AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #1761 Del Skrevet 5. juni 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skrev om personvern. Jeg syns det ble lagt ut veldig mye personlig om eks samboer og barn.Private ting. De tok helt av der inne. Så ble jeg kasett ut. Anonymkode: 3b0e2...0b1 Det har jeg også lagt merke til, spesielt mange innlegg med overskriften " spør for en venninne" der intime detaljer om forholdet fks blir lagt ut. Hadde blitt ganske sint om jeg leste så utleverende om meg selv det inne i hvertfall. Anonymkode: 2141b...c4e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EvaLena Skrevet 5. juni 2017 #1762 Del Skrevet 5. juni 2017 Jeg fant ikke det innlegget om slankeoperasjon donasjon, men seriøst hvor frekk kan folk bli? Jeg gir ikke ei krone til den høna. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #1763 Del Skrevet 5. juni 2017 Finner ikke Spleisinnleggene, må man bare stille nedover veggen? Anonymkode: bd17f...f13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 5. juni 2017 #1764 Del Skrevet 5. juni 2017 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Finner ikke Spleisinnleggene, må man bare stille nedover veggen? Anonymkode: bd17f...f13 Alle er slettet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #1765 Del Skrevet 5. juni 2017 14 minutter siden, Titania skrev: Alle er slettet Ok, takk for svar! (Siden jeg skriver anonymt må jeg bare korrigere mitt forrige innlegg, mente * scrolle.) Anonymkode: bd17f...f13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 5. juni 2017 #1766 Del Skrevet 5. juni 2017 22 minutter siden, Titania skrev: Alle er slettet Sjokk 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #1767 Del Skrevet 5. juni 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Rettskrivingen og blanding av dialekt og skriftspråk der inne gjør at jeg får lyst til å krype under sofaen av flauhet Anonymkode: b2c0c...770 Vurderer å dryppe øynene med Klorin av og til... Tror det gjør mindre vondt enn å lese enkelte av postene der inne. Anonymkode: 05fab...45d 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 5. juni 2017 #1768 Del Skrevet 5. juni 2017 Denne dukket akkurat opp i feeden min: Jeg og venninna sitter å funderer litt her.. 😂kan en hund gjøre en katt gravid? Altså.......... 😩 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 5. juni 2017 #1769 Del Skrevet 5. juni 2017 Gikk inn på Spleis nå, de fleste tiggerbrevene som lå på HH er der enda, men nope - ingen som har fått en krone til egenkapital. Heller ikke sjefshøna selv har fått inn mer enn da jeg sjekka i morges. De som har søkt om donasjoner til stamcellebehandling, veldedige formål og rehabilitering har dog fått inn endel , så fint at folk ikke lar seg lure 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 5. juni 2017 #1770 Del Skrevet 5. juni 2017 1 minutt siden, Sirah skrev: Denne dukket akkurat opp i feeden min: Jeg og venninna sitter å funderer litt her.. 😂kan en hund gjøre en katt gravid? Altså.......... 😩 Jeg skulle akkurat inn her for å skrive om den posten 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 5. juni 2017 #1771 Del Skrevet 5. juni 2017 41 minutter siden, Poppie skrev: Gikk inn på Spleis nå, de fleste tiggerbrevene som lå på HH er der enda, men nope - ingen som har fått en krone til egenkapital. Heller ikke sjefshøna selv har fått inn mer enn da jeg sjekka i morges. De som har søkt om donasjoner til stamcellebehandling, veldedige formål og rehabilitering har dog fått inn endel , så fint at folk ikke lar seg lure Jeg blir bare fullstendig oppgitt over den tiggingen! Ikke bare i hønsehuset, men sånn generelt. Ja, jeg donerer GJERNE penger til noen som trenger kreftbehandling man ikke får i Norge, veldedige formål osv osv. Mer enn gjerne! Men slankeoperasjoner og legoland? Nei vettu hva! 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #1772 Del Skrevet 5. juni 2017 Hyggelig i den look-alike tråden, ei legger ut bilde av at hun har fått høre at hun ligner på Hadia Tajik, så kommenterer ei: Sitat Stakkar deg som er lik en så tragisk person som AP politikeren 😲 Hun mener hun kan si sånn siden det er ytringsfrihet i Norge.. Anonymkode: 29701...610 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 5. juni 2017 #1773 Del Skrevet 5. juni 2017 57 minutter siden, Sirah skrev: Denne dukket akkurat opp i feeden min: Jeg og venninna sitter å funderer litt her.. 😂kan en hund gjøre en katt gravid? Altså.......... 😩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #1774 Del Skrevet 5. juni 2017 1 time siden, Poppie skrev: Gikk inn på Spleis nå, de fleste tiggerbrevene som lå på HH er der enda, men nope - ingen som har fått en krone til egenkapital. Heller ikke sjefshøna selv har fått inn mer enn da jeg sjekka i morges. De som har søkt om donasjoner til stamcellebehandling, veldedige formål og rehabilitering har dog fått inn endel , så fint at folk ikke lar seg lure Hvordan kan du se dem? Jeg skjønner ikke spleis, får ikke til Anonymkode: 86b9e...ebc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattivatti Skrevet 5. juni 2017 #1775 Del Skrevet 5. juni 2017 Flere som reagerer i andre grupper på Facebook 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #1776 Del Skrevet 5. juni 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg rapporterte den og fikk tilbakemelding om at de ville be kontoinnehaver om legitimasjon for å bekrefte identiteten. Anonymkode: a1a0e...ae9 Hehe, rapporterte den jeg også. Fikk samme tilbakemelding. Ser 'profilen' er enda oppe. Anonymkode: a1142...84b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #1777 Del Skrevet 5. juni 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hehe, rapporterte den jeg også. Fikk samme tilbakemelding. Ser 'profilen' er enda oppe. Anonymkode: a1142...84b Jeg også. Anonymkode: 86b9e...ebc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #1778 Del Skrevet 5. juni 2017 "Forslag til gave til 6-åringen når alle butikker er stengt". Altså.bare.wow. Bursdagen kom litt brått på akkurat i år, eller? Anonymkode: 654fe...0e1 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #1779 Del Skrevet 5. juni 2017 Hei høner! Tidligere idag prøvde vi å være hyggelig å åpne opp for å dele deres spleis i ett felles innlegg, etterhvert kom det mange som ville ha hjelp, men enda flere som kommenterte at deres spleis var teit, skulle rette opp på hva som andre skrev osv. Det ble mye hat til admin på hønehjørnet også. Derfor ble den gode gjerningen vår totalt mislykket, vi ville være en arena for å hjelpe de som trengte det, men det ble noe helt annet. Derfor er innlegget fjerna, og det vil ikke være mulig å dele deres spleis på hønehjørnet - verken i innlegg eller kommentarer, ett hvert forsøk ender med advarsel eller utkastelse. Anonymkode: a1142...84b 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #1780 Del Skrevet 5. juni 2017 23 minutter siden, The Silence skrev: Flere som reagerer i andre grupper på Facebook Hvilken gruppe er dette? Er det noe spennende? ^^, Anonymkode: ae23d...b23 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå