Gå til innhold

Hva synes du om Frithjof Wilborn?

Leifern

Anbefalte innlegg

-Trilvelig programleder som du ikke hadde hatt noe i mot at kom tilbake på skjermen?

-Slesk type som fortjent fikk sparken og som bør holdes unna rampelyset?

-Slesk type, men likevel greit om han gjorde TV-comeback?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke han lærer nå? Har vel lagt opp tv-karrieren sin.

Anonymkode: 8717e...417

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Jacklost skrev:

Første. Savner han veldig! Jeg begynner å bli lei av å se Sturla overalt :dry:

Enig! Joffen hadde løftet mange programkonsepter. Er mange dårlige programledere for tiden, tragisk at en av tidenes beste blir behandlet som om han var spedalsk. Kanskje er han litt slesk "utenfor" rollen som programleder, men det er prisen man må betale for talent. Få Joffen tilbake!

Endret av Leifern
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
1 minutt siden, Leifern skrev:

Enig! Joffen hadde løftet mange programkonsepter. Er mange dårlige programledere for tiden, tragisk at en av tidenes beste blir behandlet som om han var spedalsk. Kanskje er han litt slesk "utenfor" rollen som programleder, men det er prisen man må betale for talent. Få Joffen tilbake!

Jeg vil ha Per Ståle Lønning tilbake med, synd når de du vokste opp med på TV bare forsvinner :( 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke han lærer nå? Har vel lagt opp tv-karrieren sin.

Anonymkode: 8717e...417

Jepps, han var lærer før han begynte i TV2. Og før det spilte han for Brann.

Det siste fra ham i media er fra tidligere i år:

http://www.seher.no/kjendis/det-var-veldig-skummelt-a-vise-seg-offentlig/64106081

Han har altså vært gift i 5 år nå. Han fikk jo kraftig med hets da forholdet ble kjent, men liten tvil om at det var ekte kjærlighet, og det kan hende den beste.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Jacklost skrev:

Jeg vil ha Per Ståle Lønning tilbake med, synd når de du vokste opp med på TV bare forsvinner :( 

Ja! Enda legende! Kutt ut det elendige programmet til Thomas og Harald og start opp Late Night med Frihjof og Per Ståle! Hadde vært fantastisk! Hans Bauge kan være sidekick:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er han slesk? 

Anonymkode: 9337c...150

http://vgd.no/musikk-tv-og-film/tv-program/tema/586938//

Artig utviking på den tråden..! Startet i 2004 med fokus på at Wilborn liker yngre babes, og så 5 år senere ble han sammen med en 24-åring! Ikke at det er noe galt med det, så lenge begge parter er myndige, alder er bare et tall!

Anonymkode: af9be...3fe

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

http://vgd.no/musikk-tv-og-film/tv-program/tema/586938//

Artig utviking på den tråden..! Startet i 2004 med fokus på at Wilborn liker yngre babes, og så 5 år senere ble han sammen med en 24-åring! Ikke at det er noe galt med det, så lenge begge parter er myndige, alder er bare et tall!

Anonymkode: af9be...3fe

Takk! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, makkapakka skrev:

Jeg syns han var en veldig flink programleder men det var synd han ikke holdt ryggen fri for trøbbel privat, men det var jo bare noen jævla telefonregninger som var hans problem hvis jeg ikke husker helt feil, synd media tok rotta på han. 

Programlederen mener selv det er fem grunner til at han mistet jobben. Reiseregninger ble aldri levert, en tur til Thailand ble betalt av bladet Her og Nå og oppdrag som konferansier tok TV 2-ledelsen ille opp. Han innrømmer at han brøt kontrakten han hadde undertegnet med TV 2 som sa at han ikke kunne ta konferansieroppdrag.

Rot med gratis klær og en lei tendens til ofte å være for sent ute, var med på å fyllbyrde nedturen. Wilborn innrømmer at han på egenhånd greide å ødelegge sin TV-karriere.

http://www.nettavisen.no/nyheter/--alt-var-min-skyld/2494802.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Programlederen mener selv det er fem grunner til at han mistet jobben. Reiseregninger ble aldri levert, en tur til Thailand ble betalt av bladet Her og Nå og oppdrag som konferansier tok TV 2-ledelsen ille opp. Han innrømmer at han brøt kontrakten han hadde undertegnet med TV 2 som sa at han ikke kunne ta konferansieroppdrag.

Rot med gratis klær og en lei tendens til ofte å være for sent ute, var med på å fyllbyrde nedturen. Wilborn innrømmer at han på egenhånd greide å ødelegge sin TV-karriere.

http://www.nettavisen.no/nyheter/--alt-var-min-skyld/2494802.html

Jaja, han hadde sikkert holdt seg for god til sånt om han hadde fått komme tilbake. Bare småtterier, dette.

Jeg våger påstanden, TV2 sitt fall er kommet som følge av at legender som folket likte, som Joffen og Per Ståle, ble fjernet fra skjermen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

52 minutter siden, Jacklost skrev:

Enig. Debattprogrammene hans var jo virkelig underholdning det var verdt å få med seg. :Hehe: Dagens debattprogrammer er jo så formelle og gørrkjedelige, at det er til å grine av!

Anonymkode: 7e98f...c58

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde jeg helt glemt. 

Men likte ham godt i "vil du bli millionær" som gikk for...Alt for mange år siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...