Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe

Blå politibil

Anbefalte innlegg

Altså, etter å ha lest denne tråden, måtte jeg melde meg inn i gruppa. 

Jeg sitter jo bare sånn: 🙄 

Anonymkode: e3f58...97d

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er merkelig å samle inn penger til de som har lite,  hvordan i alle dager skal dette verifiseres at det faktisk går til å hjelpe noen??

Hele spleis-tråden er tragisk! Også høna sjøl som har sin festet på topp! Makan til frekkhet!

Hun har prøvd slankekurer etc, ja vel. Men hva med å ta en skikkelig livsstilsendring?? Det er faktisk det som må til! Men det er kanskje for dypt for henne å forstå :kari:

Anonymkode: a1142...84b

Jeg er sikker på at hvis hun hadde brukt all tiden hun bruker på å drikke øl, sende direkte og å ta seg nær av ting - på f.eks sunne måltider til seg selv og ungene og kanskje en liten gåtur med raskt tempo og høy puls. Da hadde hun vært et stykke på vei.. 

Javel så har hun prøvd dietter, men har hun forsøkt å trene i tillegg? 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis alle der inne trenger penger til egenkapital, førerkort og Legoland med ungene osv - hvor tror de da disse donasjonene skal komme fra? Faderullan meg ikke akkurat de skarpeste gaflene i skuffen, de hønene.

For det sitter sikkert en millionær og lurker som av sitt gode hjerte vil sponse hønene med alt de "trenger". Eller, nei...

Anonymkode: 51ff7...681

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Fralle skrev:

Har sjefshøna slettet kontoen sin? 

Vet ikke hva hun har gjort. Hun bruker vel en annen konto under et fiktivt navn da? 

Evn prøver hun igjen å lage drama og blest rundt seg selv som så mang en gang før. Så brukerene skal syns synd på at hun fikk så mye negativ tilbakemelding på tigge innlegget sitt 🙄

Drøyt å komme nå med det innlegget om annonse plass altså! De fleste av oss skjønner faktisk hva de pengene skal gå til. Blir litt oppgitt over hvor dumme hun tror folk er! 

Anonymkode: 8e743...ec5

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Den kontoen er det bare å rapportere. Er ikke lov til å ha falske kontoer med uekte navn på facebook. :) 

Anonymkode: 739af...4e5

Jeg rapporterte den og fikk tilbakemelding om at de ville be kontoinnehaver om legitimasjon for å bekrefte identiteten. :)

Anonymkode: a1a0e...ae9

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Drøyt å komme nå med det innlegget om annonse plass altså! De fleste av oss skjønner faktisk hva de pengene skal gå til. Blir litt oppgitt over hvor dumme hun tror folk er! 

Hva kommer hun til å bruke pengene til?

Anonymkode: 76bd7...92a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hønehjørnet, matfrabunnen....en og samme sak.

Samle inn kr yil seg selv?når du får avslag i Norge, så er det en grunn til det. Du klarer det selv med litt velvilje.

Ta tiden du bruker på nett....gå ut og få opp pulsen.

Hvor vanskelig kan det være 

Ser mange skriver at de sliter psykisk. Ja jeg registrerer det.

Anonymkode: 3b0e2...0b1

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS jeg er kastet ut derifra,og følger ikke med. Stilte et velbegrunnet spørsmål. De tok det som kritikk.

Hvem seriøse firmaer vil reklamere der inne?er det noen som reklamerer?har se noen sponsing? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Poppie skrev:

Jeg har ikke nok øyne til å himle med merker jeg...

Jeg har himlet så mye med øynene nå at pupillene sitter fast i hjernen :kaklehone:

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kontoen er det bare å rapportere. Er ikke lov til å ha falske kontoer med uekte navn på facebook. :) 

Hvilken konto er dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

PS jeg er kastet ut derifra,og følger ikke med. Stilte et velbegrunnet spørsmål. De tok det som kritikk.

Hvem seriøse firmaer vil reklamere der inne?er det noen som reklamerer?har se noen sponsing? 

Kan jeg spørre om hva du spurte om som gjorde at du ble kastet ut? 

Ser at flere av moderatorene det inne er relativt hårsåre så fort det er noen som skriver noe som kan tolkes som negativt ovenfor dem. 

Var ei som lette etter sitt eget innlegg, noen kommenterte at det sikkert hadde blitt slettet av da det ofte ble det. Da kom modertoren raskt med motsvar av typen : nei det har hun sikkert gjort selv!!!! Er så mange som ikke skjønner hvordan de skal poste og ender opp med å slette sine egne innlegg!!!!! Ikke gi oss skylden, vi sletter ALDRI noe!!! 

Anonymkode: 2141b...c4e

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva kommer hun til å bruke pengene til?

Anonymkode: 76bd7...92a

Slankeoperasjon vil jeg tro 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Titania skrev:

Spleis tråden er åpnet igjen :klaske: Makan til rørete system (men det visste man jo egentlig).

Er innlegget slettet? Har lett og lett, men jeg finner det ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Marisana skrev:

Er innlegget slettet? Har lett og lett, men jeg finner det ikke. 

Vil tro det :P Jeg lagret innlegget for å se på det senere, og nå får jeg bare opp linken som var i "startinnlegget", ikke info om hvor det er lagret fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg rapporterte den og fikk tilbakemelding om at de ville be kontoinnehaver om legitimasjon for å bekrefte identiteten. :)

Anonymkode: a1a0e...ae9

Gjorde jeg også før jeg skrev det her inne, fikk samme svar. :) 

53 minutter siden, Honey Dew skrev:

Hvilken konto er dette?

Høne Hjørnet. 

Noe som ikke er lov på fb. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Titania skrev:

Vil tro det :P Jeg lagret innlegget for å se på det senere, og nå får jeg bare opp linken som var i "startinnlegget", ikke info om hvor det er lagret fra

Åå... får aldri med meg slike tråder, enda jeg er der ganske ofte 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rettskrivingen og blanding av dialekt og skriftspråk der inne gjør at jeg får lyst til å krype under sofaen av flauhet

Anonymkode: b2c0c...770

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg spørre om hva du spurte om som gjorde at du ble kastet ut? 

Ser at flere av moderatorene det inne er relativt hårsåre så fort det er noen som skriver noe som kan tolkes som negativt ovenfor dem. 

Var ei som lette etter sitt eget innlegg, noen kommenterte at det sikkert hadde blitt slettet av da det ofte ble det. Da kom modertoren raskt med motsvar av typen : nei det har hun sikkert gjort selv!!!! Er så mange som ikke skjønner hvordan de skal poste og ender opp med å slette sine egne innlegg!!!!! Ikke gi oss skylden, vi sletter ALDRI noe!!! 

Anonymkode: 2141b...c4e

Jeg skrev om personvern. Jeg syns det ble lagt ut veldig mye personlig om eks samboer og barn.Private ting.

De tok helt av der inne. Så ble jeg kasett ut.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...