Gjest Anonymous Skrevet 25. juli 2002 #1 Del Skrevet 25. juli 2002 Er det noen som følger med på denne serien, og som kan fortelle meg hva som skjedde med Kristen og Susan???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 25. juli 2002 #2 Del Skrevet 25. juli 2002 Hærregud..så sprøtt, tenkte samme tanken i dag og lurte på om jeg skulle skrive spørsmål om det her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 25. juli 2002 #3 Del Skrevet 25. juli 2002 Nei jeg fatter ingenting. Er det liksom Glamour? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 25. juli 2002 #4 Del Skrevet 25. juli 2002 Nei, det er ikke Glamour... det er Days of our lives.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 25. juli 2002 #5 Del Skrevet 25. juli 2002 Nei' date=' det er ikke Glamour... det er Days of our lives.... [/quote'] Er ikke det det samme? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 25. juli 2002 #6 Del Skrevet 25. juli 2002 Nei, det er ikke det.... Fant en link her: http://www.soapoperafan.com/days/summaries.html' Ikke alle som virker, men de siste virker i alle fall..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 25. juli 2002 #7 Del Skrevet 25. juli 2002 Nei' date=' det er ikke det....[/quote'] Jaja, derfor jeg ikke alltid skjønner sammenhengene når jeg ser på.. Er ikke så veldig såpeoperafan, har evig nok med å følge med hva som skjer i familietréet mitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. juli 2002 #8 Del Skrevet 25. juli 2002 Ikke det at jeg følger med ( bare når jeg er hjemme fra jobb men går en glipp av en 3-måneder så tar det ikke lange stunden før en er inne i det igjen.) Fant dette: DETTE ER SKIKKELIG SÅPE ALTSÅ Her har du historien om hva som er skjedd. Dette fant jeg på http://www.soapcity.com/days/history/home.html 1997 sesongen "...Susan discovered Stefano is her baby's father when he came to visit the child. Kristen became obsessed with the idea of having John Jr. back as the way to win back John. Kristen drugged Susan and had her sign over custody of her baby. Determined to get her son back, Susan sought out her brother, Thomas, and returned to intimidate Kristen who was shocked by the sight of the Banks triplets! Eventually, Susan asked for John and Marlena's help. When Susan got her son back, she wasted no time in getting on a plane and heading out of the country. Fra 1998 sesongen Thanks to Kristen, Roman found out that John and Marlena were still together. It strengthened his determination to win back Marlena. Later, Roman gave up and accepted that Marlena and John belonged together. Kristen resolved to get her baby back by kidnapping Sister Mary Moira. Kristen told Sister Mary she would be killed if Susan didn't do what she wanted. Meanwhile, Susan was living in England, where she had fallen in love with a man named Edmund. Even though they were engaged, she returned to Salem. Shortly after Susan's arrival with baby Elvis, Kristen was found dead in a pool. Laura and Susan were the prime suspect. Eventually, it was revealed that Kristen wasn't dead. She had impersonated Susan, who was apparently held captive in a concubine. Later, Stefano admitted he fathered Little Elvis. Edmund was exposed as the murderer of the body in the pool, who turned out to be Susan's other sister, Penelope, an actress. Edmund, who believed she was Kristen, committed the murder to protect Susan. With Susan's help, Edmund had actually sent Kristen off to the concubine. They left town with Little Elvis." Ja her er alt klart for comeback *ler* lilli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. juli 2002 #9 Del Skrevet 26. juli 2002 ja her var det jo mange fornuftige svar... jeg lurer da på det som skjedde etter at Kristen dro til England med Edmund.. så det ikke på en liten stund, og plutselig var de borte.. Noen må da ha sett det vel??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 26. juli 2002 #10 Del Skrevet 26. juli 2002 Juhuuu....tirsdag skal jeg bare jobbe halv dag, så da blir det rett hjem og benke med framfor TV`en og se I gode og onde dager. DAA blir det oppdatering her da, det tar heldigvis ikke lange stunda (som nevnt) å komme inn i det igjen. Hmmm....jaaadaaaa jeg vet det er bare en superteit såpe....soooo what!!! Sami skal få sviii :evil: Og her: http://spray.nettavisen.no/quiz/testorama_list.jsp (mye rart her ja) kan du finne ut om du er en eeeekte Days of Our Lives-fan, hvor mye du vet om Carrie og Austin osv osv osv. Morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. juli 2002 #11 Del Skrevet 26. juli 2002 Mange fornuftige svar...? Les svarene dine da.... Det er visst ikke skjedd noe mer med dem... de reiste & siden har de ikke vært med serien... Deal with it! Gå inn å sjekk selv på linken jeg sendte over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 27. juli 2002 #12 Del Skrevet 27. juli 2002 Synes denne serien er noe av det verste mølet som sendes på tv`n..........alikevell hender det at jeg 2detter" innom og blir sittende å se!!!!! :oops: Men uansett hvor mange uker det går mellom hver gang føler jeg at jeg ikke har gått glipp av så mye, de holder liksom på med det samme! -Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 29. juli 2002 #13 Del Skrevet 29. juli 2002 Jeg har også vært "Days of our lifes"- fan i maange år! Men, synes nå de har gått litt for langt, eller hva? Såpeserier lenge leve! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ayay Skrevet 29. juli 2002 #14 Del Skrevet 29. juli 2002 Det har ikke skjed noe mer med kristen og susan.Etter at susan reiste har man ikke sett til noen av dem.Man kommer vel ikke til å se noe til dem på noen år.Jeg lurer på noe.Det var en venninne som hadde sett på serien i england og sa at hope og john kom til å få et barn sammen.Rart!Kommer det til å skje tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. juli 2002 #15 Del Skrevet 29. juli 2002 leste på den siden som er nevnt her at susan klarer å rømme fra sjeiken, drar tilbake til england og sender kristen til sjeiken isteden. Edmund innrømte at det var han som drepte damen i bassenget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. juli 2002 #16 Del Skrevet 30. juli 2002 Stemmer det siste der. Damen i bassenget var forresten Susans søster! Ikke hun nonna, men ei annen. Etter at Susan sendte Kristen til sjeiken har man ikke hørt noe mer. Skrekkelig nyskjerrig på om det skjer noe mer der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 31. juli 2002 #17 Del Skrevet 31. juli 2002 *kremt* Uffda, tror dere ikke jeg sovna av Shit altså!! Men jeg fikk med meg at Lucas har alkoproblemer, Austin har Will, Sami driver som vanlig på å spekulere ut ideer og skal gifte seg med Franco, Hope prøver fortsatt å finne ut av fortida si, Bo ble truffet av lynet utti bushen??? Og...ja...ca her sovna jeg tror jeg... Jaja, prøver igjen en anna dag jeg tilfeldigvis er hjemme på dagtid..men jeg aaaner ikke når det blir.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. august 2002 #18 Del Skrevet 1. august 2002 Med det samme vi er i gang her...hvor er det blitt av Jennifer og Jack og hun lille? Og Peter? *Zafir er irritert på seg selv fordi hun følger med den teite, uendelige treige såpeserien...alt dette pga at hun MÅTTE se om Joey virkelig spille dr.Drake i Gode og Onde Dager - dermed ble hun hekta* Zafir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. august 2002 #19 Del Skrevet 1. august 2002 Hmm... må innrømme at jeg har sett litt på dette i sommer. Er jo ikke noe annet på dagtid nå på sommeren jo! Var storfan for noen år siden, men fant ut at det kanskje ikke er helt den sunneste interessen, men pytt pytt! Har heller ikke fått med meg hva som har skjedd med Jack og hans famile, heller ikke Peter eller Susan osv. Men jeg fikk jo litt svar nå da. Syns forøvrig det begynner å ta av litt nå i og med at Stefano har satt inn den derre senderen i tennene til Vivian.. (Herregud Hope, du får med deg litt likevel ja.. jeg skammer meg! :-? ) Men jeg kommer aldri til å glemme de episodene i gode gamle dager da Marlena var besatt av djevelen. Det var bare de beste episodene da... i såpeskala selvfølgelig... Tror nesten iq'en min sank betraktelig ved denne avsløringen her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 3. august 2002 #20 Del Skrevet 3. august 2002 Jeg ser på serien selv også, når det falder seg sånn. En periode var jeg helt hekta, og tok opp episodene slik at jeg kunne se dem om aften... :oops: Men den gang Marlena ble besatt, falt jeg litt av lasset. Men jeg har da fått med meg at Stefano har satt en humørsender inn i Vivian... Men det er avslappende å se på noe useriøst noen ganger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå