Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe


Blå politibil

Anbefalte innlegg

På 14.3.2018 den 23.48, SoWhat? skrev:

Er det mindre skummelt at du og andre videreformidler og latterliggør dem i gruppa her? Jeg ante ikke hva Hønehjørnet var. Så fikk jeg se denne tråden hvor dere velvillig deler informasjon dere selv syns ikke bør deles i det hele tatt. Hvor er logikken? Hvordan forsvarer du og dere det at ting blir enda mer kjent?

Du forstår forskjellen på å diskutere fullstendig anonymt og under fult navn med link til kjæreste, mødre og arbeidsplass? 🙄

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, MalloryK skrev:

Trodde vi ble enige om å blokkere den brukeren slik at tråden ikke blir ødelagt?

Det har ikke jeg fått med meg. 

Anonymkode: b2c0c...770

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/14/2018 at 11:34 PM, SoWhat? said:

Jeg er sterkt i mot mobbing. Det er skremmende å lese hva en del får seg til å skrive her inne. Mange har barn ser jeg, og med slike holdninger er det ikke så rart at barn tar etter. Regner vel med at de i den gruppa de latterligjør her også har barn en del av dem. Kanskje store nok barn som kan gå inn her å lese hva som skrives om mødrene? Det er trist. Det er bare så utrolig trist også. At voksne mennesker syns det er helt ok å mobbe andre. 

Hvis folk vil unngå mobbing, så bør kanskje man selv tenke hva man deler på nett? Velkommen til virkeligheten. Ei Facebook gruppe er ikke virkeligheten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, SoWhat? said:

Lykkelige mennesker bryr seg ikke så mye om andre. De svever på sin rosa sky. Ikke helt ok. Mennesker som har noe å skjule og som mistrives elsker å sladre om andre for å heve seg selv. Go on. Det fine en mellomting. Tilfredse mennesker ser andre også, og de har ikke det minste behov for å bruke hersketeknikker. Da er en på defensiven. Tror dere meg ikke? Les dere litt opp om psykologi.. 

Vi bryr oss ikke, vi finner det underholdene;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Valmuefrø skrev:

Folkens! Nå er det nytt prosjekt! 

«Jeg har ikke sagt hvem prosjekt det er snakk om:) men trenger sponsor til et prosjekt. Ser etter noen som har et firma som lager alt fra husholdningsartikler til klær 🙂» 

slankeoperasjon i boks, boka er muligens lagt på hylla, nå var det jammen meg på tide å grave dypt i tenkeboksen. 

Et firma som lager alt fra husholdningsartikler til klær. Jeg håper og regner med at hun mener et firma som _selger_ husholdningsartikler og klær, ellers blir hun nok å lete lenge. 

Skal sikkert lage t-skjorter, kopper osv for salg nå da.. Hjelpes.. Jeg lurer på hva ho tror egentlig den gruppa er.. Målet hennes hele veien har jo vært å lage penger på gruppa - først bok og nå sikkert kopper osv med Hønehjørnet på😅

Og jeg syns ikke det er så rart at folk stiller kritiske spørsmål når det gjelder operasjon osv.. Hun har blottlagt seg selv foran 81 000 mennesker, spurt etter penger flere ganger til operasjon. Hadde ikke penger til operasjon selv men plutselig har hun penger til det.. Selvsagt vil folk lure.. For all del - bare bra for hennes del at hun evt fikk hjelpen hun trenger men jeg syns faktisk at folket fortjener å høre sannheten... Måten hun har oppført seg på osv.. Det er ikke rart folk begynner å lure..

Endret av Snappis
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kom «øye-tråd» nr. 1000000. «Få se deres øyne, her er mitt» men nærbilde av mange av hønenes øyne. Med rusk, klumpete maskara, sminke på utsiden og noen slår til å med til med bilde av øyet sitt med Snapchat filter. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Feil bilde. 

Edit; riktig bilde lagt til.

4D380AA3-984B-4960-B32D-76F71B871523.jpeg

Endret av GulSitron
  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, GulSitron skrev:

Feil bilde. 

Edit; riktig bilde lagt til.

4D380AA3-984B-4960-B32D-76F71B871523.jpeg

Jeg svelget ren saft en gang. Ble sendt rett på sykehuset ettersom ren saft er det samme som syre. Bare flaks at jeg overlevde. Ikke drikk ren saft, folkens!

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, kenpet skrev:

Jeg svelget ren saft en gang. Ble sendt rett på sykehuset ettersom ren saft er det samme som syre. Bare flaks at jeg overlevde. Ikke drikk ren saft, folkens!

Håper du kommenterte det på posten :fnise:

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, GulSitron skrev:

Feil bilde. 

Edit; riktig bilde lagt til.

4D380AA3-984B-4960-B32D-76F71B871523.jpeg

Hjernen koker og det kommer røyk ut ører og neser :alice:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, #Sunrise skrev:

image.png.d896581108fd8494a984a1d64ea0baed.png

Ser ut som det er sletta nå. Men godt noen har vett til å advare også. Får bare håpe ingen som kjente Rød eller hennes ansatte så dette, så får det forbigå i stillhet og uten konsekvenser. For det må være kjipt for de ansatte å høre. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Jeg elsker å lese om hva andre har opplevd av det overnaturlige. Selv synes jeg ikke at jeg har opplevd så mye, men det er spesielt 3 hendelser jeg husker godt på.
1: jeg og sønnen min som den gang var ca 6 mnd gammel var hjemme alene. Han hadde nettop fått seg ny bleie. Jeg løftet han opp og snudde meg, tok 2 skritt for så å bråstoppe. Kjente lukten av tobakksrøyk. Sa høyt "bestefar?" og 2 sek etter ringte telefonen min. Det var min onkel som ringte, og han hadde jeg ikke snakket med på 6-7 år."

 

Atte hæ?

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, *Ariel* skrev:

"Jeg elsker å lese om hva andre har opplevd av det overnaturlige. Selv synes jeg ikke at jeg har opplevd så mye, men det er spesielt 3 hendelser jeg husker godt på.
1: jeg og sønnen min som den gang var ca 6 mnd gammel var hjemme alene. Han hadde nettop fått seg ny bleie. Jeg løftet han opp og snudde meg, tok 2 skritt for så å bråstoppe. Kjente lukten av tobakksrøyk. Sa høyt "bestefar?" og 2 sek etter ringte telefonen min. Det var min onkel som ringte, og han hadde jeg ikke snakket med på 6-7 år."

 

Atte hæ?

Røyk komme gjennom lufteanlegget, så jeg tror ikke at det var bestefar som satt i stuen og røykte...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 minutter siden, *Ariel* skrev:

"Jeg elsker å lese om hva andre har opplevd av det overnaturlige. Selv synes jeg ikke at jeg har opplevd så mye, men det er spesielt 3 hendelser jeg husker godt på.
1: jeg og sønnen min som den gang var ca 6 mnd gammel var hjemme alene. Han hadde nettop fått seg ny bleie. Jeg løftet han opp og snudde meg, tok 2 skritt for så å bråstoppe. Kjente lukten av tobakksrøyk. Sa høyt "bestefar?" og 2 sek etter ringte telefonen min. Det var min onkel som ringte, og han hadde jeg ikke snakket med på 6-7 år."

 

Atte hæ?

Hva er det du ikke skjønner? 

Hun og sønnen var alene hjemme, sønnen er vitne til hendelsen, så da må man tro på hendelsen hun skal fortelle om! Hun hadde akkurat skiftet bleie og eimen av bæsj var fremdeles sterk i rommet, likevel var det noe som fikk henne til å bråstoppe! En eim av tobakksrøyk, den minnet henne om bestefaren, og siden hun har for vane å snakke høyt med seg selv så sa hun "Bestefar?". Og nå kommer det virkelig ekle, rett etterpå ringer telefonen og det er onkelen som ringer!!!! Tro det eller ei, men onkelen er sønnen til bestefaren hennes. 😱

Anonymkode: a2c2f...fa1

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, *Ariel* skrev:

"Jeg elsker å lese om hva andre har opplevd av det overnaturlige. Selv synes jeg ikke at jeg har opplevd så mye, men det er spesielt 3 hendelser jeg husker godt på.
1: jeg og sønnen min som den gang var ca 6 mnd gammel var hjemme alene. Han hadde nettop fått seg ny bleie. Jeg løftet han opp og snudde meg, tok 2 skritt for så å bråstoppe. Kjente lukten av tobakksrøyk. Sa høyt "bestefar?" og 2 sek etter ringte telefonen min. Det var min onkel som ringte, og han hadde jeg ikke snakket med på 6-7 år."

 

Atte hæ?

😂😂😂

Anonymkode: b447b...3fc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det du ikke skjønner? 

Hun og sønnen var alene hjemme, sønnen er vitne til hendelsen, så da må man tro på hendelsen hun skal fortelle om! Hun hadde akkurat skiftet bleie og eimen av bæsj var fremdeles sterk i rommet, likevel var det noe som fikk henne til å bråstoppe! En eim av tobakksrøyk, den minnet henne om bestefaren, og siden hun har for vane å snakke høyt med seg selv så sa hun "Bestefar?". Og nå kommer det virkelig ekle, rett etterpå ringer telefonen og det er onkelen som ringer!!!! Tro det eller ei, men onkelen er sønnen til bestefaren hennes. 😱

Anonymkode: a2c2f...fa1

😂😂

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det du ikke skjønner? 

Hun og sønnen var alene hjemme, sønnen er vitne til hendelsen, så da må man tro på hendelsen hun skal fortelle om! Hun hadde akkurat skiftet bleie og eimen av bæsj var fremdeles sterk i rommet, likevel var det noe som fikk henne til å bråstoppe! En eim av tobakksrøyk, den minnet henne om bestefaren, og siden hun har for vane å snakke høyt med seg selv så sa hun "Bestefar?". Og nå kommer det virkelig ekle, rett etterpå ringer telefonen og det er onkelen som ringer!!!! Tro det eller ei, men onkelen er sønnen til bestefaren hennes. 😱

Anonymkode: a2c2f...fa1

Ingen andre enn meg som får frysninger av dette? Og onkelen da! Hvem skulle trudd! Jeg var dønn sikker på at hun skulle si tante jeg, men nei, onkel av alle!

Anonymkode: e8469...c1f

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...