Gå til innhold

Hva synes du om Frithjof Wilborn?

Leifern

Anbefalte innlegg

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han er en ekkel knark. 

Anonymkode: 55164...7ef

Nok nå! Frithjof Wilborn er en kjernekar av de sjeldne!

Anonymkode: af9be...3fe

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke helt. Synes han er merkelig, men kjenner ham ikke så vet ikke helt hva jeg skal tro. Media fremstiller jo folk slik de vil for å tjene mest mulig penger!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
20 timer siden, Aamu skrev:

Jeg vet ikke helt. Synes han er merkelig, men kjenner ham ikke så vet ikke helt hva jeg skal tro. Media fremstiller jo folk slik de vil for å tjene mest mulig penger!

Merkelig hvordan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jacklost
15 minutter siden, Aamu skrev:

Kanskje fordi han er sammen med en som er 23 år yngre. 

Hva er merkelig ved det? Er mange som finner kjærligheten med eldre mennesker, man er ikke merkelig av den grunn..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Jacklost skrev:

Hva er merkelig ved det? Er mange som finner kjærligheten med eldre mennesker, man er ikke merkelig av den grunn..

Det er bare merkelig. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Aamu skrev:

Det er bare merkelig. 

Debattprogrammer ville vært morsommere med slike argumenter...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
På 14.12.2016 den 11.47, Aamu skrev:

Kanskje fordi han er sammen med en som er 23 år yngre. 

Uff, så forferdelig..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hva har han gjort? Noe eg ikke har fått med meg her. Syns han så snill og blid ut jeg, men man skal jo ikke skue hunden på hårene.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...
Annonse

Legenden Wilborn er tilbake på TV2 etter ti år ute i kulden, på tide :)

TV2 var en kanal med suksess da Joffen ledet det ene programmet etter det andre med høye seertall, men etter at han ble kastet på dør har det gått så som så med TV2, forståelig nok :) Endelig har de skjønt noe av hva som skal til for å vinne tilbake markedsandelene!

http://www.tv2.no/a/9175403/

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid likt han, helten på barneskolen ettersom han var gift med læreren min. Litt mer turbulente tanker etter alt som skjedde i den gården - men han virker som en god mann til tross for de mange historiene. Blir kjekt å se han på skjermen igjen!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.12.2016 den 12.55, Leifern skrev:

Enig! Joffen hadde løftet mange programkonsepter. Er mange dårlige programledere for tiden, tragisk at en av tidenes beste blir behandlet som om han var spedalsk. Kanskje er han litt slesk "utenfor" rollen som programleder, men det er prisen man må betale for talent. Få Joffen tilbake!

Du verden, kanskje noen fra TV2 har vært inne og lest her, og valgt å gjøre et desperat forsøk på å snu den dårlige trenden med å hente tilbake superprogramlederen :laugh:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...