AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #1 Del Skrevet 8. desember 2016 Hva/hvorfor og hvordan ser de ned på dere? Og har dere metoder som gjør at dere greier å takle slike? Fortell gjerne deres historier:) Anonymkode: 55f9c...973 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #2 Del Skrevet 8. desember 2016 Jeg fjerner meg fra dem. Anonymkode: 38080...21f 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #3 Del Skrevet 8. desember 2016 Jeg holder meg også unna dem, men jeg gror også på meg et sinne overfor dem:P Kan liksom ikke forstå hva de har å se ned på egentlig. Men har også fått vite at ei utenlandsk venninne av meg(hun snakker så godt som flytende norsk) også blir sett ned på som meg. Jeg for min del har en annen dialekt, og har vokst opp med å være åpen og hyggelig mot alle. Så det kan tenkes at jeg og min venninne blir dømt fordi vi nettopp er så åpne og blide? Enkelte er bare snare med å hakke på meg og ser rart på meg. TS Anonymkode: 55f9c...973 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 8. desember 2016 #4 Del Skrevet 8. desember 2016 Jeg ser ned på dem også, verre er det ikke. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 8. desember 2016 #5 Del Skrevet 8. desember 2016 jeg ber dem lære seg normal folkeskikk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
font Skrevet 8. desember 2016 #6 Del Skrevet 8. desember 2016 Jeg tenker "føkk dem, jeg er awesome!" 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 8. desember 2016 #7 Del Skrevet 8. desember 2016 Hvordan vet man at noen ser ned på deg? Mobbing? Frekke kommentarer? Eller er det innbilt fra din side? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eugene Wrayburn Skrevet 8. desember 2016 #8 Del Skrevet 8. desember 2016 Jeg bryr meg ikke hvordan andre personer ser på meg. De kan se ned på meg så mye bare vil ikke mitt problem om de gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #9 Del Skrevet 8. desember 2016 Jeg ser ned på folk, som ser ned på andre! Hvis du ikke liker noen, så er det bare deg selv som tar skade av det! De du ikke liker, er enten ikke klar over at noen hater dem. Eller så gir de blanke pokker, i hva andre føler for dem. Anonymkode: 67cd8...dae 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Pixie* Skrevet 8. desember 2016 #10 Del Skrevet 8. desember 2016 Du kan ikke bestemme hva mennesker mener om deg, men du kan bestemme om du lar det påvirker deg. Jeg ignorerer det totalt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 8. desember 2016 #11 Del Skrevet 8. desember 2016 Jeg bryr meg ikke så mye om hva folk tenker om meg, med unntak av familie og venner. Og om familie og venner begynner å se ned på meg, så må jeg nok revurdere et par valg. Men sånn ellers tenker jeg at så lenge jeg er fornøyd med det jeg gjør, så er det godt nok. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arya2000 Skrevet 8. desember 2016 #12 Del Skrevet 8. desember 2016 Jeg unngår slike folk og prøver å drite i det . Vil alltid være noen som ser ned på noen , ofte handler det om mindreverdighetskomplekser . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest impressa Skrevet 8. desember 2016 #13 Del Skrevet 8. desember 2016 Innså for et par år siden at folk som jeg tidligere trodde så ned på meg egentlig ikke gjør det, men 1. har dårlige sosiale skills og/eller 2. er usikre på seg selv og kjører på med "selvhevdelsesteknikker". Etter det sluttet jeg å bry meg, og de siste årene har jeg aldri hatt følelsen av at noen så ned på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #14 Del Skrevet 8. desember 2016 Jeg er uføretrygdet, og bor alene med dyrene mine "langt inni skogen", men ikke så langt at det ikke er naboer, og noen av disse har jeg lagt merke til at de har begynt å få en litt merkelig måte å snakke til meg på, uten at jeg egentlig har snakket med dem noe særlig. Samme med mannen til husvertinna mi. Kanskje det er endel prat her, hva vet jeg. Aner ikke hva det er de tenker, men har iallefall ikke følelsen av at de ser opp til meg. Jeg har ikke tenkt å plage dem noe særlig med mitt nærvær for å si det sånn. Holder meg heller med de som liker meg. Anonymkode: 38080...21f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubus Skrevet 8. desember 2016 #15 Del Skrevet 8. desember 2016 Tenker at de er usikre på seg selv, eventuelt misunnelige på meg for en eller annen grunn. I bunn og grunn ignorerer jeg de. Dersom det er den klassiske narsissistiske typen som ser ned på "alle" syntes jeg egentlig bare synd på vedkommende men går ikke av banen for å gi de en tilbake der jeg vet det svir mest. Lite som er mer morsomt enn å terge en narsissist 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #16 Del Skrevet 8. desember 2016 Jeg takler det ikke. Jeg vil ha bekreftelse og når noen ser ned på meg får jeg et sterkt ønske om å bevise meg for de. Jeg vil bevise at jeg er sterk, smart, etc. Jo mer jeg blir avvist jo sterkere er ønsket. Anonymkode: 22c6c...297 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubus Skrevet 8. desember 2016 #17 Del Skrevet 8. desember 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg takler det ikke. Jeg vil ha bekreftelse og når noen ser ned på meg får jeg et sterkt ønske om å bevise meg for de. Jeg vil bevise at jeg er sterk, smart, etc. Jo mer jeg blir avvist jo sterkere er ønsket. Anonymkode: 22c6c...297 Get over it. De drar deg bare ned på sitt nivå og slår deg deretter på erfarenhet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #18 Del Skrevet 8. desember 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er uføretrygdet, og bor alene med dyrene mine "langt inni skogen", men ikke så langt at det ikke er naboer, og noen av disse har jeg lagt merke til at de har begynt å få en litt merkelig måte å snakke til meg på, uten at jeg egentlig har snakket med dem noe særlig. Samme med mannen til husvertinna mi. Kanskje det er endel prat her, hva vet jeg. Aner ikke hva det er de tenker, men har iallefall ikke følelsen av at de ser opp til meg. Jeg har ikke tenkt å plage dem noe særlig med mitt nærvær for å si det sånn. Holder meg heller med de som liker meg. Anonymkode: 38080...21f Høres ut som et herlig sted å bo. Drømmer selv om å finne hus/ tomt i skogen, men er ikke mye til salgs i nærheten av der jeg bor Anonymkode: a5f42...29f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 8. desember 2016 #19 Del Skrevet 8. desember 2016 Jeg ser ned på dem... bryr meg strengt tatt fint lite. Hvis noen føler behov for å se ned på andre mennesker så får det være deres sak. Så kan de leve sine hyggelige liv med å føle seg bedre enn andre. jeg gidder ikke forholde meg til sånne folk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #20 Del Skrevet 8. desember 2016 Takler de rett i bakken så jeg ser ned på de! Anonymkode: ff160...d60 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå