Gjest chiki Skrevet 9. november 2018 #761 Del Skrevet 9. november 2018 (endret) 12 timer siden, Macimba skrev: Jaja, vi er forskjellige. I min verden ser jeg hva som kreves av jenta hvis hun skal klare å gjennomføre skolen. Jeg fatter ikke at du ikke ser at det er vanskelig for henne, og det får da være måte på å pirke på jenta. Etter at de to har lagt seg er det nok å gjøre - det skal ryddes opp etter leker ,middag og kvelds, det skal kanskje vaskes og brettes noen maskiner med klær, klær og nistet til neste dag skal klargjøres, lekser gjøres. . Det er virkelig nok å ta fatt i med to små i huset. Vi var to om alt, men jeg kjenner jeg hadde blitt sliten om jeg skulle gjort alt slene. Hun tar ikke alle fagene, og jeg regner med faren har barna litt også. Jeg pirker jo ikke på henne bare fordi jeg sier man kan få besøk av venner etter leggetid. Mente åpenbart ikke HVER kveld. Jeg har selv 3 barn. Gikk på vgs selv da yngste var 1 år, og mannen min ble veldig syk midt i skoleåret, og var syk frem til andre barnet vårt ble født 3 år etter. Han var sengeliggende i lengre perioder, og jeg gjorde alt alene. Så vet alt om hvordan det er å gå skole med barn, ha mye som skjer på hjemmebane, i tillegg til alt annet med unger og hus. Det er mye tøffere å sjonglere en jobb med normale arbeidstider, barnehage og alt som må gjøres, enn å gå på videregående og ha barn. Endret 9. november 2018 av chiki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Picketfence Skrevet 26. november 2018 #762 Del Skrevet 26. november 2018 Hun mener selv hun har gått bort ifra den eksponeringen av barna som hun gjorde tidligere, jeg kan ikke helt se hvordan. Omtrent 9/10 innlegg omhandler fortsatt ungene, og bilder bruker hun fortsatt. Mener hun at hun ikke legger ut leddkledde bilder av barna, at de er syke osv ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 26. november 2018 #763 Del Skrevet 26. november 2018 Tråden er ryddet for persondebatt og latterliggjøring Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurten1 Skrevet 2. februar 2019 #764 Del Skrevet 2. februar 2019 Noen som vet hvem kjæresten hennes er?Gidder ikke klikke meg inn på bloggen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru Olsen Skrevet 2. februar 2019 #765 Del Skrevet 2. februar 2019 25 minutter siden, Snurten1 skrev: Noen som vet hvem kjæresten hennes er?Gidder ikke klikke meg inn på bloggen. Det er eksen hennes, det. De ble sammen igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 3. februar 2019 #766 Del Skrevet 3. februar 2019 11 timer siden, Fru Olsen skrev: Det er eksen hennes, det. De ble sammen igjen. Jeg skjønte det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 3. februar 2019 #767 Del Skrevet 3. februar 2019 19 timer siden, Fru Olsen skrev: Det er eksen hennes, det. De ble sammen igjen. Det er koselig da, for alle sammen. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjarlos Skrevet 3. februar 2019 #768 Del Skrevet 3. februar 2019 6 timer siden, Justlooking skrev: Det er koselig da, for alle sammen. Kall det gjerne koselig. Jeg kaller det PR-stunt 😂 De har nok vært kjærester hele tiden, si. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrystalGold Skrevet 4. februar 2019 #769 Del Skrevet 4. februar 2019 7 timer siden, kjarlos skrev: Kall det gjerne koselig. Jeg kaller det PR-stunt 😂 De har nok vært kjærester hele tiden, si. Det tror jeg ikke at det er, men håper de forblir sammen. Sånn at guttene slipper mer frem og tilbake... De har jo slått opp før, for så å bli sammen igjen.. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
konkelimonke Skrevet 4. februar 2019 #770 Del Skrevet 4. februar 2019 (endret) . Endret 29. januar 2020 av konkelimonke 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 4. februar 2019 #771 Del Skrevet 4. februar 2019 Tråden er ryddet for persondebatt og spekulasjoner. Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenebu Skrevet 4. februar 2019 #772 Del Skrevet 4. februar 2019 On 11/26/2018 at 8:56 AM, Picketfence said: Hun mener selv hun har gått bort ifra den eksponeringen av barna som hun gjorde tidligere, jeg kan ikke helt se hvordan. Omtrent 9/10 innlegg omhandler fortsatt ungene, og bilder bruker hun fortsatt. Mener hun at hun ikke legger ut leddkledde bilder av barna, at de er syke osv ? Jeg synes hun førte en ganske strengt regime i et par måneder etter uttalelsene, og det synes jeg var bra. Nå er det derimot sjeldent at hun fronter et bilde der én eller begge ikke går med bleie eller viser fjeset. Bleie er selvsagt helt normalt på den alderen, men en kan jo bli flaut ovenfor ungene på skolen noen år frem i tid når de kan google seg frem til bilder... jeg husker jeg var redd for at medelver skulle finne "nakenbilder" av meg når de var i sjette klasse fra da jeg var nyfødt, fordi jeg synes tanken på at de skulle se meg "avkledd" på overkroppen var flau da... at de skulle se meg "naken", liksom. Verden har endret seg betraktelig dersom ungdommen synes dette er ok, eller kanskje voksne i dag bare har et ekstremt mye større oppmerksomhetsbehov. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru Olsen Skrevet 13. februar 2019 #773 Del Skrevet 13. februar 2019 Begynner denne bloggen å bli mer og mer kjedelig? Kanskje jeg bare er for gammel for den 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 14. februar 2019 #774 Del Skrevet 14. februar 2019 7 timer siden, Fru Olsen skrev: Begynner denne bloggen å bli mer og mer kjedelig? Kanskje jeg bare er for gammel for den 🙈 Bloggere går jo ut på dato de og. Er begrenset hva man kan tyne ut av et helt normalt småbarnsmor uten større happenings. Nei, en 3 unge må nok til snart! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Picketfence Skrevet 14. februar 2019 #775 Del Skrevet 14. februar 2019 8 timer siden, Fru Olsen skrev: Begynner denne bloggen å bli mer og mer kjedelig? Kanskje jeg bare er for gammel for den 🙈 Den har alltid vært kjedelig. Det er som å lese en noe sensurert (men ikke helt) dagbok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 14. februar 2019 #776 Del Skrevet 14. februar 2019 Jeg leser Jessica nå og da. Virker nå som at hun tar skolen seriøst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru Olsen Skrevet 17. februar 2019 #777 Del Skrevet 17. februar 2019 Nytt gjesteinnlegg av Fredrik. Han skriver at de var fra hverandre ca. et år, men fikk ikke Jessica kjæreste på sommeren i fjor, eller er jeg helt på bærtur nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Masuka Skrevet 17. februar 2019 #778 Del Skrevet 17. februar 2019 14 minutter siden, Fru Olsen skrev: Nytt gjesteinnlegg av Fredrik. Han skriver at de var fra hverandre ca. et år, men fikk ikke Jessica kjæreste på sommeren i fjor, eller er jeg helt på bærtur nå? Ja, det var jo på sensommeren/ veldig tidlig høst. Synes hun har sklidd fullstendig ut med eksponeringen av barna igjen, dessverre. Ser hun har fått tilbakemelding på det også, noe hun sa hun skulle ta til seg, men det har blitt lagt ut nye videoer etter det. Har egentlig sansen for Jessica, men det ligger an til full boikott nå. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru Olsen Skrevet 17. februar 2019 #779 Del Skrevet 17. februar 2019 1 time siden, Masuka skrev: Ja, det var jo på sensommeren/ veldig tidlig høst. Synes hun har sklidd fullstendig ut med eksponeringen av barna igjen, dessverre. Ser hun har fått tilbakemelding på det også, noe hun sa hun skulle ta til seg, men det har blitt lagt ut nye videoer etter det. Har egentlig sansen for Jessica, men det ligger an til full boikott nå. Enig i det med eksponeringen, men ser at hun bruker mange gamle bilder. Kan det være for å ikke eksponere barna i like stor grad? Vet ikke hva som er værst, å bruke gamle bilder fra da barna var mindre, eller å bruke nye bilder tatt med ryggen til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Masuka Skrevet 18. februar 2019 #780 Del Skrevet 18. februar 2019 7 timer siden, Fru Olsen skrev: Enig i det med eksponeringen, men ser at hun bruker mange gamle bilder. Kan det være for å ikke eksponere barna i like stor grad? Vet ikke hva som er værst, å bruke gamle bilder fra da barna var mindre, eller å bruke nye bilder tatt med ryggen til. Hun var «flink» til å kun bruke gamle bilder veldig lenge, men etter hun kom ut med forholdet har det kommet ut både (nye) bilder og videoer på snap og insta. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg