Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe

Blå politibil

Anbefalte innlegg

Vaya og Venka er faktisk fra tegneserien Alvefolket.. Det er noen FÅ navn der som er helt vanlige (dog ikke nødvendigvis her til lands), resten er strengt tatt bare fjas..

Også Artemis da.. Skal nevnes jeg vet om en fyr i DK som heter Adonis. Hans foreldre er fra Sør-Amerika. Noget spesielt  at man som en helt vanlig mann står og fronter et navn som henviser til den vakreste mannen i Hellas :fnise:
Ambisiøs og håpefull mor, tenker jeg da.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 4/8/2018 at 12:37 PM, AnonymBruker said:

Jordmora ba meg presse. Jeg: presse? Hvis du sier jeg skal presse en gang til reiser jeg meg opp og slår deg ihjel. 

Sagt til barnelege: Bare vent til jeg får tatt lappen så skal jeg kjøre deg ned. 

Og mange av dem kaller babyen sin for "den helvetes drittungen" "den jævla ungen" osv. 🙄

Anonymkode: e3f58...97d

Rekrutteringen til "Barnevernet vil vi ha fullstendig fjernet" er altså fra "Hønehjørnet"?

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at folk svarer på den der "if you where pregnant right now what would you do?". Altså, det kunne ikke falle meg inn å si på et så offentlig sosial medie om jeg skulle beholdt eller ikke. Jeg har jo et standpunkt i forhold til abort, men for meg er det privat. Dvs kan fint snakke med venner om det, men ikke å skrive om jeg ville tatt abort eller ikke..

Anonymkode: 45ba4...453

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

blir gaaaaaaaaaaaaaaaaal !!! Løpetid.. og den tar liksom aldri slutt.. En gammel.. staut Cairn terrrier som er sååå klar.sutrer, sikler.. klager.... Og hjelper ikke at hele stasen hans faller ut innimellom. (er det for å vise for ett varp han er???) . meter på meter virker det som med noe som minner om en slækk lang dansk pølse.. Første gangen jæ så det ble jæ rædd tarmen var falt ut hahaha Hællemåne skal tispene ha greia helt frem til drøvelen lurer jeg på.. Blir ikke å spise pølse i brød i Danmark mer, tenker jeg....grøss....Hjernen min spinner tanker.. Ei gammel satt og Lhasa apso dronning.. som nå har glemt sin alder og verdighet...tripper yndig og oppfører seg så en mor kan bli flau over hvor "lett ho er på trån" liksom 1f61b.png:P hehehe.. phuuuuuuu.. godt en er gla i dem sier jæ bara 2764.png<3 så her vitner det om at det er VÅR både ute og inne 1f609.png;)

Altså...

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Ichiko skrev:

Rekrutteringen til "Barnevernet vil vi ha fullstendig fjernet" er altså fra "Hønehjørnet"?

Ett gullkorn jeg fant sist jeg sjekka gruppa

7E63A6BD-02FD-4ED5-BA01-E03C3E3E7C2A.jpeg

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke at folk svarer på den der "if you where pregnant right now what would you do?". Altså, det kunne ikke falle meg inn å si på et så offentlig sosial medie om jeg skulle beholdt eller ikke. Jeg har jo et standpunkt i forhold til abort, men for meg er det privat. Dvs kan fint snakke med venner om det, men ikke å skrive om jeg ville tatt abort eller ikke..

Anonymkode: 45ba4...453

Ei som sier hun ville ha drept gubben, fordi han er steril.

:bond:

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Poppie skrev:

Ei som sier hun ville ha drept gubben, fordi han er steril.

:bond:

da er det vel heller gubben som skal drepe hu :fnise:

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en av disse "skriv et land for hver bokstav i navnet ditt" tråd. Tror noen sov i geografitimen...

Mallorca, London, Berlin, Orlando, Madrid, Roma, Afrika, Asia og Riga (overraskende mange som nevner denne) er blant "landene" som blir nevnt. I tillegg til Amerika da. Jeg regner jo med at de bare ikke tenker seg om, og mener USA, men man vet jo aldri. 

Og selv om ikke alle er/har vært skolelys, så burde man i hvertfall vite at Asia og Afrika er verdensdeler... 

Endret av Titania
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Bondenisse skrev:

Ett gullkorn jeg fant sist jeg sjekka gruppa

7E63A6BD-02FD-4ED5-BA01-E03C3E3E7C2A.jpeg

Sier vel mest om denne antibarnevern-gruppen...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Visste du ikke at Afrika er det landet som ligger sør for Syden? Øh...eller var det nord for? Eller vest? Uansett, Berlin er det landet hvor det var krig eller noe, og London kjenner jo alle til! Amerika er det største landet i verden og der har de fred hele tiden, kjempegode bagels og kjempepene cupcakes som passer til bryllup og som attpåtil kommer i fargene vi har bestemt oss for å ha i vårt. Roma er nok en forkortelse for Romania tror jeg, og dit ville jeg aldri reist. Det er masse muslimer eller noe der, de har i hvert fall noe folk og greier som ikke er bra eller noe. Som driver med terror eller tigging eller et eller annet, og i hvert fall er de skikkelig ustilige i klærne. Madrid ligger jo midt mellom Frankrike og Paris, så dit drar jeg gjerne, og i Jurmala, hovedstaden i Riga, har de masse spa-greier. Jeg tror det er det Riga er mest kjent for? 

Orlando er selvfølgelig ingen by, forresten, det er en skuespiller og han er dritkjekk.

(Og du, Mallorca er ikke noe land. Det er jo hovedstaden i Syden. Der har jeg vært to ganger.)

Anonymkode: 74b7d...13c

Det siste der er feil

https://en.wikipedia.org/wiki/Orlando_City

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva mener dere? Er ikke dette riktig?

Afrika

Syden

Tromsø

Riga

Island

Drammen

Anonymkode: 29701...610

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva mener dere? Er ikke dette riktig?

Afrika

Syden

Tromsø

Riga

Island

Drammen

Anonymkode: 29701...610

Ville heller gått for noe som 

Afghanistan

Somalia

Thailand

Rwanda

Island

Danmark   men det er jo bare min mening ;) 

Anonymkode: d3d54...34f

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ville heller gått for noe som 

Afghanistan

Somalia

Thailand

Rwanda

Island

Danmark   men det er jo bare min mening ;) 

Anonymkode: d3d54...34f

Ja, du må for all del huske å slenge på "men det er bare min mening" når du sier meningen din på Hønehjørnet! Ellers kan du risikere at noen blir støtt og såret. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Titania skrev:

Enda en av disse "skriv et land for hver bokstav i navnet ditt" tråd. Tror noen sov i geografitimen...

Mallorca, London, Berlin, Orlando, Madrid, Roma, Afrika, Asia og Riga (overraskende mange som nevner denne) er blant "landene" som blir nevnt. I tillegg til Amerika da. Jeg regner jo med at de bare ikke tenker seg om, og mener USA, men man vet jo aldri. 

Og selv om ikke alle er/har vært skolelys, så burde man i hvertfall vite at Asia og Afrika er verdensdeler... 

Jeg har sett noen venner av meg kommentere et sånn innlegg på Facebook. Og jeg må si at jeg fikk nærmest latterkrampe når jeg så Roma og Afrika gikk igjen. :laugh: 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I land-navnetråden fortsetter det visst enda :P Jeg liker at det er ei som går inn og retter på de som skriver byer/verdensdeler i steden for land :D 

En som har A i navnet har tydeligvis skrevet Amerika og blitt rettet på. Så hun byttet det ut med Afrika :mynona:

En annen trodde visst at Hawaii var et land...

Også er det en som kommenterer

Sitat

Tror seriøst folk at Amerika og Afrika er egne land????

Hvor på hun får til svar

Sitat

Ja e trudde Afrika va eit eget land, itte lett å få mæ c alt på skula1f917.png🤗

Endret av Titania
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, kenpet skrev:

Fant ut at hun jeg driver med er medlem av Hønehjørnet. Håper hun bare er det for underholdningens skyld, men med min flaks med jenter er hun nok ikke det. FML

Prøv en av disse setningene:

Hvem sko liker du best?

Hvordan bank bruker du?

Åssen hund kunne du tenke deg?

Hvis hun retter på deg er hun tilskuer.

Anonymkode: c9738...89d

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...