AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #1 Del Skrevet 6. desember 2016 Som en slags dårlig energi fra vedkommende? Jeg ble en gang litt venninne, traff henne via felles bekjent og vi var sammen hele dagen. Vi hadde ikke noe kontakt etter det, men så traff jeg henne på videregående. Da kom hun bort til meg og sa at hun savnet meg så sykt. Jeg følte det ble så intenst, jeg var selvfølgelig normal og hyggelig tilbake. Men hun ble for mye, skulle henge med meg hver gang hun så meg, sendte meg meldinger og ble sur dersom jeg var med sndre uten å invitere henne. Altså, du er ikke close med en person etter en dags samvær. Hun var god venninne av min bekjent, men denne bekjente var sykt ustabil. Hun kunne være hyggelig en dag og baksnakke deg neste dag. Så denne personen, som trodde hun var bestis med meg, begynte å rope ting etter meg når jeg gikk alene. I tillegg stirret hun noe jævlig. Det var flere som bemerket det. Jeg vet denne personen har opplevd en del tragisk i livet, og hun ser slik ut og. Men var det slemt å "eksludere" henne fra livet mitt? Hun var også venninne med en annen god venninne av meg, og selvfølelgelig kunne hun få være med dersom hun ville, ville ikke virke eksluderende heller, men jeg fikk så sykt dårlig følelse av akuratt hun her. Noen som har opplevd lignende? Anonymkode: d497e...d8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #2 Del Skrevet 6. desember 2016 Du er SNILL, ikke sant? Slike går etter utpregede snille som ikke har behov for å vise sosial dominanse, er min erfaring, som de er trygg på ikke sier noe stygt tilbake eller de kan dominere. Hvor de kan manipulere fritt, komme med crapen sin. Du vil ikke ha crapen hennes. Usj. Anonymkode: c3b73...6ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #3 Del Skrevet 6. desember 2016 Og du kan sløyfe "uten grunn", du har rett til å føle det du føler. (Ingen andre gidder det der...) Anonymkode: c3b73...6ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 6. desember 2016 #4 Del Skrevet 6. desember 2016 Uten grunn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå