Gå til innhold

Hvor mange kjenner du IRL som er på KG?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

24 minutter siden, Atea skrev:

En eks snoket på pcen min så han begynte å følge meg her, jeg hadde et annet nick og skrev dagbok. Lånte pcen hans og så på loggen. Endte med at jeg skrev provoserende. Tok det selvsagt opp med han, men han nektet for alt.

Det kan være at noen kjenner meg irl, utfra hva jeg skriver. Det gjør meg egentlig ingenting. Men prøver å huske på vær varsom plakaten og ikke utgi andre. Kunne nok startet en haug med jeg er frustrert tråder.

hehe, jeg er også redd for at noen kjenner meg i virkeligheten utifra hva jeg skriver, så passer på å ikke utbrodere for mye :fnise:.

Noen er så tøffe at de legger ut ansiktsbilder av seg selv. Jeg forstår ikke at de tør, med tanke på at noen av dem itillegg skriver alt mulig om frustrasjoner, konflikter, kjærlighet, dateliv, ekser, og mye slikt styr i tillegg. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

26 minutter siden, JenniferA skrev:

hehe, jeg er også redd for at noen kjenner meg i virkeligheten utifra hva jeg skriver, så passer på å ikke utbrodere for mye :fnise:.

Noen er så tøffe at de legger ut ansiktsbilder av seg selv. Jeg forstår ikke at de tør, med tanke på at noen av dem itillegg skriver alt mulig om frustrasjoner, konflikter, kjærlighet, dateliv, ekser, og mye slikt styr i tillegg. 

Jeg blir trett av det. Facetime osv er ikke min greie. Undrer meg på hvilke verden vi lever i nå.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Atea skrev:

Jeg blir trett av det. Facetime osv er ikke min greie. Undrer meg på hvilke verden vi lever i nå.

Vi lever i en tid der alt skal være så åpent. Hadde det ikke vært for facebook så hadde vi ikke hatt så stor kontroll over hva alle våre tidligere klassekamerater, venner, kollegaer og de nåværende personene i vårt liv foretok seg. Vi vet når de har fødselsdag, hvor mange barn de har, når de giftet seg, hvor de drar på ferie, osv osv. 

Jeg mener det er lurt å være forsiktig på slike forum. For det er alltid noen som kan kjenne oss. Men er man ikke redd for å stå frem så må man jo bare gjøre det, men man kan lettere sitte seg inn i en litt ubehagelig situasjon med å gjøre det. 

Sikker på at de fleste oss har bekjente her inne som vi ikke vet om. 

Endret av JenniferA
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ganske mange (dog ikke så mange nå som i den mest aktive perioden) - noen kjente jeg godt fra før (og vi har hele tiden kjent til hverandres brukernavn), men de fleste er folk jeg har blitt kjent med gjennom KG.

Oppdaget en gang at en elev var aktiv her, da styrte jeg unna de trådene hun var mest aktiv i av hensyn til oss begge. Jeg skriver ikke ting her jeg ikke kan stå for IRL, men det er kjekt å kunne ha et skinn av anonymitet likevel...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Daria skrev:

Jeg kjenner ganske mange (dog ikke så mange nå som i den mest aktive perioden) - noen kjente jeg godt fra før (og vi har hele tiden kjent til hverandres brukernavn), men de fleste er folk jeg har blitt kjent med gjennom KG.

Oppdaget en gang at en elev var aktiv her, da styrte jeg unna de trådene hun var mest aktiv i av hensyn til oss begge. Jeg skriver ikke ting her jeg ikke kan stå for IRL, men det er kjekt å kunne ha et skinn av anonymitet likevel...

Er alltid noen som tror, eller vet at de har avslørt en person de kjenner for å være her inne. Norge er et lite land ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, JenniferA skrev:

Er alltid noen som tror, eller vet at de har avslørt en person de kjenner for å være her inne. Norge er et lite land ....

Definitivt - jeg er nok ganske lett å avsløre om noen som kjenner (til) meg skulle ramle innom de riktige innleggene. Det er alltid kjekt å ha i bakhodet når man skriver her - er det greit om naboer, kollegaer eller mamma vet dette om meg...?

Endret av Daria
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Daria skrev:

Definitivt - jeg er nok ganske lett å avsløre om noen som kjenner (til) meg skulle ramle innom de riktige innleggene. Det er alltid kjekt å ha i bakhodet når man skriver her - er det greit om naboer, kollegaer eller mamma vet dette om meg...?

Det er helt sant. Lurt å ha i bakhode. For alt man skriver her går ut i offentligheten, og situasjoner kan bli gjenkjent. Noe av det kan være noe som er ganske vanlig å skrive om, og dermed blir en ikke gjenkjent, men noe av det kan være helt avslørende. Kjedelig at man ikke kan være åpen om alt, men sånn er livet. Vi behøver privatliv. 

Endret av JenniferA
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jacklost skrev:

Jeg er glad jeg ikke gjør det, hadde vært så pinlig om mamma og søstra mi for eksempel hang her :flau:

Men sjansen for at moren eller søsteren din har vært innom er vel rimelig stor. Kjenner ingen kvinner som ikke har vært innom kvinneguiden. 

Anonymkode: 7c376...864

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men sjansen for at moren eller søsteren din har vært innom er vel rimelig stor. Kjenner ingen kvinner som ikke har vært innom kvinneguiden. 

Anonymkode: 7c376...864

De har aldri vært medlem på kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jacklost
1 time siden, JenniferA skrev:

Jeg synes at det er mer naturlig å treffes via datingside, enn KG men folk må få gjøre som de vil :) 

Hva snakker du om nå? Kg er ikke en datingside :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Jacklost skrev:

Hva snakker du om nå? Kg er ikke en datingside :P

Jeg snakker om at jeg synes at det er mer naturlig å treffe folk fra andre forumer enn hva kg er. Altså det er litt spooky når folk er på kg i håp om å treffe noen. Dette er et diskusjonsforum. Men folk må få gjøre som de vil :) . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Jacklost
Akkurat nå, JenniferA skrev:

Jeg snakker om at jeg synes at det er mer naturlig å treffe folk fra andre forumer enn hva kg er. Altså det er litt spooky når folk er på kg i håp om å treffe noen. Dette er et diskusjonsforum. Men folk må få gjøre som de vil :) . 

Mer spooky å møte noen via datingsider spør du meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, JenniferA skrev:

Det er så vidt jeg vet ingen som er det i utgangspunktet. Men det hender man finner tonen med folk man diskuterer med og kanskje snakker med på pm. 

Jeg tilhørte et annet diskusjonsforum (som ikke finnes lenger) og derfra har jeg 5 venner IRL. Hvor man finner venner er jo opptil hver og en, plutselig kan det oppstå romanser også. Livet har mer enn nok begrensninger, vær åpen for at alt kan skje :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jacklost skrev:

Mer spooky å møte noen via datingsider spør du meg :P

Jeg er ikke enig i den. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...