AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #1 Skrevet 11. desember 2016 Hva tenkes når folk må ha selskapsdressing på all middag? Hadde middagsbesøk her om dagen, og da kom det spørsmål etter dette, da vedkommende er vant til å spise dette til middag, og ihvertfall å ha noe å dyppe maten i, til mat som pizza, som jeg hadde laget. Jeg måtte si at nei, det har jeg ikke, men jeg har ketchup. Da ville besøket mitt ha dette. Jeg må si jeg sitter igjen med følelsen at maten som jeg laget, ikke var god nok. Er jeg hårsår? Matlaging er en interesse jeg har, og jeg mener at selskapsdressing ikke passer til all mat, for å si det pent. Anonymkode: 38b25...cc4 5
Gjest HappyWaffle Skrevet 11. desember 2016 #2 Skrevet 11. desember 2016 noen må ha dressing/ketchup på alt de stapper i seg. syns det ødelegger mye av smaken på hjemmelaget mat. hadde det vært grandis derimot
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #3 Skrevet 11. desember 2016 Du må ikke ta deg nær av det. Det er nok ingenting galt med maten din. Det er vel heller det at smaksløkene til de som spiser selskapsdressing er dårlige i utgangspunktet, så skyld på dem og ikke maten din. Anonymkode: b5d8a...25b 2
Antoinette Skrevet 11. desember 2016 #4 Skrevet 11. desember 2016 Ikke la dette blir en ny tråd som ligner denne: http://forum.kvinneguiden.no/topic/309178-frekt-med-ketchup/ 3
Gjest Margit Spat Skrevet 11. desember 2016 #5 Skrevet 11. desember 2016 Akkurat nå, Antoinette skrev: Ikke la dette blir en ny tråd som ligner denne: http://forum.kvinneguiden.no/topic/309178-frekt-med-ketchup/ Tenkte akkurat samme tanke!
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #6 Skrevet 11. desember 2016 Smak og behag. Anonymkode: 25ca1...25b 1
Antoinette Skrevet 11. desember 2016 #7 Skrevet 11. desember 2016 Akkurat nå, Margit Spat skrev: Tenkte akkurat samme tanke! Ding ding ding ;-) 1
stax Skrevet 11. desember 2016 #8 Skrevet 11. desember 2016 (endret) Kjære søte, snille gode jenta mi (trådstarter) Som i sa 1 million ganga så var det ikke noe feil med pizzaen din. (Vi spiste jo opp alt også ) Så satser på at du fint lever med at du har funnet deg en gneldrete, bortskjemt drittunge som er veldig glad i både deg og selskapsdressing! Endret 11. desember 2016 av stax 12
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #9 Skrevet 13. desember 2016 Hva i alle dager er selskapsdressing? Anonymkode: e1fa7...5c1 5
Gjest O.G. Skrevet 13. desember 2016 #10 Skrevet 13. desember 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva i alle dager er selskapsdressing? Anonymkode: e1fa7...5c1 En type hamburgerdressing. Smaker som Thousand Island, men er mildere. Jeg kjøper den aldri pga jeg lager min egen dressing/saus av rømme/majones, salt, pepper, chilli, hakket koriander og presset sitron/lime. Foretrekker noe friskere til hamburgere.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #11 Skrevet 13. desember 2016 Dressing må det være til pizza, slik er det bare 🙄 Hjemmelaget er best, men i nøden går alt😉 Tror du er ganske hårsår nå... Anonymkode: 5344c...024 11
herremann Skrevet 13. desember 2016 #12 Skrevet 13. desember 2016 er dessverre slik det er i dag med nordmenn og mat. mat er masse som gjør deg mett. ketchup etc er til for smak. krydder, hjemmelaga marinader, saucer etc er for mange en ukjent ting. 1
RompeRusk Skrevet 13. desember 2016 #13 Skrevet 13. desember 2016 Men hvor eksotisk kan man lage en pizza..? Til et nivå hvor ketsjup er ansett som frekt? 4
Lanista1984 Skrevet 13. desember 2016 #14 Skrevet 13. desember 2016 Jeg håper ikke dette ender med trolling om herredressing.
Athene Skrevet 13. desember 2016 #16 Skrevet 13. desember 2016 Personlig ville jeg aldri spurt om noe annet enn akkurat det jeg fikk servert. Men når andre gjør det hos meg henter jeg dersom jeg har, eller beklager at jeg ikke har det. Deres valg. Mitt valg å være "matsnobb". Og orker ikke bruke en eneste tanke på at de ikke liker maten min, eller at de er frekke. 1
Epiphany Skrevet 13. desember 2016 #17 Skrevet 13. desember 2016 Aldri forstått at noen tar seg nær av slike ting. Jeg liker de fleste typer pizza, men synes likevel de blir hakket bedre med ketchup, så spør alltid om de har dette tilgjengelig. Betyr ikke at maten ikke er god nok, det betyr bare at jeg er vandt til å bruke dette tilbehøret til den type mat. Spør også om salt når vi spiser kjøttboller, og potetsalat når vi griller. Ikke fordi maten ikke er god nok fra før av, men fordi den blir hakket bedre med enkelte tilbehør. 1
Gjest antbug Skrevet 13. desember 2016 #18 Skrevet 13. desember 2016 Ja, du er hårsår. Gjesten elsker vel selskapsdressing da, og satset på at det ikke var så veldig nøye på ting siden det var såpass enkel mat som pizza. Mange har sine greier de helst ikke vil være uten, og det har ingenting med dine kokkeevner å gjøre. Det er ikke deg, det er dem
Sirah Skrevet 13. desember 2016 #19 Skrevet 13. desember 2016 Ja du er hårsår. Noen bare MÅ ha ketchup eller dressing eller grillkrydder eller..... på pizzaen/maten sin. Det er sånn de liker den, og det betyr ikke at du er dårlig til å lage mat. Bare at vi alle liker forskjellige ting.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #20 Skrevet 13. desember 2016 2 timer siden, RompeRusk skrev: Men hvor eksotisk kan man lage en pizza..? Til et nivå hvor ketsjup er ansett som frekt? Alle pizzaer jeg lager ville blitt fullstendig ødelagt av ketchup. Av selskapsdressing også. *grøss* Hvor unyansert gane må man ha for å ikke kunne forestille seg det, lurer jeg på. Anonymkode: 00785...cb9 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå