Gjest Solstråletårer Skrevet 10. desember 2016 #1 Del Skrevet 10. desember 2016 Ingen nære venner . Kjæresten på julebord igjen det 5 i år. Jeg hjemme med unger. Sykemeldt og litt sløv pga medikamenter jeg får pga skade. Lest ut alle bøker og internet er kjedelige. Noen tips om hva jeg kan finne på . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saphyria Skrevet 10. desember 2016 #2 Del Skrevet 10. desember 2016 Se på TV. Onanere. Ta deg ein lang dusj. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solstråletårer Skrevet 10. desember 2016 #3 Del Skrevet 10. desember 2016 (endret) 1. Sett på tv leeenge .. 2. Hadde ikke passet seg å gjøre det akkuratt nå altså. . 3. Har gjort det å . Endret 10. desember 2016 av Solstråletårer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #4 Del Skrevet 10. desember 2016 Jeg har et ordtak som går slik: Hvis du kjeder deg, så er du bare lat. Hvorfor det er ordtaket mitt? Fordi jeg før pleide å kjede meg hele tiden, selv om jeg hadde mye jeg burde gjort. Hvis du kjeder deg kan du tvinge deg selv til å gjøre noe husarbeid kanskje? Et skap som er rotete, støvsuging, kasting av gamle ark (brev, fakturaer etc.) Ellers kan du slå på høy musikk og danse og synge rundt i stuen. Anonymkode: 2efa8...a71 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #5 Del Skrevet 10. desember 2016 Jeg kjeder også meg, og jeg er lat. Ungen er på overnatting Jeg fryser. Prøver å gjøre noe for å få i meg varmen; det gjør, blir varm ett lite øyeblikk så like forbanna kald igjen. Hver gang jeg puster ut gjennom nesen, kommer den kalde luften på huden min og gjør meg enda kaldere Slutta på piller i går, så håper inderlig bivirkningene forsvinner snart. Halverinstide skal være 21 timer, så burde ha vært mye borte til nå, men merker enda masse Hva skal vi finne på i kveld i TS? Anonymkode: 5df0e...bce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solstråletårer Skrevet 10. desember 2016 #6 Del Skrevet 10. desember 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har et ordtak som går slik: Hvis du kjeder deg, så er du bare lat. Hvorfor det er ordtaket mitt? Fordi jeg før pleide å kjede meg hele tiden, selv om jeg hadde mye jeg burde gjort. Hvis du kjeder deg kan du tvinge deg selv til å gjøre noe husarbeid kanskje? Et skap som er rotete, støvsuging, kasting av gamle ark (brev, fakturaer etc.) Ellers kan du slå på høy musikk og danse og synge rundt i stuen. Anonymkode: 2efa8...a71 Ville gjerne danse jeg hoppe med glede . Men tror mitt brekte bein som er i gips hadde vært litt i veien. He he. Rydde på en lørdags kveld da jeg ser masse festglade folk på Facebook. Høres mere deprimerende ut egentlig. He he. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solstråletårer Skrevet 10. desember 2016 #7 Del Skrevet 10. desember 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjeder også meg, og jeg er lat. Ungen er på overnatting Jeg fryser. Prøver å gjøre noe for å få i meg varmen; det gjør, blir varm ett lite øyeblikk så like forbanna kald igjen. Hver gang jeg puster ut gjennom nesen, kommer den kalde luften på huden min og gjør meg enda kaldere Slutta på piller i går, så håper inderlig bivirkningene forsvinner snart. Halverinstide skal være 21 timer, så burde ha vært mye borte til nå, men merker enda masse Hva skal vi finne på i kveld i TS? Anonymkode: 5df0e...bce Jeg spiller candy chrusj eller hva nå det heter til krampa tar meg he he. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #8 Del Skrevet 10. desember 2016 Akkurat nå, Solstråletårer skrev: Jeg spiller candy chrusj eller hva nå det heter til krampa tar meg he he. Hehe, hvilket brett er du på? Står fast på 1325. Og ikke er det noe spennende brett heller, så frister lite å prøve igjen og igjen og igjen og igjen. Gått noen uker på det brettet ja! *blæh* Vurderte å teste dumpsterdiving i kveld, men butikkene stenger jo ikke før kl 23 joh! Anonymkode: 5df0e...bce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solstråletårer Skrevet 10. desember 2016 #9 Del Skrevet 10. desember 2016 brett 1027 men har stått fast på det 1026 lenge men plutselig så løste det seg .. er ikke helt sikker på hvordan jeg klarte det ,, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #10 Del Skrevet 10. desember 2016 1 minutt siden, Solstråletårer skrev: brett 1027 men har stått fast på det 1026 lenge men plutselig så løste det seg .. er ikke helt sikker på hvordan jeg klarte det ,, Alltid deilig når det løsner! Vurderer å lage meg litt is. Akkurat som man ikke fryser nok allerede Anonymkode: 5df0e...bce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #11 Del Skrevet 11. desember 2016 Jeg er veldig glad i lydbøker og puslespill. Da går det mange timer! Lage nye matretter. Det krever mye googling for min del på forhånd. Se videoer på youtube for å bli innspirert osv. Se sminke videoer på youtube og prøve å gjennomføre de. Ikke alltid like vellykka men kjekt. Sortere / Rydde. F.eks klærene mine. Det er jo omtrent alltid noe som kan kastes, gi vekk, omorganiseres. Jeg elsker slikt da, kanskje litt rar der Planlegge kommende uke. middag, handleliste, når skal badet vaskes osv. Igjen, organisering Skrive brev / lage kort / sende dem. Lager kort på forskjellige bilde nettsider. Kjempe kjekt. Da må jeg bla igjennom alle bildene på pcen. Mye der jeg hadde glemt eksisterte. Så må jeg samle adresser slik at jeg kan sende dem. Helst få adresser til folk uten å spørre dem, slik at de blir overasket når de får et brev i postkassen Anonymkode: 441f2...def Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 12. desember 2016 #12 Del Skrevet 12. desember 2016 (endret) - Endret 12. mai 2017 av Hold the door Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå