Try2 Skrevet 12. desember 2016 #21 Del Skrevet 12. desember 2016 X is X. Slutt å tull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #22 Del Skrevet 12. desember 2016 Nei. X er en X, men det handler om lojalitet. Man puler ikke exer, uansett hvor ferdig man er med dem! Anonymkode: 27c1a...872 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #23 Del Skrevet 12. desember 2016 eks er eks, og jeg ser ikke det store problemet i at bestevenninna lå med han. Men! Derimot at hun lyver om det, det blir veldig feil. Jeg ser ikke noe sånn svik i at hun hopper til køys med han, hun trenger heller ikke springe til deg å fortelle det med en gang, men hun kan da være ærlig nok til å innrømme det når hun blir konfrontert med det. Anonymkode: 6008d...fda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #24 Del Skrevet 12. desember 2016 Dere som sier at "en eks er en eks", skjerp dere! Man ligger ikke med eksen til ei venninne! Og dere som sier at det ikke var seriøst...Det vet dere INGENTING om selv om det ikke varte så lenge! Hadde aldri stolt på ei sånn "venninne" lenger, så hun hadde vært ute av livet litt for GODT. Skjønner deg så inderlig ts. Mange andre som svarer her er kyniske folk som har vært med og på mange selv garantert... Anonymkode: be7d7...c41 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #25 Del Skrevet 12. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Dere som sier at "en eks er en eks", skjerp dere! Man ligger ikke med eksen til ei venninne! Og dere som sier at det ikke var seriøst...Det vet dere INGENTING om selv om det ikke varte så lenge! Hadde aldri stolt på ei sånn "venninne" lenger, så hun hadde vært ute av livet mitt for GODT. Skjønner deg så inderlig ts. Mange andre som svarer her er kyniske folk som har vært med og på mange selv garantert... Anonymkode: be7d7...c41 *rettelse Anonymkode: be7d7...c41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slagelse Skrevet 12. desember 2016 #26 Del Skrevet 12. desember 2016 Dette er tross alt din eks. Da er det ikke noe big deal. Det er tross alt over, så det er ikke noe å lage styr av. Slikt kaller jeg drama queen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 12. desember 2016 #27 Del Skrevet 12. desember 2016 I min verden puler man ikke på eksen til venninnene sine. Punktum. Hadde noen bare sagt til meg "eks er eks, no big deal" så hadde jeg nok sett på henne som ufølsom og hun ikke klarte å sette seg inn i andres følelser. Jeg hadde revurdert vennskapet. Jepp, jeg er visst en stor dramaqueen, men det får så være. Dette er en prinsippsak og når man bor i Oslo, så er det et HAV av menn en kan pule på. En venninne pulte eksen min for flere år siden. Jeg var ikke en gang over han. Den grusomme følelsen og klumpen i magen var forferdelig. Hun løy til meg og pulte han en gang til. Det var kroken på døra for min del ja. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #28 Del Skrevet 12. desember 2016 3 minutter siden, slagelse skrev: Dette er tross alt din eks. Da er det ikke noe big deal. Det er tross alt over, så det er ikke noe å lage styr av. Slikt kaller jeg drama queen. Sier du det? Det er ikke noe big deal når det er en eks? Virkelig? Du hadde likt at bestekompisen din hadde vært på eksen din? Til opplysning er en eks en man har vært sammen med, intim med, you name it...Så JO, for de av oss som faktisk legger noe i det å involvere oss i noen, er ikke en eks "bare" en eks!!! Og kalle det "drama queen" i tillegg, er bare en utspekulert måte å bagatellisere det på... Anonymkode: be7d7...c41 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magnifique Skrevet 12. desember 2016 #29 Del Skrevet 12. desember 2016 Hei Jeg forstår deg, ts! På en måte kan man jo si at når man har slått opp, så har man slått opp. Da står både du og din eks fritt til å gjøre det dere selv ønsker. Man eier ikke andre personer. Likevel - jeg hadde heller aldri ligget med eksen til min bestevenninne, eller andre, gode venninner. Spesielt ikke om det ikke er lenge siden det ble slutt. Føler det også kan bli litt kinkig, dersom det for eksempel skulle oppstå følelser. Kan du prøve å snakke med venninna de, ts? Det at hun har holdt det skjult før deg, er kanskje det som sårer aller mest? Prøv og forklar henne hvordan du føler det? Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saphyria Skrevet 12. desember 2016 #30 Del Skrevet 12. desember 2016 At ho lå med eksen din er greit, dere hadde slått opp og var ferdige. Du veit vel heller ikkje omstendighetene rundt dette, så de kan ha vært dritings og gjort det i fylla som ein tabbe. At ho ikkje har fortalt det til deg etterpå, er selvfølgelig litt dårlig gjort, men det er ingen krav til at man skal fortelle alt mellom venner. Det at ho direkte løy til deg, er noe eg regner som nærmest utilgivelig. Eg hadde ikkje gadd å være venn med noen som kunne lyve meg rett i trynet, holde tett i mange måneder, og deretter velge å være ærlig om det nesten 1 år seinere. Hvorfor gadd ho å plutselig være ærlig etter så lang tid? Nei, fuck that bitch. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissPierce Skrevet 12. desember 2016 #31 Del Skrevet 12. desember 2016 For meg handler det om lojalitet. Mine venninner er heldigvis like i meningene der. Men hadde det skjedd så hadde jeg kuttet ut den såkalte venninnen uten å mukke. Hadde ikke hatt mer tillit til henne. Trenger ikke sånne mennesker i live mitt. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 12. desember 2016 #32 Del Skrevet 12. desember 2016 (endret) Det er jo en uskreven regel at man ikke ligger med exen til vennene sine, det handler om å være lojal. Endret 12. desember 2016 av Catalina Culès Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #33 Del Skrevet 12. desember 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er en gylden regel da gode venner (hvert fall bestevenninna) holder seg unna eksen. Puler man eksen til bestevenninna, så er man bare egoistisk og tenker bare på seg selv. Forstår ts godt jeg. Anonymkode: c5541...396 Gylden regel du liksom. Hva hvis dette er hennes rette? Anonymkode: 50964...85e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #34 Del Skrevet 12. desember 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gylden regel du liksom. Hva hvis dette er hennes rette? Anonymkode: 50964...85e Det er en gylden regel fru Blom. Kan hun virkelig ikke finne seg en egen man i Oslo istedenfor å løpe etter eksen til venninnen sin? Anonymkode: c5541...396 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #35 Del Skrevet 12. desember 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gylden regel du liksom. Hva hvis dette er hennes rette? Anonymkode: 50964...85e Det var jo tydeligvis ikke følelser i bildet, og da blir det ennå verre... Anonymkode: be7d7...c41 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #36 Del Skrevet 12. desember 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er en gylden regel fru Blom. Kan hun virkelig ikke finne seg en egen man i Oslo istedenfor å løpe etter eksen til venninnen sin? Anonymkode: c5541...396 Bestevenninne. Anonymkode: 88d18...da1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #37 Del Skrevet 12. desember 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gylden regel du liksom. Hva hvis dette er hennes rette? Anonymkode: 50964...85e TS: Det var ikke hennes rette. De hadde sex, hun hadde ingen følelser for han. Anonymkode: 1cadf...176 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 12. desember 2016 #38 Del Skrevet 12. desember 2016 1 time siden, draug 75 skrev: Noen steder i Norge er så små og sparsomt befolket at man har i grunnen ikke noe annet valg enn å ligge med hverandres ekser. Tenk på det. godt poeng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #39 Del Skrevet 12. desember 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS: Det var ikke hennes rette. De hadde sex, hun hadde ingen følelser for han. Anonymkode: 1cadf...176 Hun hadde ikke vært venninna mi mer. Anonymkode: be7d7...c41 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #40 Del Skrevet 12. desember 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri skjønt den greie med at man ikke skal rote med eksene til venninner. Det er jo over, og da bør det etter min mening være fritt frem. Nå har det for min del aldri vært aktuelt å ligge med noen av eksene til venninnene mine, og skulle det på et eller annet tidspunkt bli aktuelt hadde jeg likevel latt vær, ikke fordi jeg syns det er galt, men fordi jeg vet at så mange andre synes det er galt,og jeg ikke ønsker å såre noen. For meg hadde det overhodet ikke vært noe problem om venninnen min lå med min eks. Jeg hadde sannsyligvis heller aldri spurt henne om det, fordi jeg ikke hadde sett på det som min sak. Men hvis jeg hadde spurt, og hun hadde løyet om det, så hadde jeg opplevddet som et problem.Det er viktig for meg å kunne stole på vennene mine. Anonymkode: 15dbc...2aa Selv om DU ikke synes det er galt, betyr det ikke at det er rett for andre og være så likegyldig... Anonymkode: be7d7...c41 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå