absinthia Skrevet 9. desember 2016 #21 Skrevet 9. desember 2016 Jeg ville begynt å innføre en økt pr dag, der alle gjør husarbeid i 10 -15 minutter. De som ikke er hjemme akkurat da, tar sin økt når de kommer hjem eller før de drar. Bruk stoppeklokke og sett på alarm. La det gjerne skje noe småkoselig etterpå, som ikke krever all verden. Barn trenger å være med husarbeid og felles oppgaver, slik at de ikke ender opp som hjelpeløse naut og unnasluntrere når de blir voksne. Den andre tingen jeg ville begynt med er å skifte på kjøring til trening o.l. 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #22 Skrevet 9. desember 2016 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi har to stebarn? Du har to stebarn. Mannn har fem barn. Skal du spesifisere sånn så bruker du særkullsbarn, ikke omtal barna til mannen din som hans stebarn. Anonymkode: b5a22...7a1 Jeg og min mann har også to stebarn, så jeg har da tilsammen 5 stebarn og han har 7 stebarn, og så har vi jo noen barn og barnebarn også. Og jammen har vi jo felles stebarnebarn også. Det meste går ann 😄 Anonymkode: 716d1...9c0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå