Gå til innhold

Hvor er det dere finner dates?


Edalokojs

Anbefalte innlegg

Hvor er det dere finner dates? xD

Bor i M&R-fylket, og har vurdert å dra tilbake til min gamle studieby. Ville vært trist å gå fra jobben :( men føler jeg må få tilbake det sosiale livet jeg gikk i fra. Eneste som ville holdt meg tilbake i byen er en kjæreste.

Er ikke akkurat en sjenert fyr, og tar som regel initiativet, og som regel bruker jeg å tiltrekker meg prateglade jenter som allerede er i et forhold, men trenger en de kan "henge" med xD

Men ja, er en liten smule fortvilt da jeg ikke vet bedre :P Prøvde å sjekke opp dansekurs her i byen, men du måtte ha med egen partner, haha, so much for that! Samtidig har jeg ikke lyst til å slutte i den flotte jobben jeg har... so what's more important?

Hilsen,

Optimistisk gutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ørlite tips hvis du skal prøve nettdating; Ikke bruk "xD". Jeg tenker automatisk at du er 15 år.

Anonymkode: 2e653...5cd

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ørlite tips hvis du skal prøve nettdating; Ikke bruk "xD". Jeg tenker automatisk at du er 15 år.

Anonymkode: 2e653...5cd

haha xD

It's just an... asian thing, I suppose :P

Men skal ta å passe på å ikke bruke for mye emojis, spesielt når jeg vil virke voksen og seriøs ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Apekatten skrev:

Prøvd tinder? Dra ut på byen?

Yeah, tinder har desverre ikke fungert for meg :P trodde en periode lang at appen var bugga, siden jeg ikke fikk noen match (fikk til slutt 2 match etter en uke xD, men det ble ikke noe mer enn en "Hei! Hade!"). Har no ordentlig profilbilde og diverse. Vil no hevde at jeg ser helt grei ut, er ellers ydmyk, åpensinnet og utadvent.

Drikker ikke alkohol, så jeg blir som regel han der 'edrue' fyren på byen ingen er keen på å ha med ut xD Du blir plutselig mindre kul om du ikke drikker.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Nøste~ skrev:

Hvor gammel er du?

27 :)

Btw, Elfen Lied er awesome! En ordentlig tearjerker. Har sikkert sett den 3 ganger og grått alle tre gangene xD

Endret av Edalokojs
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Edalokojs skrev:

haha xD

It's just an... asian thing, I suppose :P

Men skal ta å passe på å ikke bruke for mye emojis, spesielt når jeg vil virke voksen og seriøs ^^

Jeg synes sånt er supersjarmerende, og jeg er ei dame på 30 :fnise: Mimrer tilbake til gaming og msn da :tongue:

Anonymkode: 6c12a...228

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På nettdating er det ganske lett å finne dates. Får så mange tilbud om dates at det er vanskelig å sile om hvem man vil på date med. Men jeg er dame. Mulig lettere for oss enn for menn,utifra hva jeg har hørt. 

Endret av JenniferA
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dater ikke via nett. syns det er ekkelt.. de fleste vil jo møtes for å se hva som skjer, og å ha sex. men å møte en ukjent person for å vite at det er sex i kortene, er bare rart. gjort det ganske mange ganger, men liker det ikke. de to siste årene har jeg møtt gutter via venner, på byen ol. 

Anonymkode: ae41c...8a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes sånt er supersjarmerende, og jeg er ei dame på 30 :fnise: Mimrer tilbake til gaming og msn da :tongue:

Anonymkode: 6c12a...228

haha xD

Det var tider det! MSN vekker mange gode minner :PDet var en del 'flørting' med disse primitive emojisa xD artige tider ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er da ikke rart du ikke har skaffet dame når du skriver som en 15-åring

Anonymkode: 4b8d2...753

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, JenniferA skrev:

På nettdating er det ganske lett å finne dates. Får så mange tilbud om dates at det er vanskelig å sile om hvem man vil på date med. Men jeg er dame. Mulig lettere for oss enn for menn,utifra hva jeg har hørt. 

Det er nok generelt mye lettere om du er dame :P

Du har det jeg ville kalt et "luksus"-problem xD Men hvem vet, jeg har aldri vært i en situasjon hvor damene står i kø for å date meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Edalokojs skrev:

Det er nok generelt mye lettere om du er dame :P

Du har det jeg ville kalt et "luksus"-problem xD Men hvem vet, jeg har aldri vært i en situasjon hvor damene står i kø for å date meg :P

jeg har det sånn. Har så stor pågang fra menn som vil date meg at det blir et problem å velge. Man kan jo ikke avtale dates med ca 20 stykker om gangen liksom. Mulig jeg er heldig? Har du aldri hatt det slik altså? 

Endret av JenniferA
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg dater ikke via nett. syns det er ekkelt.. de fleste vil jo møtes for å se hva som skjer, og å ha sex. men å møte en ukjent person for å vite at det er sex i kortene, er bare rart. gjort det ganske mange ganger, men liker det ikke. de to siste årene har jeg møtt gutter via venner, på byen ol. 

Anonymkode: ae41c...8a2

Yep, er enig. Merker det er ordentlig creepy når menn forveksler meg med en kvinne på nettet og begynner å prate xD Stor NOPE! Så jeg har tenkt mye på hvordan andre må oppfatter meg når jeg er den 'creepy' fyren på andre enden. Mye av grunnen for at jeg generelt er litt skeptisk til nettdating. Må innrømme jeg er relativ ny til det som anngår nettdating; ble veldig overrasket over at folk hadde så mye ons og sex på første date :O husker jeg satt (og fortsatt den dag i dag) med bakoversveis første gang jeg leste det, haha xD spesielt med Tinder. Og her er meg som bare vil bli kjent med nye folk :P På en måte blir man litt stigmatisert og satt i bås fordi man har en pølse mellom bena.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

35 minutter siden, JenniferA skrev:

jeg har det sånn. Har så stor pågang fra menn som vil date meg at det blir et problem å velge. Man kan jo ikke avtale dates med ca 20 stykker om gangen liksom. Mulig jeg er heldig? Har du aldri hatt det slik altså? 

Damn, jeg hadde fått tears of joy, om det var sånn xD

Jeg kan godt se for meg at det ikke nødvendigvis er en heldig situasjon du er i. Spesielt når man går fra den ene daten til den andre uten å sitte igjen med en magefølelse av at, "Dette er den rette!" Kanskje man blir mer kresen, fordi det alltid kan være noen bedre der ute? Jeg har i alle fall lagdt bort den lista med kriterer, og fokuserer heller på veldig små spesifikke ting, som f.eks. om hun har humor, er  lett å prate med, er seg selv, er omsorgsfull, er hun ærlig? Har vi de samme verdiene? Then she's the one!

Jeg tror det er veldig mange menn som opplever det samme som meg. Ørken-landskap så langt øyet kan se xD Men spøk til side. Samtidig, synes no jeg, at det har spredd seg en veldig usunn forventning om sex og dating (blant mennene). Og det hjelper ikke at mediene og musikken seksualiserer kvinner. But that's me.

Endret av Edalokojs
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Edalokojs skrev:

Damn, jeg hadde fått tears of joy, om det var sånn xD

Jeg kan godt se for meg at det ikke nødvendigvis er en heldig situasjon du er i. Spesielt når man går fra den ene daten til den andre uten å sitte igjen med en magefølelse av at, "Dette er den rette!" Kanskje man blir mer kresen, fordi det alltid kan være noen bedre der ute? Jeg har i alle fall lagdt bort den lista med kriterer, og fokuserer heller på veldig små spesifikke ting, som f.eks. om hun har humor, er  lett å prate med, er seg selv, er omsorgsfull, er hun ærlig? Har vi de samme verdiene? Then she's the one!

Jeg tror det er veldig mange menn som opplever det samme som meg. Ørken-landskap så langt øyet kan se xD Men spøk til side. Samtidig, synes no jeg, at det har spredd seg en veldig usunn forventning om sex og dating (blant mennene). Og det hjelper ikke at mediene og musikken seksualiserer kvinner. But that's me.

Jeg har ikke gått aktiv inn for dating. Året begynte med at jeg hadde sex med en eks for så at han ikke ville ha mer kontakt. I februar møtte jeg en som sjekket meg opp via jobben min. Han ville treffe meg igjen men jeg var ikke klar pga jeg hadde kjærlighetssorg etter eksen. Egentlig dumt for denne mannen var en helt okey fyr. Etter det traff jeg en eks av meg igjen to ganger. Han ville møtes igjen men jeg følte at hele situasjonen var feil. Så treffer jeg en som kun ville ha sex. I august var jeg på date med 3 personer. To av dem hørte jeg ikke mer ifra mens en av dem ble skuffet etter at vi hadde vært på 2 dates og han ikke fikk ha sex med meg  Etter dette orket jeg ikke å date. Møtte en venn av meg i november. Vi endte i sengen men han er jo gift så det hele ble feil.

Setter gjerne pris på råd om fremgangsmåter og hvordan jeg skal velge menn. Mulig jeg ikke bør være opptatt av utseende. En bra personlighet er viktig. Men på dateforumene får jeg litt vel mange tilbud men er blitt sterkt såret i virkeligheten så thats life. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, JenniferA skrev:

Jeg har ikke gått aktiv inn for dating. Året begynte med at jeg hadde sex med en eks for så at han ikke ville ha mer kontakt. I februar møtte jeg en som sjekket meg opp via jobben min. Han ville treffe meg igjen men jeg var ikke klar pga jeg hadde kjærlighetssorg etter eksen. Egentlig dumt for denne mannen var en helt okey fyr. Etter det traff jeg en eks av meg igjen to ganger. Han ville møtes igjen men jeg følte at hele situasjonen var feil. Så treffer jeg en som kun ville ha sex. I august var jeg på date med 3 personer. To av dem hørte jeg ikke mer ifra mens en av dem ble skuffet etter at vi hadde vært på 2 dates og han ikke fikk ha sex med meg  Etter dette orket jeg ikke å date. Møtte en venn av meg i november. Vi endte i sengen men han er jo gift så det hele ble feil.

Setter gjerne pris på råd om fremgangsmåter og hvordan jeg skal velge menn. Mulig jeg ikke bør være opptatt av utseende. En bra personlighet er viktig. Men på dateforumene får jeg litt vel mange tilbud men er blitt sterkt såret i virkeligheten så thats life. 

 

Yah, ikke at jeg vet hvordan man velger riktig mann xD men noen generelle tommelfinger-regler jeg følger er:

-Nøy deg med at partneren ikke må være perfekt. Ha gjerne en liten liste med ting du mener er absolutt viktig (f.eks. ikke røyker, ikke/vil ha barn, osv.), og en større liste med bonus-poeng hvis han er sånn og sånn.

-Jeg brukte å tenke at utseende ikke var så viktig. Så lenge hun tar vare på seg selv, spiser sunt, kan motiveres til å trene så er det gull :Pmen at det -ikke- skulle bety noe er bare tull, mener jeg. Man må bare være realistisk.

-Hadde jeg vært i dine sko ville jeg kanskje sett etter om fyren er genuint interessert i meg som person; hvem jeg er, hva jeg liker, kan jeg være meg selv og dra mine groveste vitser med han? Hva han er ute etter i en partner (eks. sex, partner in crime, placeholder, to grow old with). Er han ærlig? Disse har i såfall vært spørsmål jeg har stilt meg selv xD + (kanskje det viktigste) hvorfor vil du ha kjæreste? Er det for å fylle et 'tomrom' i livet ditt? Sånn er det når du har vært singel en stund xD ikke rart munkene og prestene har så mye visdom i seg, haha.

Det kanskje viktigste spørsmålet av alle er: hva vil du selv? Hva er det du ser etter i en partner?

Jeg har isåfall sluttet å 'tvinge' meg selv til å se etter en partner. Føler jeg kan være mer genuin og kose meg. Jeg har ikke lenger den mentaliteten at jeg må shit-teste og mind-game og lese leppene osv. og gjør heller det jeg synes er gøy, så får hun heller like meg for den jeg er, enn å møte en fake gutt som gjør alt to impress. 

Er interessert i å høre hvordan du og andre opplever det :P

 

Endret av Edalokojs
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Edalokojs skrev:

Hvor er det dere finner dates? xD

Bor i M&R-fylket, og har vurdert å dra tilbake til min gamle studieby. Ville vært trist å gå fra jobben :( men føler jeg må få tilbake det sosiale livet jeg gikk i fra. Eneste som ville holdt meg tilbake i byen er en kjæreste.

Er ikke akkurat en sjenert fyr, og tar som regel initiativet, og som regel bruker jeg å tiltrekker meg prateglade jenter som allerede er i et forhold, men trenger en de kan "henge" med xD

Men ja, er en liten smule fortvilt da jeg ikke vet bedre :P Prøvde å sjekke opp dansekurs her i byen, men du måtte ha med egen partner, haha, so much for that! Samtidig har jeg ikke lyst til å slutte i den flotte jobben jeg har... so what's more important?

Hilsen,

Optimistisk gutt

Hehe - skal du vente på ei dame til å invitere deg på date seriøst? har det skjedd noengang? og du lurer på hvor man må henge for at det skal skje ? den plassen finnes ikke - det fungerer ikke sånn. Det er du som mann som må ta initiativet til det.

Så må du slutte å omtale deg som en optimistisk "gutt". Nå skal du ha blitt mann og tenke på deg selv som en ihvertfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...