Gjest Anonymous Skrevet 29. november 2004 #1 Del Skrevet 29. november 2004 Har tenkt å overraske kjæresten min med å fri til jul. Jeg er litt usikker på ringstørrelse, så jeg må liksom finne på noe annet enn å komme med ringer. Noen som har forlslag til hvordan det skal gjøres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. november 2004 #2 Del Skrevet 29. november 2004 Du kan godt gi henne en ring selv om du ikke vet størrelsen. Da tar hun bare ringen med seg til gullsmeden i romjulen og får den tilpasset. Dessuten er det ofte den beste løsningen, for når man tar med seg ringer tenker man ikke på om den ringen faktisk passer henne, om den sitter på rett finger og rett hånd. Det variere nemlig veldig! Så jeg ville funnet en fin ring og tatt det på gamle måten. Mange jenter liker at tradisjonene følges når det gjelder slike ting. Hva med å gjemme ringen i en eske formet som en juletrekule, så kan hun lete etter ringen selv? Eller legge den i en roseformet eske? Du får slike ting også hos gullsmeden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. november 2004 #3 Del Skrevet 29. november 2004 Joda... Men det hadde vært morsomt å finne på noe helt spesielt... Men aner ikke hva!! Hun betyr så utrolig mye for meg, og har lyst til å vise det på alle måter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest overlokis Skrevet 29. november 2004 #4 Del Skrevet 29. november 2004 Jeg har også lyst til å gjøre forholdet til typen min litt mer "offisielt" nå mot jul. Men vet ikke hvordan jeg skal ta opp temaet forlovelse/giftemål... Vet ikke hva han mener om det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. november 2004 #5 Del Skrevet 29. november 2004 Hva med gavekort på ring? Så får hun være med å bestemme litt selv hvordan ringen skal se ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 29. november 2004 #6 Del Skrevet 29. november 2004 Hva med gavekort på ring? Så får hun være med å bestemme litt selv hvordan ringen skal se ut... Det var det samboeren min gjorde. Han fikk en sånn "gullbarre" fra Mestergull som han fridde med, for han kjenner meg så godt at han vet at jeg vil velge ring selv, det er tross alt en ring jeg skal gå med resten av livet. Jeg ble veldig glad for det, mer enn jeg ville blitt for en ring for det at han bryr seg om hva jeg ønsker er like viktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. november 2004 #7 Del Skrevet 29. november 2004 Joda... Men det hadde vært morsomt å finne på noe helt spesielt... Men aner ikke hva!! Hun betyr så utrolig mye for meg' date=' og har lyst til å vise det på alle måter.[/quote'] Hva med å gi henne et gavekort på en reise for to til Paris, og så frir du på toppen av Eiffeltårnet? Eller lei hest og kane, inviter henne på kanefart tur på julaften med pledd og varm gløgg, kjør til et romantisk sted og fri til henne under stjernehimmelen med iskrystaller i luften (om du er heldig og bor slik til...)? Eller klink i glasset midt under middagen, reis deg og fri til henne foran hele familien? Eller lei en julenisse som kommer og deler ut pakker, men istedet for å gi henne en pakke gir han henne ditt frieri? For eksempel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 29. november 2004 #8 Del Skrevet 29. november 2004 12. desember ringer min kommende svigersønn til meg. Han spør om det er greit at han frir til min datter på julaften. Etter å ha hyperventilert i omtrent fem minutter sier jeg ja., det er "greit". Julaften kommer, vi spiser, pakker ut gaver (jeg undrer meg på om sjampisen er kald.....) ikke f....om jeg er opptatt av om ringen passer, det som er stort, hellig, enormt, fantastisk, er at gutten går ned på kne og tar min datter med storm i hele familiens påsyn. Gi søren i detaljer; det hele går seg til. PS. Sjampisen var perfekt. Min svigersønn også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoegal Skrevet 29. november 2004 #9 Del Skrevet 29. november 2004 [ Eller klink i glasset midt under middagen, reis deg og fri til henne foran hele familien? Eller lei en julenisse som kommer og deler ut pakker, men istedet for å gi henne en pakke gir han henne ditt frieri? Nei!! Sorry altså, men tror du gjør best i å fri på tomannshånd, jeg.... Selv er jeg i en situasjon der et frieri ikke er helt utenfor rekkevidde, og gleder meg til den dagen det skjer. Men jeg håper for guds skyld at det ikke skjer in public! Noen ting vil man jo ha for seg selv.... Ellers var det noen søte forslag fra Possum, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. november 2004 #10 Del Skrevet 30. november 2004 Ellers var det noen søte forslag fra Possum, altså! Hehe, forsøkte bare å komme opp med noen alternativer som kunne sette fantasien hans igang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå