Gjest Axl Rose Skrevet 8. desember 2016 #21 Del Skrevet 8. desember 2016 (endret) 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Virker som enkelte bevisst gjør seg dumme, er veldig bitre for ett eller annet, er genuine kranglefanter eller generelt er utrivelige bare for å få noen brukere til å føle seg dårlige. Anonymkode: 9e5db...ae8 Ja dessverre! Hos meg får de alltid svar igjen selv om jeg ikke angriper de som person sånn som de gjør. Endret 8. desember 2016 av Axl Rose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinneguide Skrevet 8. desember 2016 #22 Del Skrevet 8. desember 2016 For å svare på ditt spørsmål i overskriften: Ja, at KG er blitt barnehage kommer klart frem med 180 visninger av et innlegg med bilde av løs bæsj! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Overrasket Skrevet 8. desember 2016 #23 Del Skrevet 8. desember 2016 Det er mye klaging over dette temaet uten å få frem at det er mange flotte folk her. Det er mye forskjellig humor, mye forskjellig kunnskap og masse rasjonelle og vennlige innlegg. Mange er veldig bra folk, og noen er til og med helt fantastiske. Så jeg tror det er avhengig av hvilke tråder man bruker tid på og hva slags mentalt filter man har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 8. desember 2016 #24 Del Skrevet 8. desember 2016 15 minutter siden, Frederik skrev: Offermentalitet er eksempel barnehagenivå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lil swisha sweet Skrevet 8. desember 2016 #25 Del Skrevet 8. desember 2016 Er vel bare å ignorere slike personer, hadde vel sikkert ikke gjort noe visst usaklige innlegg hadde blitt fjernet av mods også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Timaras Skrevet 8. desember 2016 #26 Del Skrevet 8. desember 2016 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor drar du psykiske plager inn i dette og snakker nedsettende om folk med psykiske plager? Virker som du ikke har noe som helst peiling på hva det vil si å ha en diagnose. Anonymkode: 460e7...93c Fordel om du har en psykisk plage. Så gir det ingen rett til og plage andre ukjente mennesker. Du kan ikke bruke en psykisk diagnose for og hetse andre på nett. DE ser jeg blir gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Timaras Skrevet 8. desember 2016 #27 Del Skrevet 8. desember 2016 (endret) 27 minutter siden, Overrasket skrev: Det er mye klaging over dette temaet uten å få frem at det er mange flotte folk her. Det er mye forskjellig humor, mye forskjellig kunnskap og masse rasjonelle og vennlige innlegg. Mange er veldig bra folk, og noen er til og med helt fantastiske. Så jeg tror det er avhengig av hvilke tråder man bruker tid på og hva slags mentalt filter man har. Skrev heller ikke at det er alle. Endret 8. desember 2016 av Timaras Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Timaras Skrevet 8. desember 2016 #28 Del Skrevet 8. desember 2016 30 minutter siden, kvinneguide skrev: For å svare på ditt spørsmål i overskriften: Ja, at KG er blitt barnehage kommer klart frem med 180 visninger av et innlegg med bilde av løs bæsj! Hæææ???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmarora Skrevet 8. desember 2016 #29 Del Skrevet 8. desember 2016 7 timer siden, Timaras skrev: Selv lurer jeg på om mange folk sliter psykisk, og skal dra alle andre på sitt nivå . Og er du dum nok til og svare dem, så får du beskyldninger om at du mobber og hetser. Når du begynner å trekke inn psyken til nettrollene på KG luerer jeg på om du har grunnlag å uttale deg på medisinsk grunnlag å si at nettrollene har psykiske probloemer? Hvis du ikke har medisinsk grunnlag bør du være forsiktig med å uttale deg på den måten. Et godt råd. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmarora Skrevet 8. desember 2016 #30 Del Skrevet 8. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor drar du psykiske plager inn i dette og snakker nedsettende om folk med psykiske plager? Virker som du ikke har noe som helst peiling på hva det vil si å ha en diagnose. Anonymkode: 460e7...93c Jeg reagerte også på at ts trakk inn psykiske plager. Og hvis en ikke har medisinsk grunnlag for å uttale seg om andre mennesker sin psyke (her nettroll) burde hun være forsiktig med slike uttalelser. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 8. desember 2016 #31 Del Skrevet 8. desember 2016 hva har dette med barnehage å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eugene Wrayburn Skrevet 8. desember 2016 #32 Del Skrevet 8. desember 2016 1 time siden, Bootyhunter skrev: Bedre det å vise seg med nick så folk kan blokkere, enn å gjemme seg som anonymbruker så det ikke går an å blokkere! Mange som har angrepet meg som jeg gjerne skulle blokkert, hadde de bare skrevet med nick! Har ikke lyst å ha noe med sånne idioter å gjøre. Håper for all del det er barn som holder på sånn og ikke voksne menn og enda verre voksne kvinner som jeg trodde oppførte seg mer enn barn og menn. Jeg har bare satt AB på ignorer noe som fort gjorde KG langt trivligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #33 Del Skrevet 8. desember 2016 Hvorfor gidder dere egentlig å henge her på forumet, hvis dere ikke trives her? Finnes mange andre debatt-forum, uten dene AB-funksjonen... Anonymkode: b535b...e46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 8. desember 2016 #34 Del Skrevet 8. desember 2016 Jeg liker ikke at du drar konklusjonen med at man må slite psykisk for å være et nettroll. Da kan det nesten høres ut som om det å slite psykisk er synonymt med å være et dårlig menneske eller å oppføre seg på en slem måte. Jeg tror rett og slett at noen mennesker bare finner glede i å provosere folk. Psykisk syke eller ei... burde være irrelevant. Noen liker rett og slett bare å se folk bli forbannet... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 8. desember 2016 #35 Del Skrevet 8. desember 2016 Ja og vi koser oss i sandkassen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Timaras Skrevet 8. desember 2016 #36 Del Skrevet 8. desember 2016 33 minutter siden, Lambigirl skrev: Når du begynner å trekke inn psyken til nettrollene på KG luerer jeg på om du har grunnlag å uttale deg på medisinsk grunnlag å si at nettrollene har psykiske probloemer? Hvis du ikke har medisinsk grunnlag bør du være forsiktig med å uttale deg på den måten. Et godt råd. Ingen ved sine fulle 5. Oppfører seg som idioter i kommentarfeltet til ukjente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Timaras Skrevet 8. desember 2016 #37 Del Skrevet 8. desember 2016 4 minutter siden, Honey Dew skrev: Ja og vi koser oss i sandkassen Ja håper du har med deg spaden og bøtta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Axl Rose Skrevet 9. desember 2016 #38 Del Skrevet 9. desember 2016 (endret) På 08.12.2016 den 19.43, altflyter skrev: Jeg liker ikke at du drar konklusjonen med at man må slite psykisk for å være et nettroll. Da kan det nesten høres ut som om det å slite psykisk er synonymt med å være et dårlig menneske eller å oppføre seg på en slem måte. Jeg tror rett og slett at noen mennesker bare finner glede i å provosere folk. Psykisk syke eller ei... burde være irrelevant. Noen liker rett og slett bare å se folk bli forbannet... Jeg har forstått for lenge siden at samfunnet egentlig hater oss som sliter psykisk. Det har jeg lært. Endret 10. desember 2016 av Axl Rose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #39 Del Skrevet 9. desember 2016 8 timer siden, Bootyhunter skrev: Ja dessverre! Hos meg får de alltid svar igjen selv om jeg ikke angriper de som person sånn som de gjør. Bra at du holder ut på tross av enkelte tullinger her inne. Det er het forferdelig hvor mye stygt som florerer på forumet, ofte rettet mot enkeltbrukere. Har selv blitt beskyldt for å være både det ene og det andre, forstår deg utrolig godt. Vet hvor jævlig det kan være til tider. Svarer som regel alltid høflig og vil det beste for folk. Jeg for min del har et delt syn på anonymfunksjonen. På en måte hadde det vært greit om den ble fjernet, det kunne nok redusert drittkastingen i noen grad, samtidig er fint å ha den muligheten for å slippe fotfølging. Skal innrømme at jeg sporadisk har køddet litt med ulike ting som anonym, men det er mindre alvorlige saker. Man får på en måte litt lyst til å svare med samme tonefall enkelte ganger. Som tidligere nevnt er har jeg et prinsipp om å bidra til god kultur her inne, men det kan vel koke litt over for alle og enhver enkelte ganger. Anonymkode: 9e5db...ae8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frederik Skrevet 9. desember 2016 #40 Del Skrevet 9. desember 2016 (endret) af Endret 9. desember 2016 av Frederik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå