Gå til innhold

Hvor mange kjenner du IRL som er på KG?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, canacas skrev:

Det er så vidt jeg vet ingen som er det i utgangspunktet. Men det hender man finner tonen med folk man diskuterer med og kanskje snakker med på pm. 

Jeg tilhørte et annet diskusjonsforum (som ikke finnes lenger) og derfra har jeg 5 venner IRL. Hvor man finner venner er jo opptil hver og en, plutselig kan det oppstå romanser også. Livet har mer enn nok begrensninger, vær åpen for at alt kan skje :) 

Såklart. Men jeg synes ikke det er særlig sexy, å lese om ekser og andre problemer her inne, for så å gå ut å treffe vedkommende ;) . Blir litt feil setting om du forstår. Jeg har derimot ikke sagt at jeg ikke kan treffe noen fra kg heller. Hadde en mann tatt meg med "storm" så hadde jeg gått på en date med han. Men er litt mer skeptisk her inne til sånnt i utgangspunktet ;) 

Endret av JenniferA
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, JenniferA skrev:

Jeg snakker om at jeg synes at det er mer naturlig å treffe folk fra andre forumer enn hva kg er. Altså det er litt spooky når folk er på kg i håp om å treffe noen. Dette er et diskusjonsforum. Men folk må få gjøre som de vil :) . 

Men nå legger du åpenbart helt andre ting i å treffe folk enn det jeg gjør. Når jeg snakker om at jeg har truffet folk fra KG har det aldri vært snakk om dating, de jeg har truffet på KG er/har blitt venninner. Og da har vi først skravlet og blitt kjent primært i dagbøkene, ikke i diskusjonstrådene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Daria skrev:

Men nå legger du åpenbart helt andre ting i å treffe folk enn det jeg gjør. Når jeg snakker om at jeg har truffet folk fra KG har det aldri vært snakk om dating, de jeg har truffet på KG er/har blitt venninner. Og da har vi først skravlet og blitt kjent primært i dagbøkene, ikke i diskusjonstrådene.

:fnise: Jepp. Kom på en kommentar min mor sa i går: "kanskje du skulle hatt deg en venninne du kunne gått turer med og funnet på ting sammen med i blant"? . Jeg sa : " Neeeeei! Jeg har ikke tid til å bruke tid på dating, så hvorfor skal jeg da bruke tid på en venninne?". Haha.. Meg altså.

Jeg forstår hva du mener. Er alltid kjekt med venner og. Jeg vet ikke hvordan min profil vil utarte seg som datingprofil, men sikkert ikke den verste ;) . 

Endret av JenniferA
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NorahLudoAllis

Jeg har en mistanke om jeg kjenner utrolig mange i utgangspunktet fra IRL som må være på KG uten at de vet hvem jeg er og omvendt. 

Det var vært mange settinger i jobb og privat hvor folk begynner å snakke om KG - ikke nødvendigvis innlegg og innhold, men mer at jeg skjønner de nok leser mer enn de innrømmer. Jeg holder selvsagt helt kjeft :ph34r:

Jeg har jo møtt folk fra KG også privat, noen mer enn andre sånn at jeg kjenner dem godt privat. Men de er man jo klar over at først og fremst visste hvem en var her, overraskelsen ligger vel mest i at man ikke likner på avatarer :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...