Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe

Blå politibil

Anbefalte innlegg

Hvorfor kan jeg ikke det. Har nok vært krig mellom KG og HH. Heldigvis har HH ikke brudd seg i det siste hva som blir skrevet her. Trist alt dette her. Ingen er like. Vi alle er forskjellige. Samfunnet er nok overvåket som det er. Livet er utfordrende . La siden bli som den er og hvis dette hadde vært ille så hadde HH blitt stoppet for lengst. .. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde dere vært som dere skriver mer voksen en dem så hadde dere latt siden være. Ja mye rart som blir lagt på nett. Av private,kjendiser og samfunnet. Sånn har det blitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder å dele for mye, prøvde å legge inn et innlegg av type " vær varsom plakat med tanke på bilder av barna deres".  Ble sletta den gitt! Gjorde meg ikke bare litt opprørt på disse barnas vegne som får hele seg offentliggjort for 40 000 mennesker. Det er faktisk ikke greit! 

Anonymkode: 2ef86...8e5

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Blågrønn skrev:

Hvorfor kan jeg ikke det. Har nok vært krig mellom KG og HH. Heldigvis har HH ikke brudd seg i det siste hva som blir skrevet her. Trist alt dette her. Ingen er like. Vi alle er forskjellige. Samfunnet er nok overvåket som det er. Livet er utfordrende . La siden bli som den er og hvis dette hadde vært ille så hadde HH blitt stoppet for lengst. .. 

Noen liker å henge ut andre under fullt navn, noen liker å legge ut halvnakne bilder av ungene sine og noen er pedofile, men kanskje vi bare skal la folk få gjøre som de vil. Livet er tross alt utfordrende om man ikke skal få kritikk i tillegg. Huffameg.

Ting blir ikke stoppet bare fordi det er ulovlig eller umoralsk. Hvis du tror det er så er du ganske naiv.

Hvis du har noen innlegg du vil diskutere i denne tråden, så foreslår jeg at du trykker på Siter på det aktuelle innlegget i stedet for å gre alle over én kam. Det er helt meningsløst å diskutere alle innleggene her generelt da det er mye forskjellig som kritiseres.

Endret av penny_
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er ikke det greit. Men ble sletta. Siden følger med. 13 stk som jobber fult. Og ikke alle er på hele tiden På Grunn av jobb vedsiden av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Blågrønn skrev:

Selvfølgelig er ikke det greit. Men ble sletta. Siden følger med. 13 stk som jobber fult. Og ikke alle er på hele tiden På Grunn av jobb vedsiden av. 

Fint at moderatorene gjør jobben sin, men er det ikke lov til å kritisere de som poster slike ting? De har selv ansvar for det de poster, altså kan man kritisere det. Selv om det er slettet, så er det ikke nødvendigvis borte. 

Hvis du har noen innlegg du vil diskutere i denne tråden, så foreslår jeg at du trykker på Siter på det aktuelle innlegget i stedet for å gre alle over én kam. Det er helt meningsløst å diskutere alle innleggene her generelt da det er mye forskjellig som kritiseres.

Endret av penny_
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Penny. Huff.  Er vel dems problem da. Jeg legger ikke mine ut på HH.el om meg selv. Synes dere er greit å skrive sånt her. Jeg dømmer ingen men synes dette blir for dumt. Jeg tenker på mitt og min familie.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Blågrønn skrev:

Penny. Huff.  Er vel dems problem da. Jeg legger ikke mine ut på HH.el om meg selv. Synes dere er greit å skrive sånt her. Jeg dømmer ingen men synes dette blir for dumt. Jeg tenker på mitt og min familie.  

Det er ikke bare "Kari" sitt problem om hun henger ut ungene sine, eksene sine og familien sin under fullt navn. Da er det plutselig mange uskyldige mennesker som er påvirket av at "Kari" ikke eier fornuft.

Endret av penny_
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå har jeg sakt mitt. Dere er sikkert perfekte 🖒.  Men alle er ikke som dere . 

Hvis jeg vet navnet ditt og velger å henge ut deg på Hønehjørnet, er det kun mitt problem da? Eller vil det bli et problem for deg også? 

Endret av penny_
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Blågrønn skrev:

Men nå har jeg sakt mitt. Dere er sikkert perfekte 🖒.  Men alle er ikke som dere . 

Kjære Blågrønn. Nå siterer jeg innlegget ditt, slik at du skal vite at det er deg jeg snakker til. Det er et tips. 

Vær gjerne her, kjemp gjerne en sak for frihet til å legge ut om andres privatliv og bilder av barn i bleie, dele sexdetaljer og fortelle om svigermonster under åpent navn på Hønehjørnet. Men kan du, vær så snill, å skrive hele kommentaren din i ett innlegg? Det blir så mye unødvendig spam når du skriver tre innlegg med en setning i hver. 

Ha en flott dag. 

Mvh, 
Hønehjørnet-medlem og Kvinneguiden-bruker.

Anonymkode: 4b8f5...93e

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjære Blågrønn. Nå siterer jeg innlegget ditt, slik at du skal vite at det er deg jeg snakker til. Det er et tips. 

Vær gjerne her, kjemp gjerne en sak for frihet til å legge ut om andres privatliv og bilder av barn i bleie, dele sexdetaljer og fortelle om svigermonster under åpent navn på Hønehjørnet. Men kan du, vær så snill, å skrive hele kommentaren din i ett innlegg? Det blir så mye unødvendig spam når du skriver tre innlegg med en setning i hver. 

Ha en flott dag. 

Mvh, 
Hønehjørnet-medlem og Kvinneguiden-bruker.

Sånn. Flott. Vet alt er ikke bra som blir lagt ut på gruppa.  Men å kritisere her om andre Synes jeg heler er ikke greit. . Ha en dag videre. Vinterferie her så . Lykketil her inne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk sitter rett og slett og ler av en del mennesker på hønehjørnet. Det er liksom litt pauseunderholdning til tider. 

Anonymkode: e3bee...f23

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn. Flott. Vet alt er ikke bra som blir lagt ut på gruppa.  Men å kritisere her om andre Synes jeg heler er ikke greit. . Ha en dag videre. Vinterferie her så . Lykketil her inne. 

Så du syns ikke det er greit å henge ut noen på Hønehjørnet. Du syns heller ikke det er greit å kritisere de som henger ut folk, men så sitter du her selv og kritiserer oss? Hvorfor er det greit at du kritiserer oss? Er ikke det akkurat det samme som at vi kritiserer Hønehjørnet? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, penny_ skrev:

Så du syns ikke det er greit å henge ut noen på Hønehjørnet. Du syns heller ikke det er greit å kritisere de som henger ut folk, men så sitter du her selv og kritiserer oss? Hvorfor er det greit at du kritiserer oss? Er ikke det akkurat det samme som at vi kritiserer Hønehjørnet? 

Det jeg mente her er at å slutte å kritisere andre.  Beklager hvis dere følger at jeg gjør mot dere. Men la heler vær. Vi er forskjellige vettu. Er ei positiv jente og respekterer andre sånn dem er. Vett at dere er også det samme.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Blågrønn skrev:

Hvilke kommentarer ble slettet på tråden der hønene outet alle de hadde pult på pinlig vis? De to som minnet dem på at dette ikke akkurat var et lukket samfunn... Den gjengen der mangler noen filter. Uten tvil.

Anonymkode: 1f7b6...cc9

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis de 13 hadde gjort jobben sin, så ville forøvrig ikke de trådene kommet ut. Tråden med bilder av nakne, nyfødte babyer, tråder med sex-prat, tråder om svigerforeldre, sjefer osv. Det teamet på 13, de godkjenner alle poster vi andre får se. Så de godtar alt før det dukker opp på medlemmers vegg.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Blågrønn skrev:

Nå har jeg følgt med lenge på dere her. Synes er trist å se hatt dere tiden kritisere gruppen.  Hvorfor gjør dere dette😟. Kan ikke dere la vær. 

*Fulgt* og *la være* er vel det riktige her...

Anonymkode: b2c0c...770

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

*Fulgt* og *la være* er vel det riktige her...

Anonymkode: b2c0c...770

Du, det der er vel litt lavmåls? Nå sitter vi her inne og kritiserer hønehjørnet bl.a. for at de ikke takler kritikk, og når vi får kritikk her inne så begynner vi å rette skrivefeilene til den som kritiserer? Nei, ærlig talt. Vi må vel ha så stor takhøyde her inne at kritikk også mot oss er velkommen, så lenge den holder seg på et konstruktivt nivå. Og så kan vel vi nå hvertfall være såpass oppegående at vi svarer på kritikken på en ordentlig måte, også overser vi den eller rapporterer dersom det bare blir useriøst tull, også har vi takhøyde for at folk har ulike ferdigheter når det gjelder skriftlig norsk. 

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Marimba skrev:

Du, det der er vel litt lavmåls? Nå sitter vi her inne og kritiserer hønehjørnet bl.a. for at de ikke takler kritikk, og når vi får kritikk her inne så begynner vi å rette skrivefeilene til den som kritiserer? Nei, ærlig talt. Vi må vel ha så stor takhøyde her inne at kritikk også mot oss er velkommen, så lenge den holder seg på et konstruktivt nivå. Og så kan vel vi nå hvertfall være såpass oppegående at vi svarer på kritikken på en ordentlig måte, også overser vi den eller rapporterer dersom det bare blir useriøst tull, også har vi takhøyde for at folk har ulike ferdigheter når det gjelder skriftlig norsk. 

Takk for støtten. Ventet på dette. 😟. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...