fjær Skrevet 16. mai 2016 #341 Del Skrevet 16. mai 2016 Hun har ett enormt behov for å bevise ting. Og hun skal bevise ting på snap. Send meg en snap så skal du se.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 16. mai 2016 #342 Del Skrevet 16. mai 2016 (endret) 1 time siden, bspsvb skrev: erfaring? hvor vanlig er det å ta abort egentlig? mange her som har gjort det mange ganger? https://helsenorge.no/undersokelse-og-behandling/abortmetoder Les og lær. Man får ikke bare med seg en pille hjem. Man må ta en pille på sykehuset som skal få fosteret til å dø. Og 4 tabletter etter 2 dager som driver ut restene. Så med andre ord må hun allerede ha tatt pillen på sykehuset for å avslutte aborten, da ville det ikke vært noe baby på vei. Det er løgn! Endret 16. mai 2016 av Keikolina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurten1 Skrevet 16. mai 2016 #343 Del Skrevet 16. mai 2016 10 minutter siden, Keikolina skrev: https://helsenorge.no/undersokelse-og-behandling/abortmetoder Les og lær. Man får ikke bare med seg en pille hjem. Man må ta en pille på sykehuset som skal få fosteret til å dø. Og 4 tabletter etter 2 dager som driver ut restene. ingenting å snakke om,med fare for å virke som J sin største fan tok jeg medisinsk abort i fjord og fikk med første pille hjem,samtlige av mine venninner har gjort det samme. det jeg ikke fatter er hvorfor ikke foreldrene griper inn.hun er tydelig et barn og skal behandles deretter.. Umoden er hun,og veldig opptatt av å forsvare seg selv. eksponeringen av sønnen er noe å snakke om,synes den delen er drøy.Stakkars gutt 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 16. mai 2016 #344 Del Skrevet 16. mai 2016 Blir mer skremt over hvor mange abort piller det ligger rundt i Norges hjem med sånn sviktende rutine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JC9 Skrevet 16. mai 2016 #345 Del Skrevet 16. mai 2016 1 time siden, Keikolina skrev: https://helsenorge.no/undersokelse-og-behandling/abortmetoder Les og lær. Man får ikke bare med seg en pille hjem. Man må ta en pille på sykehuset som skal få fosteret til å dø. Og 4 tabletter etter 2 dager som driver ut restene. Så med andre ord må hun allerede ha tatt pillen på sykehuset for å avslutte aborten, da ville det ikke vært noe baby på vei. Det er løgn! Det samme tenkte jeg! Så stusset på at hun bare fikk med seg ei pille hjem. I virkeligheten når man skal igangsette medisinsk abort, tas første tabletten på sykehuset, og så kort tid etterpå blir det gitt noe som setter i gang aborten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 16. mai 2016 #346 Del Skrevet 16. mai 2016 1 time siden, JC9 skrev: Det samme tenkte jeg! Så stusset på at hun bare fikk med seg ei pille hjem. I virkeligheten når man skal igangsette medisinsk abort, tas første tabletten på sykehuset, og så kort tid etterpå blir det gitt noe som setter i gang aborten. Ja, er rart hun ikke fikk med resten av pillene også. Sende hjem en uansvarlig umyndig jentunge en abortpille, tror noen bør melde ifra rutinesvikt på norske sykehus, hvis dette er tilfelle så er det grovt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
complex Skrevet 17. mai 2016 #347 Del Skrevet 17. mai 2016 Hun har rettet innlegget. Var en kirurgisk abort, ikke medisinsk! Så det forklarer nok hvorfor hun fikk med pillen hjem. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 17. mai 2016 #348 Del Skrevet 17. mai 2016 Stemmer jo ikke det heller etter det jeg har lest om emnet. For modningspiller før kirurgisk abort må man ha kommet over 9 svangerskapsuke og ikke ha født fra før av. Står heller ikke noe om at det er en pille man tar hjemme før man blir lagt inn på sykehuset. Jau jau. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 17. mai 2016 #349 Del Skrevet 17. mai 2016 44 minutter siden, complex skrev: Hun har rettet innlegget. Var en kirurgisk abort, ikke medisinsk! Så det forklarer nok hvorfor hun fikk med pillen hjem. Hvilke piller får man med hjem når man skal ha en kirurgisk abort lurer jeg på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knocks Skrevet 17. mai 2016 #350 Del Skrevet 17. mai 2016 Den 17.10.2014 at 23.21, AnonymBruker skrev: Så lenge nav støtter de med veldig store aleneforsørger summer, så vil det alltid være mange tenårings graviditeter. Anonymous poster hash: 4f4ce...5c3 Synes det er flott at samfunnet legger til rette for at man kan beholde et kanskje uplanlagt barn. Forøvrig trodde jeg ikke summene var så høye hvis man ikke er i et jobbforhold. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frksølekopp Skrevet 17. mai 2016 #351 Del Skrevet 17. mai 2016 Hæ? Er hun ikke gravid med nr 2 lengre? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 17. mai 2016 #352 Del Skrevet 17. mai 2016 4 minutter siden, frksølekopp skrev: Hæ? Er hun ikke gravid med nr 2 lengre? 🤔 Jo, men hun har skrevet en lang historie om at hun fant abort pillen hjemme når hun rydda, den som skulle abortere det barnet hun nå går svanger med, hun ombestemte seg. Så i følge henne lar hun abort piller ligge å slenge hjemme hos deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frksølekopp Skrevet 17. mai 2016 #353 Del Skrevet 17. mai 2016 5 minutter siden, Keikolina skrev: Jo, men hun har skrevet en lang historie om at hun fant abort pillen hjemme når hun rydda, den som skulle abortere det barnet hun nå går svanger med, hun ombestemte seg. Så i følge henne lar hun abort piller ligge å slenge hjemme hos deg selv. Åja! Skjønte ingenting 😅 Lurt å ha den liggende å slenge med et barn som krabber/løper rundt da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 17. mai 2016 #354 Del Skrevet 17. mai 2016 15 minutter siden, Keikolina skrev: Jo, men hun har skrevet en lang historie om at hun fant abort pillen hjemme når hun rydda, den som skulle abortere det barnet hun nå går svanger med, hun ombestemte seg. Så i følge henne lar hun abort piller ligge å slenge hjemme hos deg selv. 8 minutter siden, frksølekopp skrev: Åja! Skjønte ingenting 😅 Lurt å ha den liggende å slenge med et barn som krabber/løper rundt da Er i samme gate som å ikke ha selene på før etter man har kommet seg ned trappen med vognen det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eksiltronder Skrevet 17. mai 2016 #355 Del Skrevet 17. mai 2016 Det var da måte på hvordan man skal svartlese ting da... Hun skrev vel strengt tatt at hun fant den i en lomme i en veske som ikke var blitt brukt siden den gangen hun var på sykehuset? Ikke helt det samme som å la den ligge og slenge i mine øyne. Jeg er ingen tilhenger av alle disse unge mødrene, men rett skal være rett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 17. mai 2016 #356 Del Skrevet 17. mai 2016 3 minutter siden, eksiltronder skrev: Det var da måte på hvordan man skal svartlese ting da... Hun skrev vel strengt tatt at hun fant den i en lomme i en veske som ikke var blitt brukt siden den gangen hun var på sykehuset? Ikke helt det samme som å la den ligge og slenge i mine øyne. Jeg er ingen tilhenger av alle disse unge mødrene, men rett skal være rett. Vel, men da var det veska som lå og slang da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 17. mai 2016 #357 Del Skrevet 17. mai 2016 Tråden er ryddet for brukerdebatt, og diskusjon som omhandler barn. - pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eksiltronder Skrevet 17. mai 2016 #358 Del Skrevet 17. mai 2016 7 timer siden, O.G. skrev: Vel, men da var det veska som lå og slang da. Ja, du vet vel det også du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 17. mai 2016 #359 Del Skrevet 17. mai 2016 Et øyeblikk siden, eksiltronder skrev: Ja, du vet vel det også du. Det er poenget ikke sant, vi vet ikke hvor den lå, men det er lov å lure når folk påstår de har fått reseptbelagt medisin som skal takes mens medisinsk personell kikker på og ikke heime alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eksiltronder Skrevet 17. mai 2016 #360 Del Skrevet 17. mai 2016 1 time siden, O.G. skrev: Det er poenget ikke sant, vi vet ikke hvor den lå, men det er lov å lure når folk påstår de har fått reseptbelagt medisin som skal takes mens medisinsk personell kikker på og ikke heime alene. Selvfølgelig er det lov å stille spørsmål ved det, men det er ganske lang vei derfra til det å påstå at hun har reseptbelagte piller liggende lett tilgjengelig for sønnen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg