AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #21 Del Skrevet 11. desember 2016 13 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Kontakt posten å hør om å sette opp en sånn postboks ting hos dem, i en butikk langt unna der du bor. Er det mulig? Trodde slikt var vanskelig å få. 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du ta en spansk en og få dem til å sende til en venn eller noe slikt? Anonymkode: 882f6...e5f Jeg skal jobbe hele julen og skal ikke besøke noen, men.. Kanskje det hadde vært en mulighet. Anonymkode: f94c0...719 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #22 Del Skrevet 11. desember 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal du bytte kjønn? Anonymkode: 498ca...c61 Hahaha Nei. Anonymkode: f94c0...719 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #23 Del Skrevet 11. desember 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan leie postboks et annet sted og få post til det gamle navnet ditt der. Det koster jo litt, men kanskje det kan være den enkleste løsningen. Hvis noen lurer på hvorfor du har postboks kan du jo bare si at det har vært en del tyverier fra postkasser der du bor og at du er litt redd for identitetstyveri o.l. Anonymkode: 5bad4...c2d Takk! Den løsningen virker veldig grei! Supert! Anonymkode: f94c0...719 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #24 Del Skrevet 11. desember 2016 1 time siden, DobbelX skrev: Da vil jeg anbefale deg å svare at du ikke ønsker å dele din adresse, og at du derfor takker nei til gaver. Enig. Hva skal du med gaver fra folk du ikke vil ha noe med å gjøre? Anonymkode: 07aef...27a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #25 Del Skrevet 11. desember 2016 Kjenner jeg ble litt undrende til hele situasjonen din TS. Kan du forklare litt mer utdypende (uten at du skal være redd for å bli gjenkjent)? Anonymkode: 89d6c...399 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lokmeister2016 Skrevet 11. desember 2016 #26 Del Skrevet 11. desember 2016 sjønne dg ts, jeg og ønsker kutte ut enkelte av familie og foster familie. er bare mas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #27 Del Skrevet 11. desember 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjenner jeg ble litt undrende til hele situasjonen din TS. Kan du forklare litt mer utdypende (uten at du skal være redd for å bli gjenkjent)? Anonymkode: 89d6c...399 Nei det vil jeg ikke. Skjønner du blir nysgjerrig men det er flere enn meg å ta hensyn til her. Anonymkode: f94c0...719 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #28 Del Skrevet 11. desember 2016 For å oppsummere for de som ikke skjønner problemstillingen. TS ønsker ikke at familien skal vite identiteten. Verken navn eller adresse. TS ønsker heller ikke noe kontakt med familien. Men TS ønsker likevel å motta gaver fra denne familien. Spørsmålet blir da. Hvordan kan TS skjule sin identitet for familien, men likevel motta gaver fra den samme familien? Anonymkode: 1c7a3...62f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #29 Del Skrevet 11. desember 2016 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: For å oppsummere for de som ikke skjønner problemstillingen. TS ønsker ikke at familien skal vite identiteten. Verken navn eller adresse. TS ønsker heller ikke noe kontakt med familien. TS ønsker å holde ny identitet skjult og unngå bråk fra familie og derfor vil ha en løsning på hvordan ommgå mennesker TS vet ikke vil gi seg før de har en adresse å oppsøke og sende post til. Spørsmålet blir da. Hvordan kan TS skjule sin identitet for familien, men likevel motta gaver fra den samme familien? Anonymkode: 1c7a3...62f Sånn. Rettet det for deg. Det handler ikke om å villle ha gave. Jeg driter i gavene. Som forresten vil gå rett i søpla. Det handler om at det er flere hensyn å ta. Ikke bare meg. Skjønner du? For det er litt merkelig at du gidder opptre som den gode hjelper her og samtidig unnlater å nevne visse fakta jeg allerede har opplyst om og som enhver som gidder å lese vil forstå. God jul forresten. Anonymkode: f94c0...719 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 11. desember 2016 #30 Del Skrevet 11. desember 2016 Bare ikke ha den postboksen i området der du bor. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #31 Del Skrevet 11. desember 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det mulig? Trodde slikt var vanskelig å få. Jeg skal jobbe hele julen og skal ikke besøke noen, men.. Kanskje det hadde vært en mulighet. Anonymkode: f94c0...719 Hvorfor skulle det være vanskelig å få postboks? Du må selvfølgelig betale for det da. Jeg hadde postboks som student, fordi jeg flyttet mye og gadd ikke omregistrere all post hver eneste gang. Avsluttet postboksen da jeg kjøpte egen bolig og hadde permanent adresse. Anonymkode: 3a3b9...0aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #32 Del Skrevet 11. desember 2016 Man trenger vel ikke ha navn på postkassene? Jeg har ikke navn på postkassa, jeg leier, har ikke registret adresseendring noe sted, men får likevel masse post her jeg bor. Står bare nummer på postkassa, det er nok, nesten ingen av postkassene her er merket med navn, kun husnummer. Anonymkode: 13be3...474 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lokmeister2016 Skrevet 12. desember 2016 #33 Del Skrevet 12. desember 2016 ikke kast gavene i søppla heller gi de til familier som ikke kan gi eller få gave av en eller annen grunnn. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #34 Del Skrevet 12. desember 2016 Ts du kan ikke forvente at folk bare later som du ikke fins. Du må si til de "ikke send meg gaver" og "jeg vil ikke ha kontakt" du må kommunisere hvordan du vil ha det. Anonymkode: 07aef...27a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #35 Del Skrevet 12. desember 2016 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts du kan ikke forvente at folk bare later som du ikke fins. Du må si til de "ikke send meg gaver" og "jeg vil ikke ha kontakt" du må kommunisere hvordan du vil ha det. Anonymkode: 07aef...27a Det skal jeg når tiden er inne og det ikke er andre å ta hensyn til lenger. Anonymkode: f94c0...719 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #36 Del Skrevet 12. desember 2016 Hvis du ikke vil ha noe med folk å gjøre, så må du faktisk ha baller nok til å si det til dem. Hvis ikke, forvent mas. Anonymkode: b28f8...236 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NettMeg Skrevet 13. desember 2016 #37 Del Skrevet 13. desember 2016 si at du ønsker deg at de gir penger til en orginasasjon feks verdensgaver.no. Da går gaven (som du har tenkt til å kaste ) til noen som trenger den. Gi samtidig beskjed om at du ikke ønsker å motta kort i posten med bekreftelse på penge støtten de har gitt i ditt navn ( med tanke på miljøet ) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå