Gå til innhold

Er KG, blitt en barnehage?

Gjest Timaras

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Minesveiper

Føler det alltid har vært slik jeg.

Folk som skriver usakelig ignorer jeg bare. Om de blir for irriterende blokkerer jeg dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎10‎.‎12‎.‎2016 den 0.16, Mari Y skrev:

Eneste problemet er at det er så mye nettmobbing, på et generelt grunnlag. Jeg tittet så vidt litt på 'netthaterne' og den svenske versjonen 'trolljegerne'. Mange lever jo med dette daglig, og ikke alltid er det barn eller ungdommer som sprer grov netthets. Jeg synes det er ganske forkastelig at voksne mennesker kan henge ut andre som 'fleskeberg' og 'at de ber om å bli voldtatt'. Her inne har vi jo moderatorer som gjør det bra, men det har også vært noen saker i media der KG kom i hard vind, pga anklager om nettmobbing mot noen mer eller mindre kjente bloggere. Det verste er at barn ser de voksnes atferd og tar deretter. 

Det har jeg ikke fått med meg. Trist at noen går inn for å lage kvalme. En gang skrev jeg en tråd under et annet nick der jeg beskrev situasjonen med en eks og hans nye dame. Tror hun kjente seg igjen og gikk regelrett inn for å mobbe meg, men jeg er immun mot mobbing. Jeg er irl den typen som går rett inn i mobbesituasjoner - på for eksempel ungdomskolen, og tok andre inn i varmen. Måtte bytte skole og da fortsatte mobbingen, men hun har det kjempefint i dag og lever et liv andre bare kan drømme om. I alle fall tilsynelatende. Det er ferier, Gucci-vesker, osv. I tillegg har hun utseendet med seg. Jeg unner henne alt dette, det er på en måte velfortjent, samtidig som det er et lite spark bak overfor de som var så slemme.

Sikkert et sidespor, men min far jobbet i skolen og en fra Danmark ble mobbet på barneskolen. Min pappa lovte de en kasse med brus hvis de klarte å være snille. De begynte å oppføre seg. Merkelig om kg og andre nettsteder er en jungel for mobbing. Her kan man ikke love å kjøpe en kasse med brus nei.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...