Gå til innhold

Hvor er det dere finner dates?


Edalokojs

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Edalokojs skrev:

Yah, ikke at jeg vet hvordan man velger riktig mann xD men noen generelle tommelfinger-regler jeg følger er:

-Nøy deg med at partneren ikke må være perfekt. Ha gjerne en liten liste med ting du mener er absolutt viktig (f.eks. ikke røyker, ikke/vil ha barn, osv.), og en større liste med bonus-poeng hvis han er sånn og sånn.

-Jeg brukte å tenke at utseende ikke var så viktig. Så lenge hun tar vare på seg selv, spiser sunt, kan motiveres til å trene så er det gull :Pmen at det -ikke- skulle bety noe er bare tull, mener jeg. Man må bare være realistisk.

-Hadde jeg vært i dine sko ville jeg kanskje sett etter om fyren er genuint interessert i meg som person; hvem jeg er, hva jeg liker, kan jeg være meg selv og dra mine groveste vitser med han? Hva han er ute etter i en partner (eks. sex, partner in crime, placeholder, to grow old with). Er han ærlig? Disse har i såfall vært spørsmål jeg har stilt meg selv xD + (kanskje det viktigste) hvorfor vil du ha kjæreste? Er det for å fylle et 'tomrom' i livet ditt? Sånn er det når du har vært singel en stund xD ikke rart munkene og prestene har så mye visdom i seg, haha.

Det kanskje viktigste spørsmålet av alle er: hva vil du selv? Hva er det du ser etter i en partner?

Jeg har isåfall sluttet å 'tvinge' meg selv til å se etter en partner. Føler jeg kan være mer genuin og kose meg. Jeg har ikke lenger den mentaliteten at jeg må shit-teste og mind-game og lese leppene osv. og gjør heller det jeg synes er gøy, så får hun heller like meg for den jeg er, enn å møte en fake gutt som gjør alt to impress. 

Er interessert i å høre hvordan du og andre opplever det :P

 

På en måte så har jeg ikke tid til kjæreste. Det er ikke et tomrom der annet enn et følelsesmessig og fysisk tomrom. ;) . 

Tusen takk for tips.  Jeg er enig i at man må gjerne senke litt på utseendekrava og gå etter andre ting. 

Du sier noe i det.. : jeg får lyst å tvinge seg selv til å se etter partner. Jeg har ikke mye tid til overs/ fritid. Og pga en fortid med vonde brudd så har jeg ikke hatt lyst å utsette meg mer for det samme. Men det beste er å la alt komme naturlig som det kommer. :) 

Gode spørsmål : Hva vil jeg? Hva ser jeg etter i en partner? 

Anonymkode: cea11...9cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

På en måte så har jeg ikke tid til kjæreste. Det er ikke et tomrom der annet enn et følelsesmessig og fysisk tomrom. ;) . 

Tusen takk for tips.  Jeg er enig i at man må gjerne senke litt på utseendekrava og gå etter andre ting. 

Du sier noe i det.. : jeg får lyst å tvinge seg selv til å se etter partner. Jeg har ikke mye tid til overs/ fritid. Og pga en fortid med vonde brudd så har jeg ikke hatt lyst å utsette meg mer for det samme. Men det beste er å la alt komme naturlig som det kommer. :) 

Gode spørsmål : Hva vil jeg? Hva ser jeg etter i en partner? 

Anonymkode: cea11...9cf

Var meg som skrev dette. Trykket av for fort og det havnet på anonymfunksjonen :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Edalokojs skrev:

haha xD

Det var tider det! MSN vekker mange gode minner :PDet var en del 'flørting' med disse primitive emojisa xD artige tider ^_^

Sorry, men det er SÅ turnoff med sånne "smilefjes". Er ikke :P og :) og ;) godt nok? Og ikke use some English in the middle of it all, fordi det er ikke kult... xD xD xD (så du hvor teit det var?)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Edalokojs skrev:

27 :)

Btw, Elfen Lied er awesome! En ordentlig tearjerker. Har sikkert sett den 3 ganger og grått alle tre gangene xD

Jeg er 22 og hadde du vært litt yngre så kunne det gått, for jeg er også ute etter en fyr. Jeg bryr meg heller ikke om alle disse smilefjesene, jeg bruker dem selv, men mest når jeg gamer da :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På lik linje som om du skulle startet en bedrift må du tenke markedsføring. Ergo markedsføring av deg selv i dette tilfellet. 

Optimaliser utseende (Finn en stylist), og få deg noens skikkelige klær (vi menn er håpløse der). I forhold til tinder og nettdating er bilder ALT. Ergo må du få deg noen skikkelige bilder. Allier deg med noen venner eller venninner eller oppsøk en profesjonell. Får man under 100 matcher i en relativt stort by på en måned gjør man virkelig noe feil. 

Skaffer du deg dater uten å komme videre derfra må du jobbe med den biten også. 

Helsigvis lever du i 2016 sol betyr at du har tilgang til verdens største bibliotek i lommen din. Ta en titt på YouTube rundt klesstil, bilder og profil til tinder etc 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Edalokojs skrev:

Yeah, tinder har desverre ikke fungert for meg :P trodde en periode lang at appen var bugga, siden jeg ikke fikk noen match (fikk til slutt 2 match etter en uke xD, men det ble ikke noe mer enn en "Hei! Hade!"). Har no ordentlig profilbilde og diverse. Vil no hevde at jeg ser helt grei ut, er ellers ydmyk, åpensinnet og utadvent.

Drikker ikke alkohol, så jeg blir som regel han der 'edrue' fyren på byen ingen er keen på å ha med ut xD Du blir plutselig mindre kul om du ikke drikker.

Får ikke match på tinder?Vudert å bytte ut bildene du harå Tinder?

Anonymkode: da81c...eeb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, OppNedPåAlt skrev:

Sorry, men det er SÅ turnoff med sånne "smilefjes". Er ikke :P og :) og ;) godt nok? Og ikke use some English in the middle of it all, fordi det er ikke kult... xD xD xD (så du hvor teit det var?)

yo bebe, det er iskaldt her, så la meg turn back on the heat :);):) 

Spøk til side. Det holder at jeg må være seriøs på jobben. Hjemme vil jeg bare kaste av meg skoene, og slå av en prat uten å måtte tenke på alle mulige formaliteter. Å bruke emojis, er bare min måte å uttrykke følelsene mine på uten å måtte ty til elokvente  språkbilder.

Jeg føler rådet ditt var oppriktig, så jeg skal ta å legge det på hjertet. Kanskje er det på tide å kaste fra seg xd-en for godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Nøste~ skrev:

Jeg er 22 og hadde du vært litt yngre så kunne det gått, for jeg er også ute etter en fyr. Jeg bryr meg heller ikke om alle disse smilefjesene, jeg bruker dem selv, men mest når jeg gamer da :P 

Ærlig svar :)

Personlig hadde jeg ikke hatt noe i mot å gå på et stevnemøte med ei (litt) eldre dame. Livserfaring og modenhet ser jeg på som  attraktive karakteristikker. Nedre grense er kanskje 22-24? Alder er i grunn bare tall, så det jeg heller ser på er livssituasjonen vår og framtid-planer/ønskene- at de ikke er alt for forskjellige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Edalokojs skrev:

yo bebe, det er iskaldt her, så la meg turn back on the heat :);):) 

Spøk til side. Det holder at jeg må være seriøs på jobben. Hjemme vil jeg bare kaste av meg skoene, og slå av en prat uten å måtte tenke på alle mulige formaliteter. Å bruke emojis, er bare min måte å uttrykke følelsene mine på uten å måtte ty til elokvente  språkbilder.

Jeg føler rådet ditt var oppriktig, så jeg skal ta å legge det på hjertet. Kanskje er det på tide å kaste fra seg xd-en for godt.

Æsj, det var nok litt røft, beklager, men bra svar! Ser du er noe mer reflektert enn "xD"ene tyder på ;) 

Men ja, du må finne ut hva slags damer du tiltrekker nå og hva slags damer du vil tiltrekke. Så er det å utvide horisonten mtp hvor man skal finne de. Fikk ikke med meg, men hadde du prøvd Tinder? Sukker? (Dansekurs kan da ikke tvinge folk til å ha med partner, finn et annet!!!! )

Sitter litt i samme situasjon som deg, den eneste grunnen til at jeg kan bli i bygda her er om jeg finner meg en fyr (har jobb og familien, men lite sosialt nettverk). Men etter hvert som jeg finner ut at det ikke finnes OK menn her (eller at de bare gjemmer seg) så har jeg prøvd å gjøre det beste utav tilværelsen med nye hobbyer og aktiviteter/tar opp kontakten med gamle bekjente. Det blir egentlig for dumt å basere trivselen på en plass til om man har kjæreste eller ikke. Tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.12.2016 den 7.17, OppNedPåAlt skrev:

Æsj, det var nok litt røft, beklager, men bra svar! Ser du er noe mer reflektert enn "xD"ene tyder på ;) 

Men ja, du må finne ut hva slags damer du tiltrekker nå og hva slags damer du vil tiltrekke. Så er det å utvide horisonten mtp hvor man skal finne de. Fikk ikke med meg, men hadde du prøvd Tinder? Sukker? (Dansekurs kan da ikke tvinge folk til å ha med partner, finn et annet!!!! )

Sitter litt i samme situasjon som deg, den eneste grunnen til at jeg kan bli i bygda her er om jeg finner meg en fyr (har jobb og familien, men lite sosialt nettverk). Men etter hvert som jeg finner ut at det ikke finnes OK menn her (eller at de bare gjemmer seg) så har jeg prøvd å gjøre det beste utav tilværelsen med nye hobbyer og aktiviteter/tar opp kontakten med gamle bekjente. Det blir egentlig for dumt å basere trivselen på en plass til om man har kjæreste eller ikke. Tror jeg.

Den type damer jeg tilrekkes av finnes på biblioteket og jobben. På jobben er damene gift og har barn, og biblioteket er ikke akkurat kjent for å være stedet du drar på for å sjekke opp damer, haha. Jeg har faktisk prøvd ut tinder (fikk 2 matcher etter en uke). Jeg har en profil på sukker, men er ikke aktiv.

Jeg vet akkurat hvordan det føles. Det er relativt dødt her i byen, så ingen av vennene mine dro tilbake hit etter de ble ferdigutdannet. Det er en av grunnene for at jeg lenkter etter å dra tilbake. Dansing var noe jeg virkelig likte, og ble veldig trist da jeg ikke fant noe her i byen. Samme med volleyball; det er kun ett lag for kvinner... eller padling, ingenting! For min del ble energien og fritiden vridd inn mot jobben. Over tid har det bare blitt mer og mer jobbing, og mindre tid til å dyrke hobbyene mine.

Jeg er absolutt enig i at det blir for dumt å basere seg på å finne en kjæreste for å bli. Jeg er glad i byen og jobben, men det er det med fritidstilbudene som virkelig setter en stor demper for meg. Heldigvis kan jeg bruke utdanningen min hvor som helst i landet, og det er heller ikke noe problem for meg å etablere meg ellers i landet.

Vet ikke om du er i samme situasjon, men det er alldeles ikke lett å vite hva som er best :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Edalokojs skrev:

Den type damer jeg tilrekkes av finnes på biblioteket og jobben. På jobben er damene gift og har barn, og biblioteket er ikke akkurat kjent for å være stedet du drar på for å sjekke opp damer, haha. Jeg har faktisk prøvd ut tinder (fikk 2 matcher etter en uke). Jeg har en profil på sukker, men er ikke aktiv.

Jeg vet akkurat hvordan det føles. Det er relativt dødt her i byen, så ingen av vennene mine dro tilbake hit etter de ble ferdigutdannet. Det er en av grunnene for at jeg lenkter etter å dra tilbake. Dansing var noe jeg virkelig likte, og ble veldig trist da jeg ikke fant noe her i byen. Samme med volleyball; det er kun ett lag for kvinner... eller padling, ingenting! For min del ble energien og fritiden vridd inn mot jobben. Over tid har det bare blitt mer og mer jobbing, og mindre tid til å dyrke hobbyene mine.

Jeg er absolutt enig i at det blir for dumt å basere seg på å finne en kjæreste for å bli. Jeg er glad i byen og jobben, men det er det med fritidstilbudene som virkelig setter en stor demper for meg. Heldigvis kan jeg bruke utdanningen min hvor som helst i landet, og det er heller ikke noe problem for meg å etablere meg ellers i landet.

Vet ikke om du er i samme situasjon, men det er alldeles ikke lett å vite hva som er best :)

Jeg tenker at du må ikke avfeie tinder og sukker så altfor fort :) 

Jeg kan ikke flytte til en annen del av landet akkuratt nå fordi det ikke er jobb til meg. Oljekrise vet du. Tviholder på den jobben jeg har og så får jeg se hva som skjer om noen år.

Uansett, lykke til! :hug:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
På ‎13‎.‎12‎.‎2016 den 0.40, Xcase33 skrev:

Hehe - skal du vente på ei dame til å invitere deg på date seriøst? har det skjedd noengang? og du lurer på hvor man må henge for at det skal skje ? den plassen finnes ikke - det fungerer ikke sånn. Det er du som mann som må ta initiativet til det.

Så må du slutte å omtale deg som en optimistisk "gutt". Nå skal du ha blitt mann og tenke på deg selv som en ihvertfall. 

Det er faktisk ikke slik at det alltid er så mye lettere for damer å finne seg en partner. Og for øvrig tenker jeg vi bare avliver de mytene din først som sist om at damer aldri tar initiativ, aldri ber med menn på første date, eller sjekker dem opp. Så derfor spør jeg deg nå Xcase33,

VIL DU BLI MED MEG UT PÅ EN DATE?:)

Sånn da er hele KG vitne til at du faktisk har blitt bedt med på date, ja for orden skyld, av ei dame, i begynnelsen av 30-åra.

Anonymkode: 7b1e3...50e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er faktisk ikke slik at det alltid er så mye lettere for damer å finne seg en partner. Og for øvrig tenker jeg vi bare avliver de mytene din først som sist om at damer aldri tar initiativ, aldri ber med menn på første date, eller sjekker dem opp. Så derfor spør jeg deg nå Xcase33,

VIL DU BLI MED MEG UT PÅ EN DATE?:)

Sånn da er hele KG vitne til at du faktisk har blitt bedt med på date, ja for orden skyld, av ei dame, i begynnelsen av 30-åra.

Anonymkode: 7b1e3...50e

Du er jo en annonymBruker??...så den der teller ikke. Om noe så har du vel bare forsterket poenget mitt med at damer aldri tør å ta første steget. ;) her så tør du ikke engang bruke eget brukernavn - for tenk om du ble avvist ? get my point? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 12.12.2016 den 23.40, Xcase33 skrev:

Hehe - skal du vente på ei dame til å invitere deg på date seriøst? har det skjedd noengang? og du lurer på hvor man må henge for at det skal skje ? den plassen finnes ikke - det fungerer ikke sånn. Det er du som mann som må ta initiativet til det.

Så må du slutte å omtale deg som en optimistisk "gutt". Nå skal du ha blitt mann og tenke på deg selv som en ihvertfall. 

Hvilken aldersgruppe befinner du deg i? For vi i 20 årene sjekker opp menn rett som det er. Kompisene mine blir også sjekket opp..

Anonymkode: 125ae...6eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...