Gjest O.G. Skrevet 17. mai 2016 #361 Del Skrevet 17. mai 2016 Et øyeblikk siden, eksiltronder skrev: Selvfølgelig er det lov å stille spørsmål ved det, men det er ganske lang vei derfra til det å påstå at hun har reseptbelagte piller liggende lett tilgjengelig for sønnen sin. En sleivkommentar må pinadø tåles etter en sådant åndsvak bloggpost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjauritz Skrevet 18. mai 2016 #362 Del Skrevet 18. mai 2016 Hver gang hun får en kommentar med negativ ladning eller kritikk (ofte også kritikk som treffer godt) - og her snakker jeg ikke som skitkasting - så svarer hun en hel novelle av en forsvarstale tilbake. Og hun henger fremdeles igjen på ungdomskole nivå hvis hun skal diskutere. Så at noen kommenterte at hun har et unormalt høyt forbrukt og da svarer hun i duren "antar du alltid kjøper brukt og ikke noe nytt og alltid tenker på miljøet". Hun fronter en miljøskadelig livsstil, men ingen får lov å kommentere på det. Virker som hun tror at lysekroner til titalls tusen gjør hun mer "moden" og at det da blir mer akseptabelt å få et barn til - siden hun tross alt har så mye penger å kaste rundt med.. Barnslig. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 18. mai 2016 #363 Del Skrevet 18. mai 2016 (endret) 6 timer siden, mjauritz skrev: Hver gang hun får en kommentar med negativ ladning eller kritikk (ofte også kritikk som treffer godt) - og her snakker jeg ikke som skitkasting - så svarer hun en hel novelle av en forsvarstale tilbake. Og hun henger fremdeles igjen på ungdomskole nivå hvis hun skal diskutere. Så at noen kommenterte at hun har et unormalt høyt forbrukt og da svarer hun i duren "antar du alltid kjøper brukt og ikke noe nytt og alltid tenker på miljøet". Hun fronter en miljøskadelig livsstil, men ingen får lov å kommentere på det. Virker som hun tror at lysekroner til titalls tusen gjør hun mer "moden" og at det da blir mer akseptabelt å få et barn til - siden hun tross alt har så mye penger å kaste rundt med.. Barnslig. Jesica 17 år og et halvt, nu også med lysekrone og tvopptreden, gleder vi oss egentlig like mye som det hun gjør??? Endret 18. mai 2016 av O.G. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medeus Skrevet 18. mai 2016 #364 Del Skrevet 18. mai 2016 Hun er ikke myndig. Er det ingen foresatte som kan ta affære? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 18. mai 2016 #365 Del Skrevet 18. mai 2016 1 time siden, medeus skrev: Hun er ikke myndig. Er det ingen foresatte som kan ta affære? Foreldrene støtter henne fullt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 18. mai 2016 #366 Del Skrevet 18. mai 2016 Og ingen sensitiv informasjon vil komme frem på TV, nei, fordi de slippes jo ut i bloggen istedet. Og hun vil ha respekt (les ingen motsigelser) på det her valget hun har tatt. Og hun eksponerer ikke sønnen sin nok i media, slik hun ser det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sashimi Skrevet 18. mai 2016 #367 Del Skrevet 18. mai 2016 Av en eller annen grunn så har jeg mer sansen for denne jentungen her enn for Anna R. (hun liker jeg ikke i det hele tatt). Ikke spør meg hvorfor, for det klarer jeg ikke å svare på 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjärterdam Skrevet 19. mai 2016 #368 Del Skrevet 19. mai 2016 Da jeg tok medisinsk abort for noen år siden fikk jeg med en pille hjem som skulle tas på lørdag, og så skulle jeg møte mandag morgen på sykehuset for resten av prosedyren. Forsto det som at det ikke var uvanlig å gjøre det slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 19. mai 2016 #369 Del Skrevet 19. mai 2016 (endret) 11 timer siden, sashimi skrev: Av en eller annen grunn så har jeg mer sansen for denne jentungen her enn for Anna R. (hun liker jeg ikke i det hele tatt). Ikke spør meg hvorfor, for det klarer jeg ikke å svare på Jeg skrev det samme en gang, jeg trodde hun hadde bein i nesa, men da hun ikke hadde vett til å be Fredrik flytte ut etter bruddet, gav ham i pose og sekk med sex og mat der hjemme istedet, mens han kunne gjøre som han ville ellers fordi han var jo ikke ilag med henne og presterte å bli gravid på prevensjon "igjen", så har jeg blitt veldig negativ til denne Jessica. Slik jeg ser det er hun en veik trengende jentunge og jeg frykter for hennes og barnas fremtid. Endret 19. mai 2016 av O.G. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sashimi Skrevet 19. mai 2016 #370 Del Skrevet 19. mai 2016 1 time siden, O.G. skrev: Jeg skrev det samme en gang, jeg trodde hun hadde bein i nesa, men da hun ikke hadde vett til å be Fredrik flytte ut etter bruddet, gav ham i pose og sekk med sex og mat der hjemme istedet, mens han kunne gjøre som han ville ellers fordi han var jo ikke ilag med henne og presterte å bli gravid på prevensjon "igjen", så har jeg blitt veldig negativ til denne Jessica. Slik jeg ser det er hun en veik trengende jentunge og jeg frykter for hennes og barnas fremtid. Er forsåvidt enig med deg. Men som jeg sa, jeg aner ikke hvorfor jeg har mer sansen for henne enn AR. Kanskje fordi Jessica får barn nr 2 med samme far og ikke med en annen? who knows. Jeg klarer iallefall å gå inn på bloggen hennes, det klarer jeg ikke med AR sin blogg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 19. mai 2016 #371 Del Skrevet 19. mai 2016 33 minutter siden, sashimi skrev: Er forsåvidt enig med deg. Men som jeg sa, jeg aner ikke hvorfor jeg har mer sansen for henne enn AR. Kanskje fordi Jessica får barn nr 2 med samme far og ikke med en annen? who knows. Jeg klarer iallefall å gå inn på bloggen hennes, det klarer jeg ikke med AR sin blogg. Vel, men hun er i samme båt som Anna uansett, begge kunne gi blanke i å bli gravide igjen før de var ferdige med videregående. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1409 Skrevet 19. mai 2016 #372 Del Skrevet 19. mai 2016 19 minutter siden, O.G. skrev: Vel, men hun er i samme båt som Anna uansett, begge kunne gi blanke i å bli gravide igjen før de var ferdige med videregående. Unnskyld meg. Hvorfor i alle verden skal noen andre fortelle de hvordan de skal leve ??? Sikker på at det kommer til å gå helt fint med de barna. Og hun kommer garantert til å bli mer voksen etterhvert hun også. Hun er et barn som får barn. Man kan ikke forvente at hun skal ha samme mentalitet som en på 30.. Hun Gjør feil . Sikkert mange feil . Men hvem gjorde ikke det når de var 17 ?? . Syns det er verre å se voksne som sitter å lirer fra seg ene frekke kommentaren etter den andre om et barn 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 19. mai 2016 #373 Del Skrevet 19. mai 2016 16 minutter siden, 1409 skrev: Unnskyld meg. Hvorfor i alle verden skal noen andre fortelle de hvordan de skal leve ??? Sikker på at det kommer til å gå helt fint med de barna. Og hun kommer garantert til å bli mer voksen etterhvert hun også. Hun er et barn som får barn. Man kan ikke forvente at hun skal ha samme mentalitet som en på 30.. Hun Gjør feil . Sikkert mange feil . Men hvem gjorde ikke det når de var 17 ?? . Syns det er verre å se voksne som sitter å lirer fra seg ene frekke kommentaren etter den andre om et barn Et barn? Er det den 17 årige moren du snakker om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1409 Skrevet 19. mai 2016 #374 Del Skrevet 19. mai 2016 14 minutter siden, O.G. skrev: Et barn? Er det den 17 årige moren du snakker om? Ja eller vil du kalle en 17 åring voksen ? Uansett om man er mor eller ei kan man ikke sammenligne en 17 åring med en på 30. Jeg var også ung mor og trodde jeg var voksen. Noe jeg absolutt ikke var! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 19. mai 2016 #375 Del Skrevet 19. mai 2016 (endret) 4 minutter siden, 1409 skrev: Ja eller vil du kalle en 17 åring voksen ? Uansett om man er mor eller ei kan man ikke sammenligne en 17 åring med en på 30. Jeg var også ung mor og trodde jeg var voksen. Noe jeg absolutt ikke var! Nei, det vil jeg ikke, men en 17 åring som mener seg voksen nok til å få en unge, bli gravid igjen med en fyr hun ikke er sammen lenger, og tjener penger på å utlevere ungen sin på nett i blogg, har mistet beskyttelsen statusen som mindreårig vanligvis gir 17 åringer. Endret 19. mai 2016 av O.G. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1409 Skrevet 19. mai 2016 #376 Del Skrevet 19. mai 2016 2 minutter siden, O.G. skrev: Nei, det vil jeg ikke, men en 17 åring som mener seg voksen nok til å få en unge, bli gravid igjen med en fyr hun ikke er sammen lenger har mistet beskyttelsen statusen som mindreårig vanligvis gir 17 åringer. Helt uenig. Det beviser hun er 17 og ikke voksen nok enda til å tenke lenger dessverre. Og hva så om hun er ung mor ? Er vel helt opp til henne og ikke noe andre Bør legge seg borti... eksponering av barn er en annen diskusjon. Som jeg er helt enig at burde Vært tatt opp med flere bloggere. Men å legge seg borti andre sine valg i livet er vi voksne nok til å holde oss for god til. Deres liv. Deres valg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 19. mai 2016 #377 Del Skrevet 19. mai 2016 (endret) 2 minutter siden, 1409 skrev: Helt uenig. Det beviser hun er 17 og ikke voksen nok enda til å tenke lenger dessverre. Og hva så om hun er ung mor ? Er vel helt opp til henne og ikke noe andre Bør legge seg borti... eksponering av barn er en annen diskusjon. Som jeg er helt enig at burde Vært tatt opp med flere bloggere. Men å legge seg borti andre sine valg i livet er vi voksne nok til å holde oss for god til. Deres liv. Deres valg. Er ikke at hun er ung mor som er problemet, men alt rundt det med bloggen f.eks. Og det er ikke deres liv og deres valg når de velger å selge ut ungenes privatliv i bloggen, da er vi pliktig til å gjøre noe, for barna, som du liksom er så opptatt av. Endret 19. mai 2016 av O.G. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1409 Skrevet 19. mai 2016 #378 Del Skrevet 19. mai 2016 2 timer siden, O.G. skrev: Er ikke at hun er ung mor som er problemet, men alt rundt det med bloggen f.eks. Og det er ikke deres liv og deres valg når de velger å selge ut ungenes privatliv i bloggen, da er vi pliktig til å gjøre noe, for barna, som du liksom er så opptatt av. Så å slenge ut frekke kommentarer på kg hjelper barna hennes ?? Latterlig 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 19. mai 2016 #379 Del Skrevet 19. mai 2016 5 minutter siden, 1409 skrev: Så å slenge ut frekke kommentarer på kg hjelper barna hennes ?? Latterlig Men det å støtte dem i et og alt på KG hjelper barna deres? Like latterlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phaedra Skrevet 19. mai 2016 #380 Del Skrevet 19. mai 2016 Ryddet for latterliggjøring. Phaedra,adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg