Gå til innhold

Puslespill

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Den Lille Heksa

Haha, så kult! Vet ikke hvorfor jeg startet denne som anonym, følte meg vel litt barnslig :P 

Har ikke puslet på 20 år, og har tenkt å kjøpe et puslespill nå på 1000-3000 brikker nå. Hvor pleier du å kjøpe? Jeg fant denne siden og tenker å bestille her, om jeg ikke finner noe på en bokhandel først: https://www.boardgamer.no/puslespil/?reset=1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å kjøpe på bokhandler :)  Man finner det ofte på bokhandler så du trenger ikke bekymre deg for om du ikke finner noe der :)  Jeg vet at Norli og ark har masse puslespill :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ark har - 50% på puslespill nå, og det kan godt hende du kan finne noen rimelige på finn også. Det blir jo veldig dyrt i lengden hvis man skal kjøpe dem til full pris.

Anonymkode: 02d03...37f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg pusler innimellom. :) Puslet dette tidligere i høst. Kjøpte det på NotaBene til full pris jeg da. Får noen innfall av og til der jeg må pusle NÅ. :fnise: 

Anonymkode: 21f1d...190

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker godt puslespill :) Er ikke så veldig lenge siden jeg begynte med det, har foreløpig kjøpt mine på Outland. Har kjøpt med 1000 og 2000 brikker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Den Lille Heksa skrev:

Noen som bruker sånn puslematte som du kan rulle sammen med puslespillet på?

Ja, jeg har en sånn som jeg kjøpte på Clas Ohlson for noen år siden. Funker veldig bra, spesielt når man har kommet et stykke, hvis man f.eks bare har puslet kanten kan det hende det beveger litt på seg, men jeg er veldig fornøyd med min.

Anonymkode: 02d03...37f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Den Lille Heksa

Tar det virkelig 7 år å pusle et puslespill på 5000 brikker? http://www.vg.no/nyheter/utenriks/storbritannia/brukte-sju-aar-paa-puslespill-siste-biten-manglet/a/10006548/

Har begynt å pusle et på 1500 nå, og det kommer ikke til å ta lang tid ser jeg (tror jeg). Noen som har puslet så stort som han over?

Fant denne annonsen på finn. 300 puslespill selges for 18 000. Skulle kjørt og sett på det om jeg bodde i nærheten :) 

http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=67398801&fks=67398801

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
På Wednesday, December 14, 2016 den 19.22, Fredsmegleren skrev:

Er det noen som har prøvd seg på 3D puslespill? 

Jeg har! :) Men kun i små varianter da, som påske egg til å henge opp, kjøpt på bokhandler. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva gjør dere med ppuslespillet som er ferdig lagt? Blir det rammet inn og hengt opp? Eller puttet tilbake i sin eske? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Lykkehjerte skrev:

Hva gjør dere med ppuslespillet som er ferdig lagt? Blir det rammet inn og hengt opp? Eller puttet tilbake i sin eske? :)

Det er litt forskjellig. Spørs hvor vanskelig den er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...