Gå til innhold

Hvordan takler dere personer som ser ned på dere?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg later som om jeg er Bob the drag queen eller Alaska Thunderfuck, også slår jeg dem ned med min fierceness! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lever videre. Andres tanker skal ikke dominere mine tanker, med mindre det er på et konstruktivt nivå.

Anonymkode: b5921...5d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.12.2016 den 19.17, Rubus skrev:

Tenker at de er usikre på seg selv, eventuelt misunnelige på meg for en eller annen grunn. I bunn og grunn ignorerer jeg de. Dersom det er den klassiske narsissistiske typen som ser ned på "alle" syntes jeg egentlig bare synd på vedkommende men går ikke av banen for å gi de en tilbake der jeg vet det svir mest. Lite som er mer morsomt enn å terge en narsissist :fnise:

Er du psykolog eller psykiater?

Anonymkode: ca1ac...eb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På Thursday, December 08, 2016 den 3.49, AnonymBruker skrev:

Hva/hvorfor og hvordan ser de ned på dere? Og har dere metoder som gjør at dere greier å takle slike?

Fortell gjerne deres historier:)

Anonymkode: 55f9c...973

Holder meg unna dem så sant jeg kan. Dersom jeg må omgås dem så sitter jeg dem på plass om de forsøker å trykke meg ned. Eller så ignorerer jeg det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Chiubi skrev:

Jeg hever meg over dem. 

Jeg gjør det samme. Folk som ser ned på andre har selv et enda større problem. De kan ikke ha det bra med seg selv. 

Endret av JenniferA
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.12.2016 den 0.10, Rubus skrev:

Get over it. De drar deg bare ned på sitt nivå og slår deg deretter på erfarenhet 

Jeg vet det

Men jeg takler det forsatt ikke. Sikkert barndomsproblemer. 

Anonymkode: 22c6c...297

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ignorerer dem, så lenge de ikke tar det videre til baksnakking. Da går jeg til motangrep. Og skulle de finne på å gå på angrep til meg fordi de ikke liker meg, så skal de få finne ut hva god kamsportbakgrunn og god styrke innebærer. Da slår jeg dem halvt ihjel. 

Anonymkode: 69178...ad9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har opplevd å bli sett ned på flere ganger på grunn av mitt yrke. Det har skjedd en gang på byen, en mann som tok kontakt var kjempeinteressert til han spurte hva jeg jobber med, da jeg svarte lo han og snudde seg og gikk videre. Jeg tenkte bare, dust, du har problemer ass. Det var værre en gang da kjæresten min fortalte at en venn av han hadde reagert på samme måte da kjæresten fortalte hva jeg jobber med. Vennen mente at sånne folk ikke er noe særlig interessante. Jeg reagerte ved å se ned på han for det han sa, han har ikke akkurat kommet langt i livet selv så kaster stein i glasshus. Er ikke noe interessert i å bli kjent med sånne folk så holder avstand.

Anonymkode: 7356e...478

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎08‎.‎12‎.‎2016 den 3.49, AnonymBruker skrev:

Hva/hvorfor og hvordan ser de ned på dere? Og har dere metoder som gjør at dere greier å takle slike?

Fortell gjerne deres historier:)

Anonymkode: 55f9c...973

Hadde en venninne som ofte kommenterte sin høye utdannelse og tilføyde at jeg ikke hadde like mange år.... Vil ikke skrive mer, det er trist, håper det går bra med henne, var usikker her om uken på en pub, var det hun som satt der? Jeg tok ikke kontakt, ble egentlig litt skremt, for hun ble voldelig sist jeg så henne for mange år siden. Men hun satt og så på meg. Hun er ti år eldre enn meg, og virket sliten. (jeg kutter ut folk som er aggressive og som tyr til vold)

Har en venninne som kan være sarkastisk og paranoid, det overser jeg. Og sier i fra hvis det blir for mye. Hun har slitt med psykoser, men virker frisk nå. Jeg kan også være sarkastisk, og da arresterer hun meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis noen ser ned på meg er det i alle fall ikke noe jeg har lagt merke til. Eller jo, i jobbsammenheng har jeg opplevd nedlatende behandling fra eldre herrer. De kan være direkte stygge. 

Når man opplever sånt kan det være lurt å tenke over hvorfor de gjør det og hva de vil oppnå med det. Når man har "kledd av dem" og ser dem som de er er det også lettere å vite hvordan man skal takle dem. Det gjør mindre vondt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...