AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #1 Del Skrevet 10. desember 2016 Hvordan er det for dere?😊 eller er fb kun overfladisk? Anonymkode: 719a3...612 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #2 Del Skrevet 10. desember 2016 Som for det meste annet: Påstanden i overskriften stemmer hos noen, for andre ikke. Anonymkode: b9527...d80 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #3 Del Skrevet 10. desember 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er det for dere?😊 eller er fb kun overfladisk? Anonymkode: 719a3...612 Jeg elsker likes. Hele dagen min består av likes. Alt jeg tenker på er likes. Hvis jeg går ut for å spise tenker jeg på hvor mange likes jeg kommer til å få av gourmetretten på Egon og det nye klesplagget fra Lindex som får nupper med en gang. Hvis jeg ikke får over 100 likes blir jeg deprimert. Da er livet mitt så og si ødelagt. Jeg griner litt i senga. Synes synd på meg selv og hater verden. Synes den er urettferdig. Hvorfor skjønner de ikke at de må trykke på likes? De må jo forstå at jeg er superviktig og at jeg vil ha likes, jeg er et unikt snøfnugg og det må folk respektere. Slenger ut et bilde med glitter på og visdomsord, kanskje de tar hintet... så får jeg litt extra oppmerksomhet. Synes folk er frekke som ikke respekterer behovet mitt for masse likes.... Jeg er jo viktigst av alle. Det er jo innlysende. Jeg har til og med laget en sang som handler om meg og følelsene jeg har bak likes, sånn at jeg kan få ut følelsene mine. Det er jo tungt å bære på disse følelsene og jeg føler jeg tar på meg en stor byrde. Jeg ditcher til og med venninnen min for å prioritere likes og hvordan få mer likes. Anonymkode: df539...22c 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #4 Del Skrevet 10. desember 2016 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg elsker likes. Hele dagen min består av likes. Alt jeg tenker på er likes. Hvis jeg går ut for å spise tenker jeg på hvor mange likes jeg kommer til å få av gourmetretten på Egon og det nye klesplagget fra Lindex som får nupper med en gang. Hvis jeg ikke får over 100 likes blir jeg deprimert. Da er livet mitt så og si ødelagt. Jeg griner litt i senga. Synes synd på meg selv og hater verden. Synes den er urettferdig. Hvorfor skjønner de ikke at de må trykke på likes? De må jo forstå at jeg er superviktig og at jeg vil ha likes, jeg er et unikt snøfnugg og det må folk respektere. Slenger ut et bilde med glitter på og visdomsord, kanskje de tar hintet... så får jeg litt extra oppmerksomhet. Synes folk er frekke som ikke respekterer behovet mitt for masse likes.... Jeg er jo viktigst av alle. Det er jo innlysende. Jeg har til og med laget en sang som handler om meg og følelsene jeg har bak likes, sånn at jeg kan få ut følelsene mine. Det er jo tungt å bære på disse følelsene og jeg føler jeg tar på meg en stor byrde. Jeg ditcher til og med venninnen min for å prioritere likes og hvordan få mer likes. Anonymkode: df539...22c Du tuller? Hvis ikke- slett Facebook og andre sosiale medier. Kan umulig være sunt! Anonymkode: 2e1da...dd3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 10. desember 2016 #5 Del Skrevet 10. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg elsker likes. Hele dagen min består av likes. Alt jeg tenker på er likes. Hvis jeg går ut for å spise tenker jeg på hvor mange likes jeg kommer til å få av gourmetretten på Egon og det nye klesplagget fra Lindex som får nupper med en gang. Hvis jeg ikke får over 100 likes blir jeg deprimert. Da er livet mitt så og si ødelagt. Jeg griner litt i senga. Synes synd på meg selv og hater verden. Synes den er urettferdig. Hvorfor skjønner de ikke at de må trykke på likes? De må jo forstå at jeg er superviktig og at jeg vil ha likes, jeg er et unikt snøfnugg og det må folk respektere. Slenger ut et bilde med glitter på og visdomsord, kanskje de tar hintet... så får jeg litt extra oppmerksomhet. Synes folk er frekke som ikke respekterer behovet mitt for masse likes.... Jeg er jo viktigst av alle. Det er jo innlysende. Jeg har til og med laget en sang som handler om meg og følelsene jeg har bak likes, sånn at jeg kan få ut følelsene mine. Det er jo tungt å bære på disse følelsene og jeg føler jeg tar på meg en stor byrde. Jeg ditcher til og med venninnen min for å prioritere likes og hvordan få mer likes. Anonymkode: df539...22c 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #6 Del Skrevet 10. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg elsker likes. Hele dagen min består av likes. Alt jeg tenker på er likes. Hvis jeg går ut for å spise tenker jeg på hvor mange likes jeg kommer til å få av gourmetretten på Egon og det nye klesplagget fra Lindex som får nupper med en gang. Hvis jeg ikke får over 100 likes blir jeg deprimert. Da er livet mitt så og si ødelagt. Jeg griner litt i senga. Synes synd på meg selv og hater verden. Synes den er urettferdig. Hvorfor skjønner de ikke at de må trykke på likes? De må jo forstå at jeg er superviktig og at jeg vil ha likes, jeg er et unikt snøfnugg og det må folk respektere. Slenger ut et bilde med glitter på og visdomsord, kanskje de tar hintet... så får jeg litt extra oppmerksomhet. Synes folk er frekke som ikke respekterer behovet mitt for masse likes.... Jeg er jo viktigst av alle. Det er jo innlysende. Jeg har til og med laget en sang som handler om meg og følelsene jeg har bak likes, sånn at jeg kan få ut følelsene mine. Det er jo tungt å bære på disse følelsene og jeg føler jeg tar på meg en stor byrde. Jeg ditcher til og med venninnen min for å prioritere likes og hvordan få mer likes. Anonymkode: df539...22c Si fra neste gang du er i den situasjonen så skal vi på KG bidra med likes til deg Anonymkode: b9527...d80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Pixie* Skrevet 10. desember 2016 #7 Del Skrevet 10. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg elsker likes. Hele dagen min består av likes. Alt jeg tenker på er likes. Hvis jeg går ut for å spise tenker jeg på hvor mange likes jeg kommer til å få av gourmetretten på Egon og det nye klesplagget fra Lindex som får nupper med en gang. Hvis jeg ikke får over 100 likes blir jeg deprimert. Da er livet mitt så og si ødelagt. Jeg griner litt i senga. Synes synd på meg selv og hater verden. Synes den er urettferdig. Hvorfor skjønner de ikke at de må trykke på likes? De må jo forstå at jeg er superviktig og at jeg vil ha likes, jeg er et unikt snøfnugg og det må folk respektere. Slenger ut et bilde med glitter på og visdomsord, kanskje de tar hintet... så får jeg litt extra oppmerksomhet. Synes folk er frekke som ikke respekterer behovet mitt for masse likes.... Jeg er jo viktigst av alle. Det er jo innlysende. Jeg har til og med laget en sang som handler om meg og følelsene jeg har bak likes, sånn at jeg kan få ut følelsene mine. Det er jo tungt å bære på disse følelsene og jeg føler jeg tar på meg en stor byrde. Jeg ditcher til og med venninnen min for å prioritere likes og hvordan få mer likes. Anonymkode: df539...22c Jeg ga deg en pluss jeg, sånn for at du ikke skal bli helt nedbrutt av mangelen på bekreftelse Det der er selvfølgelig satt på spissen, men jeg tror det er mange som har det litt sånn altså. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 10. desember 2016 #8 Del Skrevet 10. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg elsker likes. Hele dagen min består av likes. Alt jeg tenker på er likes. Hvis jeg går ut for å spise tenker jeg på hvor mange likes jeg kommer til å få av gourmetretten på Egon og det nye klesplagget fra Lindex som får nupper med en gang. Hvis jeg ikke får over 100 likes blir jeg deprimert. Da er livet mitt så og si ødelagt. Jeg griner litt i senga. Synes synd på meg selv og hater verden. Synes den er urettferdig. Hvorfor skjønner de ikke at de må trykke på likes? De må jo forstå at jeg er superviktig og at jeg vil ha likes, jeg er et unikt snøfnugg og det må folk respektere. Slenger ut et bilde med glitter på og visdomsord, kanskje de tar hintet... så får jeg litt extra oppmerksomhet. Synes folk er frekke som ikke respekterer behovet mitt for masse likes.... Jeg er jo viktigst av alle. Det er jo innlysende. Jeg har til og med laget en sang som handler om meg og følelsene jeg har bak likes, sånn at jeg kan få ut følelsene mine. Det er jo tungt å bære på disse følelsene og jeg føler jeg tar på meg en stor byrde. Jeg ditcher til og med venninnen min for å prioritere likes og hvordan få mer likes. Anonymkode: df539...22c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #9 Del Skrevet 10. desember 2016 Saueflokker er på facebook og er opptatt av likes. Vi andre geiter har få på listen eller sletter kontoen. Likes er noe vi kun gir til de som har noe å fare med. Anonymkode: 7157e...e0a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 10. desember 2016 #10 Del Skrevet 10. desember 2016 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er det for dere?😊 eller er fb kun overfladisk? Anonymkode: 719a3...612 Det virker mest som om at noen har trykket flere ganger på en knapp på en telefon eller noe syntes jeg. Ja, ja - shit happens. Endret 10. desember 2016 av fuglekvitter__ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #11 Del Skrevet 10. desember 2016 De som får mest likes av de jeg kjenner er de som a) er aktive på facebook, b) gir mange likes til andre Anonymkode: 5146a...a52 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JenniferA Skrevet 10. desember 2016 #12 Del Skrevet 10. desember 2016 Bryr meg ikke om likes men en gang iblant kan det være morsomt. Spørs hvilke innlegg det er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atea Skrevet 11. desember 2016 #13 Del Skrevet 11. desember 2016 Jeg får noen få likes, men straks jeg legger ut noe privat får jeg overveldende mange likes. Men jeg legger ikke ut bilder av andre for eksempel. Så jeg er lite populær med andre ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #14 Del Skrevet 11. desember 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Du tuller? Hvis ikke- slett Facebook og andre sosiale medier. Kan umulig være sunt! Anonymkode: 2e1da...dd3 er du et menneske? Anonymkode: 00f94...fcf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 11. desember 2016 #15 Del Skrevet 11. desember 2016 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: er du et menneske? Anonymkode: 00f94...fcf Ja, det er et menneske. Jeg kan ikke se for meg at dyr har kommet på internett enda . Det er bare ikke alle som forsto det var tull 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #16 Del Skrevet 11. desember 2016 Er ikke så veldig aktiv på sosiale medier og ser ikke poenget med å dele alt til en hver tid . Jeg er så trygg på meg selv at jeg ikke trenger likes for å få bekreftelser . Anonymkode: d8733...617 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinneguide Skrevet 11. desember 2016 #17 Del Skrevet 11. desember 2016 (endret) 8 timer siden, AnonymBruker skrev: er du et menneske? Anonymkode: 00f94...fcf Endret 11. desember 2016 av kvinneguide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #18 Del Skrevet 11. desember 2016 Facebook er veldig overfladisk. Noen personer liker alt, og kommenterer alt. Andre er mer sparsomme. Noen mennesker liker hos andre kun fordi dem vil at de skal bli 'liked' tilbake. Man bytter på 'likene' med andre ord. Det er mye tull der. Det ene øyeblikket er noen bestisser, neste øyeblikk snakker dem stygt om hverandre. Slik er det mange som driver på. For mange er faktisk 'likes' en besetellse. Får dem ikke så så mange likes, så er de ikke populære nok, livet er mislykket etc. Folk bruker dessuten også fb veldig forskjellig, spesielt merker man forskjellen generasjoner i mellom Personlig synes jeg det er på tide å bruke mer tid på det sosiale, og mindre på sosiale medier. Ikke noe har gjort oss mer asosial enn sosiale mediene! Anonymkode: 6c3b6...b7b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #19 Del Skrevet 11. desember 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Facebook er veldig overfladisk. Noen personer liker alt, og kommenterer alt. Andre er mer sparsomme. Noen mennesker liker hos andre kun fordi dem vil at de skal bli 'liked' tilbake. Man bytter på 'likene' med andre ord. Det er mye tull der. Det ene øyeblikket er noen bestisser, neste øyeblikk snakker dem stygt om hverandre. Slik er det mange som driver på. For mange er faktisk 'likes' en besetellse. Får dem ikke så så mange likes, så er de ikke populære nok, livet er mislykket etc. Folk bruker dessuten også fb veldig forskjellig, spesielt merker man forskjellen generasjoner i mellom Personlig synes jeg det er på tide å bruke mer tid på det sosiale, og mindre på sosiale medier. Ikke noe har gjort oss mer asosial enn sosiale mediene! Anonymkode: 6c3b6...b7b HELT ENIG!!👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻 Ser også at snapchat er blitt en tidstyv. Når gjengen vår samles skal alt dokumenteres. Hvorfor ikke være til stede og bruke tid på hverandre i stedet for mobilen og sosiale medier? Anonymkode: d8733...617 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 11. desember 2016 #20 Del Skrevet 11. desember 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: HELT ENIG!!👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻 Ser også at snapchat er blitt en tidstyv. Når gjengen vår samles skal alt dokumenteres. Hvorfor ikke være til stede og bruke tid på hverandre i stedet for mobilen og sosiale medier? Anonymkode: d8733...617 Helt enig. Snapchat ser jeg ikke helt greia med. Helt ok innimellom når jeg kjeder meg, men snapper fint lite. Jeg har en venninne som skal snappe ALT! Og da mener jeg ALT! Hun har fått forbud mot å snappe meg. Jeg syntes det er en uting å dokumentere absolutt hele dagen sin. På den "positive" siden så vet jeg jo alltid hvor hun er og hva hun driver på med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå