1409 Skrevet 21. mai 2016 #381 Del Skrevet 21. mai 2016 Den 19.5.2016 at 16.14, O.G. skrev: Den 19.5.2016 at 16.14, O.G. skrev: Men det å støtte dem i et og alt på KG hjelper barna deres? Like latterlig vel jeg har da ikke sagt at det er min plikt å hjelpe barna som du så fint sier. jeg tenker hun klarer fint å ta seg av de barna selv jeg.. selv om vi ikke alle er like skinnhellige som du 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 21. mai 2016 #382 Del Skrevet 21. mai 2016 32 minutter siden, 1409 skrev: vel jeg har da ikke sagt at det er min plikt å hjelpe barna som du så fint sier. jeg tenker hun klarer fint å ta seg av de barna selv jeg.. selv om vi ikke alle er like skinnhellige som du Eller gir fanden, som du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1409 Skrevet 1. juni 2016 #383 Del Skrevet 1. juni 2016 Den 21.5.2016 at 18.07, O.G. skrev: Eller gir fanden, som du. ja hvis du tror å sitte her på kg hjelper barna så må du få lov til å tro det men som sagt så tror jeg hun klarer fint å ta vare på barna sine uten din hjelp. hun kommer sikkert til å feile slik de fleste andre mennesker og foreldre gjør, men tviler på de ungene lider noen stor nød. men du får fortsette jobben din her du. takk for meg:) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 1. juni 2016 #384 Del Skrevet 1. juni 2016 Ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Tekola, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 1. juni 2016 #385 Del Skrevet 1. juni 2016 1 time siden, 1409 skrev: ja hvis du tror å sitte her på kg hjelper barna så må du få lov til å tro det men som sagt så tror jeg hun klarer fint å ta vare på barna sine uten din hjelp. hun kommer sikkert til å feile slik de fleste andre mennesker og foreldre gjør, men tviler på de ungene lider noen stor nød. men du får fortsette jobben din her du. takk for meg:) ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Greg Skrevet 28. juli 2016 #386 Del Skrevet 28. juli 2016 Synes hun gjør en god jobb! Ærlig, godt språk og virker reflektert. Har nok lært litt av det siste årets hendelser... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 29. juli 2016 #387 Del Skrevet 29. juli 2016 Kan jeg trådstarter eller admin endre navn på denne tråden? Jeg blir så forvirret hver gang noen skriver her 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Greg Skrevet 29. juli 2016 #388 Del Skrevet 29. juli 2016 3 timer siden, Vipser skrev: Kan jeg trådstarter eller admin endre navn på denne tråden? Jeg blir så forvirret hver gang noen skriver her Enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjauritz Skrevet 17. august 2016 #389 Del Skrevet 17. august 2016 Tenkte bare å droppe denne lille linken her Hvor hun forteller i det lange og brede hvordan hun ikke skal eksponere barnet sitt. http://mammasom16.blogg.no/1423997556_eksponering_av_barn.html Dette gir det største bilde av hvorfor jeg ikke liker henne. Hun skal bare gjøre det som er "riktig" helt til hun finner ut at det er mer økonomisk eller ligger andre goder av å bryte helt med seg selv. Sell out! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 17. august 2016 #390 Del Skrevet 17. august 2016 10 minutter siden, mjauritz skrev: Tenkte bare å droppe denne lille linken her Hvor hun forteller i det lange og brede hvordan hun ikke skal eksponere barnet sitt. http://mammasom16.blogg.no/1423997556_eksponering_av_barn.html Dette gir det største bilde av hvorfor jeg ikke liker henne. Hun skal bare gjøre det som er "riktig" helt til hun finner ut at det er mer økonomisk eller ligger andre goder av å bryte helt med seg selv. Sell out! Det eneste denne bloggen har å by på er jo eksponering av barn. Ingenting annet. Er det hun lever av. Hadde hun fjernet den biten hadde det jo ikke vært noe mer igjen. Men helt klart - money talks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Varma Skrevet 17. august 2016 #391 Del Skrevet 17. august 2016 De er unge og dumme, gi dem litt slack pga det? Men Jeg er enig at Hun eksponerer mindreårige altfor mye i den bloggen! Pedofile gir vel blaffen i hvordan bilder i utgangspunktet er tatt? De har Photoshop! Grøsser hver gang jeg er inne på den bloggen som er omtrent aldri..makan til kjedelig blogg skal man leite lenger etter, også den headern? Med henne i underbuksa, ikke mye klasse over det nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eksiltronder Skrevet 17. august 2016 #392 Del Skrevet 17. august 2016 Pfft, gi dem en sjanse a. Jeg synes hun virker reflektert og dyktig for alderen, og en god mor for sønnen sin. Hun er vel ikke akkurat den første som har ombestemt seg hva eksponering av barn gjelder (uten at det gjør det greit på noe vis), og jeg synes at hun tross alt har litt mer gangsyn på hvilke situasjoner hun viser frem enn mange andre mammabloggere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 17. august 2016 #393 Del Skrevet 17. august 2016 Nå avkrefter hun rykter også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 17. august 2016 #394 Del Skrevet 17. august 2016 Tråden er ryddet for hets, spekulasjoner og omtale av tredjepart. Kragebein, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 19. august 2016 #395 Del Skrevet 19. august 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Kragebein, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 20. september 2016 #396 Del Skrevet 20. september 2016 Jeg får hetta av innlegget hennes om FF. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 20. september 2016 #397 Del Skrevet 20. september 2016 2 timer siden, O.G. skrev: Jeg får hetta av innlegget hennes om FF. FF? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 20. september 2016 #398 Del Skrevet 20. september 2016 9 minutter siden, Chroma skrev: FF? FotballFrue. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 20. september 2016 #399 Del Skrevet 20. september 2016 Ryddet for brukerdebatt og svar til dette. Tekola, forumansvarlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 23. september 2016 #400 Del Skrevet 23. september 2016 Tråden er ryddet for innlegg som omhandler barn og svar til dette. Tekola, forumansvarlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg