AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #1 Del Skrevet 11. desember 2016 Hvis du prater med en bekjent ( person 1 ) og vedkommende flere ganger drar opp et tema om en bestemt person (person 2 ), ser på deg og gjentar flere ganger hvor skikkelig hyggelig og grei den personen (2) er, hva tenker dere da? Hvorfor dette behovet for å si dette? Og ikke bare en men flere ganger i samme samtale? Spesielt når du ikke har nevnt personen (2) i noen samtaler med den bekjente(1), annet enn noe som ikke gjaldt vedkommende (2) engang, og heller ikke kjenner den det er snakk om, kun hilst på i forbifarten. Jeg bare syns det ble litt merkelig. Hva tror dere er årsaken? Anonymkode: 154ca...43f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #2 Del Skrevet 11. desember 2016 Du henger deg opp i rare ting. Anonymkode: 1db79...b6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 11. desember 2016 #3 Del Skrevet 11. desember 2016 Forsøk på å gjøre deg nyfiken på person 2 kanskje? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #4 Del Skrevet 11. desember 2016 Hva er relasjonenen mellom person 1 og person 2? og hva er relasjonen mellom deg og person 1? Anonymkode: 76e7c...4c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #5 Del Skrevet 11. desember 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du henger deg opp i rare ting. Anonymkode: 1db79...b6b Hehe, jeg hadde helt glemt det til jeg plutselig husket dette og begynte å gruble litt. Jeg bare syns det var rart, for jeg er ikke opptatt av å fremsnakke folk til andre som mulig ikke vet hvem jeg snakker om engang. 8 minutter siden, Forundret.. skrev: Forsøk på å gjøre deg nyfiken på person 2 kanskje? Aner ikke. Personen fikk null respons fra meg hvertfall. Hva skulle jeg si? Jeg kjenner ikke vedkommende det var snakk om. 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er relasjonenen mellom person 1 og person 2? og hva er relasjonen mellom deg og person 1? Anonymkode: 76e7c...4c3 1 og 2? Ingen relasjon annet enn at de må ha hilst på og pratet litt når de traff på hverandre. Ikke vet jeg. Kanskje de er godt kjent, jeg vet ikke. Jeg og 1 hilser og prates en sjelden gang. Det er derfor jeg syns det var litt rart. Jeg ville ikke reagert om nære venner hadde skrytt av noen de likte. Men ingen av disse er annet enn noen bekjente jeg ikke omgås i noen sosiale tilstelninger. Anonymkode: 154ca...43f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 12. desember 2016 #6 Del Skrevet 12. desember 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis du prater med en bekjent ( person 1 ) og vedkommende flere ganger drar opp et tema om en bestemt person (person 2 ), ser på deg og gjentar flere ganger hvor skikkelig hyggelig og grei den personen (2) er, hva tenker dere da? Hvorfor dette behovet for å si dette? Og ikke bare en men flere ganger i samme samtale? Spesielt når du ikke har nevnt personen (2) i noen samtaler med den bekjente(1), annet enn noe som ikke gjaldt vedkommende (2) engang, og heller ikke kjenner den det er snakk om, kun hilst på i forbifarten. Jeg bare syns det ble litt merkelig. Hva tror dere er årsaken? Anonymkode: 154ca...43f Først og fremst: hvor ofte er flere ganger for deg? Er flere ganger 2 eller ti ganger? Det kommer jo an på situasjonen og ikke på personen. Så bra hadde jeg tenkt da. Jeg hadde ikke reagert på det og hadde ikke syntes det var merkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 12. desember 2016 #7 Del Skrevet 12. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva er relasjonenen mellom person 1 og person 2? og hva er relasjonen mellom deg og person 1? Anonymkode: 76e7c...4c3 Du har et poeng. Hvis det bare er en bekjent så får ts utdype litt nærmere om hva hun mener kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 12. desember 2016 #8 Del Skrevet 12. desember 2016 (endret) 22 timer siden, Forundret.. skrev: Forsøk på å gjøre deg nyfiken på person 2 kanskje? Nyfiken er et svenskt ord (;)), men hva hadde det der øksedrapet og terrorismen med saken å gjøre? Det sto det i media og i en annen tråd her. Endret 12. desember 2016 av fuglekvitter__ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå