gavene er i orden, men siden hun har ordnet det selv så får jeg gi disse gavene til noen andre. Hva i alle dager... TS Anonymkode: f36c7...5be 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #9 Del Skrevet 12. desember 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun vet også at vi sliter med økonomien, så vi bare krysser fingrene for at vi har råd til disse gavene hun har kjøpt seg! Anonymkode: f36c7...5be Hun har ikke gjort det for å være snill da? Og at dere ikke skal betale tilbake, evt betale tilbake mindre? Når hun vet dette, så vil jeg nesten tro dette var en litt feilslått tjeneste hun forsøkte å gjøre for dere. Anonymkode: ab653...c90 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #10 Del Skrevet 12. desember 2016 Flaks, da slipper du jo styret med gavehandel selv. Anonymkode: 10815...01e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. desember 2016 #11 Del Skrevet 12. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hun har ikke gjort det for å være snill da? Og at dere ikke skal betale tilbake, evt betale tilbake mindre? Når hun vet dette, så vil jeg nesten tro dette var en litt feilslått tjeneste hun forsøkte å gjøre for dere. Anonymkode: ab653...c90 Ja, jeg er egentlig enig i dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Try2 Skrevet 12. desember 2016 #12 Del Skrevet 12. desember 2016 Flaks ( men du ska itte betale) 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 12. desember 2016 #13 Del Skrevet 12. desember 2016 ER jo bare å si til henne at du liker å gjøre sånt selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #14 Del Skrevet 12. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hun har ikke gjort det for å være snill da? Og at dere ikke skal betale tilbake, evt betale tilbake mindre? Når hun vet dette, så vil jeg nesten tro dette var en litt feilslått tjeneste hun forsøkte å gjøre for dere. Anonymkode: ab653...c90 Nei hun skal ha full betaling.. Hun har alltid vært litt sær, men dette tar kaka for min del. TS Anonymkode: f36c7...5be 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 12. desember 2016 #15 Del Skrevet 12. desember 2016 7 minutter siden, Dolce skrev: Ja, gjør dette! Slenger meg på denne jeg, og! 😈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #16 Del Skrevet 12. desember 2016 Dette tar kaka ja . er det mulig ??? du får jo håpe det er innafor ditt budsjett . tror jeg ville tatt en hvit løgn og sagt at jeg allerede hadde kjøpt gaver . best å stoppe sånne folk tidlig . Anonymkode: cd375...167 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 12. desember 2016 #17 Del Skrevet 12. desember 2016 Er det lov å spørre om det ble mye dyrere enn du selv hadde planer om TS? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #18 Del Skrevet 12. desember 2016 Wow.. Dette er overhodet ikke normalt! Jeg ville ikke tydd til noen hvit løgn, jeg ville ringt henne og fortalt hvordan det hun har gjort påvirker deg. Hvordan det føles, og hva du heller skulle ønske at hun hadde gjort i stedet. Ikke på melding, men på telefon, -om mulig under fire øyne. Si at du har laget en plan for gaver- det er sannheten. Stå imot eventuelt press fra henne. Har på følelsen av at hun trenger å bli satt på plass. Så får hun heller få noe å tenke på når hun går tilbake og bytter gavene eller må betale for dette gavegildet selv. Anonymkode: 97cea...fbd 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #19 Del Skrevet 12. desember 2016 Blir nok å si at jeg liker å ordne gaver selv og at hun ikke trenger å gjøre det for meg! Venter på svar om prisen enda. Er veldig spent, og håper det er innafor budsjettet vårt... Synes det er kjipt egentlig, når man har en plan i hodet. Gaver skal jo være noe spesielt, en overraskelse. TS Anonymkode: f36c7...5be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #20 Del Skrevet 12. desember 2016 Dette er iallefall ikke normalt i min verden. Slikt kan man vel ikke gjøre uten at det er avtalt på forhånd?! Du kan jo ev si at du hadde satt av en viss sum til gaver til dem, og at du kan betale den summen for gavene, men ikke mer. Og at du vil ordne gaver selv neste år. Dette høres ut som toppen av frekkhet for meg. Anonymkode: f2751...292 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå