AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #1 Del Skrevet 6. desember 2016 Satt på en liten og lav krakk på jobben og bøyde meg litt fremover i garderoben mens jeg kledde på et barn. Genser og t-skjorten hadde visst glidd litt opp på ryggen og buksen sagget kanskje ufrivillig littegranne ned. En kollega på jobben kaste et teppe på meg og sa et eller annet om at jeg måtte dekke til rumpen min. Jobber i barnehage forresten !!!!! Hvordan skal jeg komme over dette? Er dette noe å ta på vei for? Hvilke humoristiske / frekke kommentarer burde jeg komme med for å avdramatisere det hele? Anonymkode: cce79...0e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #2 Del Skrevet 6. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Satt på en liten og lav krakk på jobben og bøyde meg litt fremover i garderoben mens jeg kledde på et barn. Genser og t-skjorten hadde visst glidd litt opp på ryggen og buksen sagget kanskje ufrivillig littegranne ned. En kollega på jobben kaste et teppe på meg og sa et eller annet om at jeg måtte dekke til rumpen min. Jobber i barnehage forresten !!!!! Hvordan skal jeg komme over dette? Er dette noe å ta på vei for? Hvilke humoristiske / frekke kommentarer burde jeg komme med for å avdramatisere det hele? Anonymkode: cce79...0e4 Syns det var litt drøy å kaste et teppe over en kollega, men på den annen side så burde du jo prøve å ikke vise 'alt for mye av rumpa heller, i en barnehage.. Anonymkode: 78e2b...9ca 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #3 Del Skrevet 6. desember 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Syns det var litt drøy å kaste et teppe over en kollega, men på den annen side så burde du jo prøve å ikke vise 'alt for mye av rumpa heller, i en barnehage.. Anonymkode: 78e2b...9ca Teppet ble ikke kastet over meg. Men bak meg på ryggen. Jeg ønsker selvfølgelig ikke å vise noe som helst av rumpa heller. Det var et uhell. Anonymkode: cce79...0e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #4 Del Skrevet 6. desember 2016 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Satt på en liten og lav krakk på jobben og bøyde meg litt fremover i garderoben mens jeg kledde på et barn. Genser og t-skjorten hadde visst glidd litt opp på ryggen og buksen sagget kanskje ufrivillig littegranne ned. En kollega på jobben kaste et teppe på meg og sa et eller annet om at jeg måtte dekke til rumpen min. Jobber i barnehage forresten !!!!! Hvordan skal jeg komme over dette? Er dette noe å ta på vei for? Hvilke humoristiske / frekke kommentarer burde jeg komme med for å avdramatisere det hele? Anonymkode: cce79...0e4 Det beste er å bare se humoren i det selv... kunsten å le av seg selv Før var jeg dritredd for å drite meg ut og ble flau for den minste ting. NÅ skal det godt gjøres at jeg blir flau, selv av slike ting som du nevner. Jeg har gått med genseren feil vei på jobb, jeg har kommet med ny bukse og fått skryt - før en bemerker at jeg har en sånn str-teip på låret og merkelapp bake som jeg har glemt å fjerne.... eller at jeg har en flekk i panna, ja alt mulig... og jeg bare ler av "dumme meg" og ordner det så jeg ser grei ut igjen Og prøver å lære av tabben. Si at neste gang skal du studere godt i speilet før du velger bukse.. og le, jeg får vel skifte yrke til rørlegger om det fortsetter sånn hahahahaha Anonymkode: 83bb3...0b5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trex90 Skrevet 6. desember 2016 #5 Del Skrevet 6. desember 2016 var dette virkelig noe å skrive en post om på internett for ....er ikke akkurat noe krise . ..det gikk nok fint sikkert litt småpinlig der og da , men ikke noe å grubble over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #6 Del Skrevet 6. desember 2016 Putt det i "banken for uheldige hendelser" og ikke tenkt mer på det. En frekk kommentar ville gjort situasjonen enda mer upassende, spesielt i en barnehage. Anonymkode: d2b62...cc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #7 Del Skrevet 6. desember 2016 Bra det var et pledd kollegaen din kastet da, og at hun ikke puttet en femmer i sprekken Anonymkode: 52e2c...d19 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 6. desember 2016 #8 Del Skrevet 6. desember 2016 Jeg har innimellom moret meg med å ta bilde av kollegers rørleggersprekker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #9 Del Skrevet 6. desember 2016 Hvordan unngår man dem når man har jeans på seg? Rørleggersprekkene altså....... Anonymkode: cce79...0e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #10 Del Skrevet 6. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvordan unngår man dem når man har jeans på seg? Rørleggersprekkene altså....... Anonymkode: cce79...0e4 Prøv ei bukse som har normal høyde i livet og ikke disse lave som går langt under navlen. Prøv også å bruke vanlig truse eller hipster istedet for gstring som har bare en smal tråd i rumpesprekken. Anonymkode: 52e2c...d19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sugemerke Skrevet 6. desember 2016 #11 Del Skrevet 6. desember 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan unngår man dem når man har jeans på seg? Rørleggersprekkene altså....... Anonymkode: cce79...0e4 Høyt nok liv eller en singlet nedi. Jobber man med folk må man improvisere litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #12 Del Skrevet 6. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvordan unngår man dem når man har jeans på seg? Rørleggersprekkene altså....... Anonymkode: cce79...0e4 Ved å ikke velge de jeansene med kortest mulig liv, altså det er sikkert noe jeans som er sånn "ekstra lav midje" på. Også kan man unngå å bruke sånne korte topper som jeg har lagt merke til at mange bruker,slike som stopper like ved navlen Anonymkode: 78e2b...9ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #13 Del Skrevet 6. desember 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan unngår man dem når man har jeans på seg? Rørleggersprekkene altså....... Anonymkode: cce79...0e4 Når noen pytter et mynt oppi der, så lærer man seg det ganske raskt...Ja, jeg har sett noen gjøre nettopp det Anonymkode: 75769...821 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #14 Del Skrevet 6. desember 2016 Kjøp mom jeans Anonymkode: fc8d3...21a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå