Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe


Blå politibil

Anbefalte innlegg

13 timer siden, EvaLena skrev:

Går det ikke ann å rapportere den fake brukeren de bruker? 

Jeg prøvde å legge ut en kommentar idag, men den ble avvist. Var en liten kritikk av gruppa, men allikevel høflig. Ble faktisk overrasket over at kommentaren måtte godkjennes eller avvises først. Hva er de redd for? At vi skal legge statshemmeligheter?

Joda, det går fint an å rapportere.

Trykk på .... ved siden av "Message". Der finner du Rapport-knappen

Endret av Honey Dew
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er den biten jeg reagerte på, ikke den første. Jeg bare refererte til hele innlegget uten å direkte kopiere det før etter forespørsel :)

Flere her som snakket om hun hadde slettet seg så jeg tenkte det var interessant at hun ville ta pause/ferie fra stillingen og ikke noe mer enn det. Også synes jeg det var veldig i gruppas ånd at den nye sjefshøna endte posten på den måten..

Jeg leste kanskje litt vel mellom linjene men satt med en følelse av "Og jeg skal starte min tid som sjefshøne med å være gavmild! Dersom noen bare vil være litt gavmilde til meg først, takk."

Anonymkode: 6d52c...a15

Ah, da misforstod jeg. Det virket ut fra det innlegget at du kritiserte sjefshøna for å først ikke ville ha meldinger, men så få meldinger pga giveaway'en. 

Anonymkode: 3c8c8...836

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal de ha flere moderatorer 😂😂😂

Bør vel helst være arbeidsledig pga arbeidspresset i gruppa 😂

 

 

Endret av Edie
Ryddet for identifiering. Edie, mod.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere sett innlegget med hun om snakket med en eldre mann som ikke hadde det så bra? (Mistet kona osv og satt på parkeringsplassen og gråt) 

Ser det er en som har skrevet i kommentarfeltet at innlegget hadde vært enklere å lese hvis hu hadde satt inn noen avsnitt. Jenta blir jo nesten gjort narr av fordi hun skrev at det hadde vært mindre slitsomt å lese med avsnitt..

Anonymkode: 0234c...734

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som ikke er medlem: 

Sitat

Jeg må bare fortelle om hva som hendte oss i dag❤😊 I dag fikk min sønn nr3 (snart 12år) kjenne på følelsen at ikke alle har d godt - og at voksne menn kan gråte. Han og meg måtte en kjapp tur i butikken som ligger rett nedenfor oss. På vei bort til bilen v butikken hører vi gråting - som voksen gråting. Sønnen min ble litt "flau" da vi så en eldre mann sitte på kansteinen v bilen sin - m hodet i hendene. Jeg gikk bort, spurte om d var noe jeg kunne hjelpe han m. Sønnen min ble stående ett par meter fra oss. Mannen snur seg bort, tørker tårene, kikker på meg så på sønnen min og spør om d er min sønn. Ja svarer jeg. Mannen vinker han bort til oss og spør om han syns d er flaut å se en mann gråte. Nei, svarer sønnen min, men ikke vanlig å se på en parkeringsplass. Mannen smiler gjennom nye tårer. Jeg spør han igjen om d er noe jeg kan gjøre, ringe noen osv. Han kunne fortelle at han hadde mistet d mest dyrbare han hadde hatt gjennom 45år - hans elskede kone, for et par uker siden og savnet var enormt😔❤ Jeg spurte om å få sette meg ned, kun hvis han ville. D ville han - han pratet varmt om ei flott kone, som stod ved hans side i tykt og tynt, reist verden rundt hadde de også gjort, fikk aldri barn sammen. Han smilte og lo litt inni mellom d han sa. Jeg lo m han for han var jo morsom og da😊 Sønnen min ser jeg ikke, men fortsetter videre å lytte til mannen. For en god mann, for et kjærlighetsliv de har hatt - nå sitter han her alene....kjente jeg fikk noen tårer i øynene - blunket de fort bort. Han kikker på meg og sier at jeg er den eneste som har spurt han om å hjelpe og at jeg i d hele tatt orket å lytte til en ukjent gammel gubbe (som han sa selv), forstod han hadde et par svigerinner da - tusen takk, dette hjalp en god del sa han. Ser sønnen min kommer ut fra butikken m noe i hånden....bestemt går han mot oss, strekker ut hånden sin å gir mannen en eske m Hjerteklem og sier: Eg vett at dette ikkje får konen din tilbake, men syns du fortjene disse hjertene...et hjerte for kver dag du va m konen din så kan du tenka på alt d fina dåkkår hadde samen💙 Åhhh smelt - for noen gutter jeg har💙 Så da har jeg/vi i alle fall gjort noe bra m oppdragelsen. Mannen strålte - d var faktisk en flott mann til å være nær 80år. Han reiste seg opp, klemte og takka oss for tiden vi tok til å lytte. Sønnen min strålte når vi satte oss i bilen, med all grunn.💙💙

Takkeinnlegg:

Sitat

Hei alle nydelige høns❤ Må bare få TAKKE ALLE for fantastiske tilbakemeldinger sønnen min og jeg har fått❤ Mange flotte kommentarer og pm'er - varmer hjertet mitt❤ Mange har også spurt om jeg kan gjøre innlegget offentlig slik at de kan dele, men jeg må nesten lytte til sønnen min her. Tro meg - d var d første jeg ville gjøre, å publisere privat, men han brånekter. Han syns d er flaut og liker ikke for mye oppmerksomhet rundt seg. Mange av hans kompiser (fordi de er venner m storebrødrene hans) vil se dette om jeg legger ut - d er "ukult" for en snart 12åring. Trist at samfunnet har blitt til at man blir latterliggjort for en god handling. Jeg må uansett ta hensyn til sønnen min sine valg og meninger her. Når han selv sier at d er ok å publisere - skal jeg gjøre d - da gir jeg beskjed til dere som har lyst å dele. Håper dere forstår - noe jeg selvfølgelig vet dere gjør. Igjen TUSEN TAKK😍😍😍

Så får vi håpe at kompisgjengen ikke har noen insidere i gruppa, da... 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, penny_ skrev:

Så får vi håpe at kompisgjengen ikke har noen insidere i gruppa, da... 

Nei nå får du ta å slapp av. Det får da være måte på hva man skal "ta" disse hønene på. Først og fremst var det en utrolig fin historie, og KUDOS til henne for å sette ned foten mtp deling for sønnen sin. Det å antyde at 12-år (++) gamle gutter har insidere i Hønehjørnet blir rett og slett for dumt. Om gutter i den alderen skal "snike" seg inn i en FB-gruppe, så er Hønehjørnet nederst på lista, med innlegg om trygdeutbetalinger, utro x'er og menssmerter. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 minutter siden, Charlotteul skrev:

Nei nå får du ta å slapp av. Det får da være måte på hva man skal "ta" disse hønene på. Først og fremst var det en utrolig fin historie, og KUDOS til henne for å sette ned foten mtp deling for sønnen sin. Det å antyde at 12-år (++) gamle gutter har insidere i Hønehjørnet blir rett og slett for dumt. Om gutter i den alderen skal "snike" seg inn i en FB-gruppe, så er Hønehjørnet nederst på lista, med innlegg om trygdeutbetalinger, utro x'er og menssmerter. 

Enig!! Innlegget om den fortvilede mannen er det første og eneste innlegget jeg har likt der inne. Fantastisk å se at folk bryr seg,  og å dele slikt på en slik gruppe er bare positivt og kan skape en positiv smitteeffekt! 

Takkeinnlegget var litt småkleint, men helt ok. 

Så dette var ikke noe å kritisere hønene for!!

Anonymkode: b447b...3fc

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Charlotteul skrev:

Nei nå får du ta å slapp av. Det får da være måte på hva man skal "ta" disse hønene på. Først og fremst var det en utrolig fin historie, og KUDOS til henne for å sette ned foten mtp deling for sønnen sin. Det å antyde at 12-år (++) gamle gutter har insidere i Hønehjørnet blir rett og slett for dumt. Om gutter i den alderen skal "snike" seg inn i en FB-gruppe, så er Hønehjørnet nederst på lista, med innlegg om trygdeutbetalinger, utro x'er og menssmerter. 

Det trenger ikke å være en tolvåring. Det kan være hvem som helst, f.eks venner av foreldrene ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, penny_ skrev:

Det trenger ikke å være en tolvåring. Det kan være hvem som helst, f.eks venner av foreldrene ;)

Ja, og det første de gjør når de ser posten er sikkert å sladre til sønnen sin på 12 år, hvertfall siden  hun som skrev innlegget begrunnet hvorfor hun ikke ville at andre skulle dele. "Spread the word, son! Her har noen vært hyggelig!"

Hadde jordens befolkning vært halvparten så positiv som deg hadde krig vært saga blott for lengst..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, EvaLena skrev:

Nå skal de ha flere moderatorer 😂😂😂

Bør vel helst være arbeidsledig pga arbeidspresset i gruppa 😂

 

 

Kanskje du må sladde navnet til personen. 

Anonymkode: b97aa...237

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du må sladde navnet til personen. 

Anonymkode: b97aa...237

Ja, det er nok veldig hemmelig inne på hønegruppa også.  Alle visste jo navnet på eks sjefshøna også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, EvaLena skrev:

Ja, det er nok veldig hemmelig inne på hønegruppa også.  Alle visste jo navnet på eks sjefshøna også.

Nå er det sånn at det ikke bare er folk fra hønehjørnet her da ;) Ikke greit å oute folk uansett hva de har gjort eller sagt.

Anonymkode: 3c8c8...836

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, hvordan gidder TUSEN mennesker å svare på om det er noen som er under 170cm høy inne på Hønehjørnet? Selvfølgelig er det mange under 1.70 som er medlem i en gruppe med over 50 000 kvinner! 

Anonymkode: 4b161...0fa

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså, hvordan gidder TUSEN mennesker å svare på om det er noen som er under 170cm høy inne på Hønehjørnet? Selvfølgelig er det mange under 1.70 som er medlem i en gruppe med over 50 000 kvinner! 

Anonymkode: 4b161...0fa

"Honk if you're happy". Jeg tenkte det samme som deg :P

Anonymkode: 6d52c...a15

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså, hvordan gidder TUSEN mennesker å svare på om det er noen som er under 170cm høy inne på Hønehjørnet? Selvfølgelig er det mange under 1.70 som er medlem i en gruppe med over 50 000 kvinner! 

Anonymkode: 4b161...0fa

Verre den posten hvor ei spurte om det var noen over 175 cm der inne, og over halvparten av svarene er ''neei jeg er 167 :P''

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ lage pannekaker te middag i dag. Va er d særeste du/dokk har på pannekaka? Æ bruke jordbærsyltetøy istede for blåbær.

 

What! Jordbærsyltetøy?!? 😄

Anonymkode: 6d52c...a15

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

 

What! Jordbærsyltetøy?!? 😄

Anonymkode: 6d52c...a15

Bruker også jordbærsyltetøy de få gangene jeg spiser pannekaker. Liker ikke blåbærsyltetøy, er ikke noe glad i sukker og liker ikke pannekaker så godt heller... hehe. Så de få gangene jeg spiser det, blir det jordbærsyltetøy 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, EvaLena skrev:

Nå skal de ha flere moderatorer 😂😂😂

Bør vel helst være arbeidsledig pga arbeidspresset i gruppa 😂

 

 

Kommer til å skje det samme som skjedde med livestream-gruppen. Krangling og fullstendig kollaps

Endret av Edie
Ryddet for slettet innhold i sitat. Edie, mod.
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, EvaLena skrev:

Nå skal de ha flere moderatorer 😂😂😂

Bør vel helst være arbeidsledig pga arbeidspresset i gruppa 😂

 

 

Lurer på hvor mange NAV-ansatte som reagerer på at brukere som ikke kan jobbe skaffer seg en "jobb" som tar så mye tid at de "ansatte" ikke kan jobbe på dagtid.

Endret av Edie
Ryddet for slettet innhold i sitat. Edie, mod.
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Sirah skrev:

Lurer på hvor mange NAV-ansatte som reagerer på at brukere som ikke kan jobbe skaffer seg en "jobb" som tar så mye tid at de "ansatte" ikke kan jobbe på dagtid.

Får litt sånn "how can you talk without a brain"- vibber av den gruppa. Den minner forøvrig veldig om Mat fra bunnen! Like herskesyke admins og.

Anonymkode: 654fe...0e1

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...