veslemøy Skrevet 27. februar 2017 #1241 Del Skrevet 27. februar 2017 Hønehjørnet har virkelig endret seg den siste uken. Nå er det jo mest anonyme poster som blir lagt ut av Kari Kakle. Har fått litt samme funksjon som kvinneguiden sitt forum (men ut i fra spørsmålene som kommer inn minner det dog litt som klaraklok siden..). Eneste forskjellen er at de som gir svar på spørsmålene, utbrodere gjerne personlige erfaringer under fullt navn. Blir målløs når enkelte damer svarer, ettersom en får et helt annet inntrykk av dem utifra facebookprofilen deres 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 27. februar 2017 #1242 Del Skrevet 27. februar 2017 44 minutter siden, veslemøy skrev: Hønehjørnet har virkelig endret seg den siste uken. Nå er det jo mest anonyme poster som blir lagt ut av Kari Kakle. Har fått litt samme funksjon som kvinneguiden sitt forum (men ut i fra spørsmålene som kommer inn minner det dog litt som klaraklok siden..). Eneste forskjellen er at de som gir svar på spørsmålene, utbrodere gjerne personlige erfaringer under fullt navn. Blir målløs når enkelte damer svarer, ettersom en får et helt annet inntrykk av dem utifra facebookprofilen deres Samme har jeg tenkt, skikkelig KG-stemning. Bare uten alle trolla og anonyme brukere som svarer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 #1243 Del Skrevet 28. februar 2017 Da har jeg lagt ut denne linken http://www.tv2.no/nyheter/8956885/ Venter på godkjenning. Håper de slipper den igjennom. Anonymkode: b9ad8...688 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 28. februar 2017 #1244 Del Skrevet 28. februar 2017 (endret) På 2017-02-27 den 15.03, veslemøy skrev: Hønehjørnet har virkelig endret seg den siste uken. Nå er det jo mest anonyme poster som blir lagt ut av Kari Kakle. Har fått litt samme funksjon som kvinneguiden sitt forum (men ut i fra spørsmålene som kommer inn minner det dog litt som klaraklok siden..). Eneste forskjellen er at de som gir svar på spørsmålene, utbrodere gjerne personlige erfaringer under fullt navn. Blir målløs når enkelte damer svarer, ettersom en får et helt annet inntrykk av dem utifra facebookprofilen deres Sitter bare å gleder meg til "runketrådene" dukker opp der inne også! Gleder med til alle svarene! Endret 28. februar 2017 av Perle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 1. mars 2017 #1245 Del Skrevet 1. mars 2017 Hva skjedde med Kari Kakle? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superblomst Skrevet 1. mars 2017 #1246 Del Skrevet 1. mars 2017 32 minutter siden, venus_ skrev: Hva skjedde med Kari Kakle? Slettet av Facebook for å være falsk profil De opprettet en ny en, "Ama Sol" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 1. mars 2017 #1247 Del Skrevet 1. mars 2017 12 minutter siden, Superblomst skrev: Slettet av Facebook for å være falsk profil De opprettet en ny en, "Ama Sol" Spørs hvor lenge det varer da. Kan de ikke heller bare legge ut spørsmål under egne navn? Det er jo bare å skrive som overskrift at dette er et anonymt spørsmål fra nettsiden deres. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #1248 Del Skrevet 1. mars 2017 5 timer siden, Ardwinna skrev: Spørs hvor lenge det varer da. Kan de ikke heller bare legge ut spørsmål under egne navn? Det er jo bare å skrive som overskrift at dette er et anonymt spørsmål fra nettsiden deres. Det har de ikke tid til. Det er selvfølgelig mye enklere å publisere anonyme innlegg via en falsk bruker enn sin egen. Anonymkode: 63060...cf1 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #1249 Del Skrevet 1. mars 2017 Hoho, det var så vittig tidligere i dag. Var ei som hadde spørsmål om bachelor. Tenkte i mitt stille sinn at dette måtte jo være den siste gruppa jeg ville spurt om noe slikt på, da det virker som flesteparten der inne på nære nippet besto grunnskolen 😂 Anonymkode: 94c06...75e 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 1. mars 2017 #1250 Del Skrevet 1. mars 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hoho, det var så vittig tidligere i dag. Var ei som hadde spørsmål om bachelor. Tenkte i mitt stille sinn at dette måtte jo være den siste gruppa jeg ville spurt om noe slikt på, da det virker som flesteparten der inne på nære nippet besto grunnskolen 😂 Anonymkode: 94c06...75e Hva snakker du om? Jeg har ikke lest den tråden, men det er flere der inne som har utdanning. Jeg kan selv kommentere der inne dersom det er noe jeg føler jeg kan bidra med, og jeg har straks en mastergrad. Ja, gruppa kommer med mye rart til tider, men jeg synes det er lavmål å mobbe mennesker fordi de ikke har høyere utdanning. Har en følelse av at du heller ikke har mye å vise til, annet enn en shitty personlighet. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labbefrøken Skrevet 1. mars 2017 #1251 Del Skrevet 1. mars 2017 4 minutter siden, Poppie skrev: Hva snakker du om? Jeg har ikke lest den tråden, men det er flere der inne som har utdanning. Jeg kan selv kommentere der inne dersom det er noe jeg føler jeg kan bidra med, og jeg har straks en mastergrad. Ja, gruppa kommer med mye rart til tider, men jeg synes det er lavmål å mobbe mennesker fordi de ikke har høyere utdanning. Har en følelse av at du heller ikke har mye å vise til, annet enn en shitty personlighet. Jeg må bare si at jeg syntes din reaksjon på innlegget du kommenterte er ganske drøy. Du trekker sluttninger her og der og tillegger anonym bruker mange ting du ikke kan vite om hun mener. Jeg føler i grunn at ditt innlegg minner litt om mobbing.. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 1. mars 2017 #1252 Del Skrevet 1. mars 2017 (endret) 17 minutter siden, Labbefrøken skrev: Jeg må bare si at jeg syntes din reaksjon på innlegget du kommenterte er ganske drøy. Du trekker sluttninger her og der og tillegger anonym bruker mange ting du ikke kan vite om hun mener. Jeg føler i grunn at ditt innlegg minner litt om mobbing.. Det har du helt lov til å synes jeg synes ordet "mobbing" blir brukt løst av mange der inne, men min definisjon passer min mening når noen sier de synes det er "vittig" at noen spør om råd ang høyere utdanning inne på ei gruppe hvor denne brukeren mener de fleste så vidt har bestått grunnskolen. Når noen uttaler seg så hånete om en så stor og variert gruppe så står jeg for at jeg tenker den personen har en shitty personlighet som trenger å snakke nedlatende om andre for å føle seg bedre. Men jeg respekterer at du er uenig. Edit: autokorrektfeil Endret 1. mars 2017 av Poppie 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labbefrøken Skrevet 1. mars 2017 #1253 Del Skrevet 1. mars 2017 3 minutter siden, Poppie skrev: Det har du helt lov til å synes jeg synes ordet "mobbing" blir brukt løst av mange der inne, men min definisjon passer min mening når noen sier de synes det er "vittig" at noen spør om råd ang høyere utdanning inne på ei gruppe hvor denne brukeren mener de fleste så vidt har bestått grunnskolen. Når noen uttaler seg så hånete om en så stor og variert gruppe så står jeg for at jeg tenker den personen har en shitty personlighet som trenger å snakke nedlatende om andre for å føle seg bedre. Men jeg respekterer at du er uenig. Edit: autokorrektfeil Jeg mener at når denne personen omtaler dettopp en gruppe på nett på denne måten, så handler det mer om hva slags gruppe det er. Som i at spørsmålet om bachelor kanskje blir litt vel seriøst i forhold til hva som vanligvis snakkes som, og derfor kan slike spørsmål virke helt malplassert. Det må nevnes her at jeg ikke har store erfaringen med gruppen. Vi er som du sier uenig, men takk for at du ikke beit av meg hodet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 2. mars 2017 #1254 Del Skrevet 2. mars 2017 Jeg er enig med Poppie her... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #1255 Del Skrevet 2. mars 2017 Nå er gruppa nevnt i nyhetene igjen. Denne gangen har NRK en artikkel om en farlig diett. Og på Hønehjørnet blir denne dietten omtrent glorifisert. Alle vet jo at slike dietter ikke er bra. Trodde nå jeg da. Hva med sunn fornuft om man vil ned i vekt. Anonymkode: 92fd6...db4 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 2. mars 2017 #1256 Del Skrevet 2. mars 2017 10 timer siden, Labbefrøken skrev: Jeg mener at når denne personen omtaler dettopp en gruppe på nett på denne måten, så handler det mer om hva slags gruppe det er. Som i at spørsmålet om bachelor kanskje blir litt vel seriøst i forhold til hva som vanligvis snakkes som, og derfor kan slike spørsmål virke helt malplassert. Det må nevnes her at jeg ikke har store erfaringen med gruppen. Vi er som du sier uenig, men takk for at du ikke beit av meg hodet Jeg er stor fan av å kunne være uenig uten å være usaklig og ekkel Takk for takken! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #1257 Del Skrevet 2. mars 2017 Greit nok at intime spørsmål blir lagt ut "anonymt" der inne, men folk svarer jo under fullt navn og forteller om sitt sexliv 🙈 (Ja, jeg er litt sær og flau der 😂 ) Anonymkode: b447b...3fc 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #1258 Del Skrevet 2. mars 2017 Var jeg som skrev det med bachelor lengre opp her. Vil få stadfestet først som sist at jeg ser IKKE ned på folk som ikke har bachelor, master u name it. Poenget var som jeg innledet, at spørsmålet var malplassert. Som å spørre på en vegetargruppe hvordan man steker biff. Betviler ikke at det finnes mennesker der inne med høyere utdanning, men poenget er vel at de er ganske så mindretallig. Så kom ikke her med mobbekortet du din luring Anonymkode: 94c06...75e 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 2. mars 2017 #1259 Del Skrevet 2. mars 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Var jeg som skrev det med bachelor lengre opp her. Vil få stadfestet først som sist at jeg ser IKKE ned på folk som ikke har bachelor, master u name it. Poenget var som jeg innledet, at spørsmålet var malplassert. Som å spørre på en vegetargruppe hvordan man steker biff. Betviler ikke at det finnes mennesker der inne med høyere utdanning, men poenget er vel at de er ganske så mindretallig. Så kom ikke her med mobbekortet du din luring Anonymkode: 94c06...75e Du uttaler deg mye mer reflektert og saklig i denne posten enn i den opprinnelige, så jeg hadde aldri kommet med "mobbekortet" om du hadde uttalt deg slik du gjør nå i første omgang. Jeg er fremdeles uenig i uttalelsen din om at det er malplassert å spørre om utdanning i en så generell gruppe med 40 000 medlemmer, men jeg kan forstå og respektere retorikken du har brukt i det siterte innlegget, dog jeg mener fremdeles at det første innlegget ditt virket meget nedlatende og hovent. Agree to disagree, osv 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #1260 Del Skrevet 2. mars 2017 Ble sjokkert jeg også,når folk spør om utdanning. Har registrert at det er uvanlig mye unge uføre der inne. Ja og andre. Utdanning og mere brede spørsmål, er helt uvanlig der inne. De er jo så smale...der inne. Anonymkode: 3b0e2...0b1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå