mjauritz Skrevet 1. april 2016 #321 Del Skrevet 1. april 2016 (endret) 3 minutter siden, Snurten1 skrev: Mens en vanlig, ukomplisert fødsel koster samfunnet 22 000 kroner, ligger kostnadene for et keisersnitt på cirka 55.000 kroner. Hvis hun tjener så mye som hun skal ha det til så har hun vel betalt det hittil i skatt. Penger tjent på å utlevere sønnen sin. men det er en annen sak. Men er det sånn vi skal regne på det da? At jeg fortjener å få større goder i samfunnet fordi jeg har betalt mer skatt? Jeg har levd lengre enn J og antar derfor jeg har betalt mer skatt enn henne. Ifølge henne så har jo da jeg "krav" på flere goder - siden jeg tross alt har betalt det i skatt. Syntes også at pengene brukt på keisersnitt når det ikke ligger noe medisinsk grunnlag kunne vært brukt til veldig mye mer fornuftige ting. Spesielt ikke fordi en 17 åring har fødselsangst allerede i uke 12. Endret 1. april 2016 av mjauritz 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elvane Skrevet 1. april 2016 #322 Del Skrevet 1. april 2016 (endret) 27 minutter siden, mjauritz skrev: Hæ? Hun tror hun finansierer et keisersnitt fordi hun betaler "mye" skatt? Hoyhoy, javel ja! Hehe. Har nok utrolig mange år igjen før hun rekker å betale det hun koster staten... Uansett, ikke det som er poenget. Man skal kun ha de ytelser man har rett på. Om man betaler skatt, betyr ikke det at man kan forlange hva som helst. Da hadde jo samfunnet gått under økonomisk. Jeg også var veldig redd for å føde, men det var aldri snakk om keisersnitt av den grunn... Endret 1. april 2016 av elvane 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurten1 Skrevet 1. april 2016 #323 Del Skrevet 1. april 2016 (endret) Den 1.4.2016 at 13.54, mjauritz skrev: Men er det sånn vi skal regne på det da? At jeg fortjener å få større goder i samfunnet fordi jeg har betalt mer skatt? Jeg har levd lengre enn J og antar derfor jeg har betalt mer skatt enn henne. Ifølge henne så har jo da jeg "krav" på flere goder - siden jeg tross alt har betalt det i skatt. Syntes også at pengene brukt på keisersnitt når det ikke ligger noe medisinsk grunnlag kunne vært brukt til veldig mye mer fornuftige ting. Spesielt ikke fordi en 17 åring har fødselsangst allerede i uke 12. godt poeng. Dog har hun medisinsk grunnlag for KS. Ikke er jeg noe fan av denne umodne jenta,eller bloggen eller eksponeringen av den uskyldige sønnen hennes men rett skal være rett. Innlegg ryddet for sitat fra blogg Nordvesta, mod. Endret 3. april 2016 av Nordvesta 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordvesta Skrevet 3. april 2016 #324 Del Skrevet 3. april 2016 Tråden ryddet for sitater fra blogg, spekulasjon, samt svar til hets og innlegg som omhandler privatpersoner Nordvesta, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 17. april 2016 #325 Del Skrevet 17. april 2016 Jeg fikk så vidt med meg den her nye gravditeten. De såg jo så nyforelsket ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 17. april 2016 #326 Del Skrevet 17. april 2016 1 time siden, O.G. skrev: Jeg fikk så vidt med meg den her nye gravditeten. De såg jo så nyforelsket ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjauritz Skrevet 9. mai 2016 #327 Del Skrevet 9. mai 2016 Er det bare jeg som reagerer litt på klesvalget? Her snakker vi om shorts på lengde med undertøy altså. Syntes folk skal få gå kledd som de vil, men når hun bastant mener at shortsen IKKE er kort i kommentarfeltet og skal (nok en gang) bevise at det er som hun sier, så blir det bare dumt. Og bilder i bare undertøyet med push-up BH. Pinlig 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 9. mai 2016 #328 Del Skrevet 9. mai 2016 10 minutter siden, mjauritz skrev: Er det bare jeg som reagerer litt på klesvalget? Her snakker vi om shorts på lengde med undertøy altså. Syntes folk skal få gå kledd som de vil, men når hun bastant mener at shortsen IKKE er kort i kommentarfeltet og skal (nok en gang) bevise at det er som hun sier, så blir det bare dumt. Og bilder i bare undertøyet med push-up BH. Pinlig vet ikke om jeg reagerer så mye på klesvalget, men reagerer litt på at hun svarer så "hardt" mot noe som i utgangspunktet bare konstanterte fakta... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 10. mai 2016 #329 Del Skrevet 10. mai 2016 11 timer siden, mjauritz skrev: Er det bare jeg som reagerer litt på klesvalget? Her snakker vi om shorts på lengde med undertøy altså. Syntes folk skal få gå kledd som de vil, men når hun bastant mener at shortsen IKKE er kort i kommentarfeltet og skal (nok en gang) bevise at det er som hun sier, så blir det bare dumt. Og bilder i bare undertøyet med push-up BH. Pinlig 11 timer siden, fjær skrev: vet ikke om jeg reagerer så mye på klesvalget, men reagerer litt på at hun svarer så "hardt" mot noe som i utgangspunktet bare konstanterte fakta... Det der er ei som er vant med å få det som hun vil og som rett og slett bøller folk til sin vilje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjauritz Skrevet 10. mai 2016 #330 Del Skrevet 10. mai 2016 8 minutter siden, O.G. skrev: Det der er ei som er vant med å få det som hun vil og som rett og slett bøller folk til sin vilje. Definitivt. Jeg stiller meg fremdeles helt uforstående til hvorfor folk sier hun er så moden. Måten hun alltid må gå i total forsvarsposisjon og å skylde på alle mulige andre forhold istedenfor å faktisk stå for sine handlinger er langt ifra modent. Det er faktisk et typisk trekk hos barn og tidlig tenåringer. Dette går igjen i alt som skjer. Hun klarer aldri å ta ansvar for NOE negativt i livet hennes. Ikke engang en shorts som er SYNLIG kortere enn en hipster er kort. Blir som å nekte for at en hvit genser er hvit.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 10. mai 2016 #331 Del Skrevet 10. mai 2016 Et øyeblikk siden, mjauritz skrev: Definitivt. Jeg stiller meg fremdeles helt uforstående til hvorfor folk sier hun er så moden. Måten hun alltid må gå i total forsvarsposisjon og å skylde på alle mulige andre forhold istedenfor å faktisk stå for sine handlinger er langt ifra modent. Det er faktisk et typisk trekk hos barn og tidlig tenåringer. Dette går igjen i alt som skjer. Hun klarer aldri å ta ansvar for NOE negativt i livet hennes. Ikke engang en shorts som er SYNLIG kortere enn en hipster er kort. Blir som å nekte for at en hvit genser er hvit.. Ja, jeg synes Jessi driter seg veldig ut for tiden. Hun er i forsvarsposisjon hele tiden inne på bloggen, det er visst ikke så enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 10. mai 2016 #332 Del Skrevet 10. mai 2016 Den Tuesday, March 29, 2016 at 0.01, MissEi skrev: Hun påstår det er bikini, men alle kan jo se at det er en blondetruse og pushup BH... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 10. mai 2016 #333 Del Skrevet 10. mai 2016 36 minutter siden, Valetta skrev: Hun påstår det er bikini, men alle kan jo se at det er en blondetruse og pushup BH... Så moden og tar så fine klesvalg den her snart tobarnsmoren på 17 år og 11 måneder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 16. mai 2016 #334 Del Skrevet 16. mai 2016 Fikk med seg abortpillen hjem fra sykehuset hun da 7, det tror jeg akkurat hva jeg vil om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elmukake Skrevet 16. mai 2016 #335 Del Skrevet 16. mai 2016 4 timer siden, O.G. skrev: Fikk med seg abortpillen hjem fra sykehuset hun da 7, det tror jeg akkurat hva jeg vil om. Hva er det du snakker om? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 16. mai 2016 #336 Del Skrevet 16. mai 2016 (endret) 1 time siden, elmukake skrev: Hva er det du snakker om? Bloggposten den Vonde tiden, postet 13 mai i år. Endret 16. mai 2016 av O.G. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Walterwhite Skrevet 16. mai 2016 #337 Del Skrevet 16. mai 2016 7 minutter siden, O.G. skrev: Bloggposten den Vonde tiden, postet 13 mai i år. Du linker til en "Water sleeping mask" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 16. mai 2016 #338 Del Skrevet 16. mai 2016 8 minutter siden, Bimmern skrev: Du linker til en "Water sleeping mask" Vel, men gå inn på bloggen og finn posten selv da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bspsvb Skrevet 16. mai 2016 #339 Del Skrevet 16. mai 2016 5 timer siden, O.G. skrev: Fikk med seg abortpillen hjem fra sykehuset hun da 7, det tror jeg akkurat hva jeg vil om. erfaring? hvor vanlig er det å ta abort egentlig? mange her som har gjort det mange ganger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 16. mai 2016 #340 Del Skrevet 16. mai 2016 23 minutter siden, bspsvb skrev: erfaring? hvor vanlig er det å ta abort egentlig? mange her som har gjort det mange ganger? Hva mener du med erfaring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg