Gjest engel1 Skrevet 4. august 2002 #21 Del Skrevet 4. august 2002 Days of our lives er noe av det verste mølet jeg har fulgt med på. Men jeg følger med. Mest for å se hvor tåpelig det går an å gjøre en såpe. Det er litt artig at dette er vedens lengste såpeserie som har gått siden 60 tallet... Leste forresten på nettet at Sami dreper Franco i en senere episode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. august 2002 #22 Del Skrevet 4. august 2002 Dessuten kommer Carri og Austin til og skille seg!!!! Carri kommer til og gifte seg med Mike, og Austin med Sami!!!!!! :o Har og blitt fortalt (venninnna mi har lest via nettet om handlinger som ikke kommer hit enda!) at Hope egentlig er død. Hun som er Hope er egentlig denne Gina, men har...selvfølgelig....blitt manipulert av Stefano. Men hva søren skjedde med Jennifer, Jack, Abby og Peter???? Hmm.....også jeg som trodde jeg hadde et liv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lazy Skrevet 4. august 2002 #23 Del Skrevet 4. august 2002 Begynte å se på denne serien igjen etter en pause på nesten 2 år. Men nå har jeg permisjon og er hjemme stort sett hele dagen. Burde vel hatt bedre ting å ta meg til, istedenfor å se på en dum såpeserie hvor det nesten ikke skjer noenting. Synes det har blitt så mye rot fra forrige gang jeg så på den, personer som har forsvunnet, Stefano som blir mer og mer irriterende og rotet med Hope/Gina. Hvem er hvem? Og så leser jeg her at det blir slutt med Carrie og Austin. Det tok vel flere år før de eeendelig fikk hverandre... Nei, jeg må slutte med å se på dette her. Blir bare irritert. :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 6. august 2002 #24 Del Skrevet 6. august 2002 Tror jeg vil se på serien i dag, mens jeg venter på at elektrikeren skal komme... Hvem er enig med meg i at Peter er den kjekkeste...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. august 2002 #25 Del Skrevet 6. august 2002 jeg er enig!!!!! Synes godt de kunne funnet noen "Hunks" til rollene der. Vrimler ikke akkurat av dem i serien..... Men, han "gammle" Austin (før han ble byttet ut med den nåværende) han var kjekk, han..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 6. august 2002 #26 Del Skrevet 6. august 2002 Ja, han "gamle" Austin var også kjekk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå